Opublikowano 17 czerwca 20168 l jedyna gierka z konfy do ktorej do teraz mam watpliwosci czy kazdy meterial pochodzi faktycznie z zwyklego ps4
Opublikowano 17 czerwca 20168 l design jest tak dziwaczny i niepowtarzalny ze jest to najwieksza zaleta gry. W sumie to żadna niespodzianka bo w designie to guerilla Games zawsze byli kozakami. Żeby tylko całego bestiariusza nie zaspoilerowali
Opublikowano 17 czerwca 20168 l to samo czytałem po pokazie akcji na Madagaskarze w U4. za zamkniętymi drzwiami dziennikarze tv gry.pl mieli okazję zagrać w ten fragment: http://tvgry.pl/?ID=6425
Opublikowano 17 czerwca 20168 l system walki i design są na tyle chwalone przez grających, że mam to gdzieś. no i hej, to action rpg, więc skille i xp to raczej tu podstawa. bardziej martwiący jest ewentualny zalew fetch questów w głównym wątku.
Opublikowano 17 czerwca 20168 l Ważne aby to były przydatne skille jak w Mad Maxie chociażby, a nie połowa bezużyteczny jak właśnie w grach Ubi.
Opublikowano 17 czerwca 20168 l Przecież skllie są w normalnym drzewku rozwoju, podzielonym na trzy kategorie: Prowler, Brave, Forger. Wszystko jest jak w normalnych arpg, nie widzę w ogóle związków z grami Ubi, inspiracji też.Edit:To screen drzewka Edytowane 17 czerwca 20168 l przez Hendrix
Opublikowano 17 czerwca 20168 l Mad Max brrr.. aż mnie ciarki przeszły na myśl, że Horizon mógłby być tak slaby
Opublikowano 18 czerwca 20168 l Czytalem na reddicie ze jak zabraknie nam surowcow do stworzenia jakiegos przedmiotu to gracz moze sobie sam stworzyc questa za pomoca jednego klikniecia, ktory pomoze mu w zdobyciu tych surowcow. Dobry pomysl.
Opublikowano 18 czerwca 20168 l The E3 showfloor has tons to see and do, from game demos to giant character statues. Certain games have special performers and cosplayers to liven up their booths, and some, like Horizon: Zero Dawn, go all out. Patrolling the Sony corner of the showfloor was a massive Watcher from the game (one of the robot dinosaurs Aloy defeats in the E3 video). It looked anything but human, although there was a person inside, as it romped around spurting out mechanical creeks and screeches. The Watcher, as it does in-game, scans for threats with a large, glowing eye that turns red at the sight of danger. At E3, the Watcher would alert its handlers to people wearing Xbox shirts or Nintendo Vans, shoving its eye above them and bathing them in red light. Once assured there was no trouble, its handlers would tell the Watcher to stand down. It lowered its head meekly and returned to its patrol. Another time, a Microsoft employee walked in its path and it instantly went into alert mode. https://twinfinite.net/2016/06/horizon-zero-dawn-e3-robot-microsoft-fans/
Opublikowano 18 czerwca 20168 l Nadal nie wiem, co sądzić o tej grze. Niby to wszystko na screenach i gameplayach wygląda naprawdę spoko, jednak nadal nie mogę przekonać się do tego miksu klimatów mechowo-plemiennych w jakimś postapo.
Opublikowano 18 czerwca 20168 l U mnie odwrotnie, od czasu obejrzenia Nausiciaa of the Valley od the Wind, czy przeczytania Wehikułu Czasu, chciałem porządnej gry łączącej technikę i wczesne społeczności ludzkie. Patrząc po wypowiedziach twórców, mieli podobne zdanie, bo również wymieniali te rzeczy jako inspiracje (plus Princess Mononoke).
Opublikowano 19 czerwca 20168 l Gra bedzie na 7+ , a bedzie zarzucana jej monotonność . Przekonałeś mni, wykreślam z listy must have!
Opublikowano 19 czerwca 20168 l Wyglada kozacko, a biorąc pos uwagę mój głód na nowe ajpi trzymam mocno kciuki by im z tego wyszła porządna produkcja
Opublikowano 20 czerwca 20168 l Moment od 12:06 Szacun za takie szczególiki. Edytowane 20 czerwca 20168 l przez Cedric
Opublikowano 20 czerwca 20168 l ktoś tam się chyba zapatrzył w detale u nd. miło Edytowane 20 czerwca 20168 l przez nobody
Opublikowano 30 czerwca 20168 l Praktycznie to samo co było na E3, tylko inaczej zagrane. A i do dupy jakość niestety Edytowane 30 czerwca 20168 l przez Malibu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.