Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, Harbuz napisał:

 Nienawidzę tego.

Poboczne w Cyberze wyglądają troszkę inaczej według mnie, te poboczne są połączone z głównym wątkiem na jakiejś tam płaszczyźnie lub wręcz rozwinięciem czegoś mało istotnego dla głównego wątku.

Nie mowie tu o mapie na której jest najebane szlaczkow znaczków, wykrzykników, znaków zapytania, gwiazdek i innego dziadostwa bez żadnego wyjaśnienia dla gracza na żadnym etapie gry po co miałby się tym zainteresować.

Odnośnik do komentarza

Czy ktoś może mi wytłumaczyć, dlaczego CDPR wydaje patcha w chwili premiery o północy 1.02, który wygląda fatalnie, a w sobotę 1.04, który znacznie tę grę na konsolach ulepsza? W 2 dni się tego nie da przecież tak poprawić, tam musiało się coś odjebać :D

 

Dalej nie jest idealnie i niemalże nie zmniejszyło to bugów w żadnym stopniu (to to oni będą łatać miesiącami) ale zaoszczędziłoby to wkurwienia wielu graczom i początkowego uderzenia i rozczarowania dramatycznymi wizualiami. Zauważyłem niestety większe spadki animacji niż miałem przed patchem 1.04, na Xboxie macie podobnie? Pomijając tą alejkę obok wejścia do Viktora Vektora, która zaraz będzie równie słynna co bagna w Wiedźminie 3, ale przy kraksach samochodowych płynność zaczęła u mnie lecieć na pysk.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Voytec napisał:

Czy ktoś może mi wytłumaczyć, dlaczego CDPR wydaje patcha w chwili premiery o północy 1.02, który wygląda fatalnie, a w sobotę 1.04, który znacznie tę grę na konsolach ulepsza? W 2 dni się tego nie da przecież tak poprawić, tam musiało się coś odjebać :D

 

Dalej nie jest idealnie i niemalże nie zmniejszyło to bugów w żadnym stopniu (to to oni będą łatać miesiącami) ale zaoszczędziłoby to wkurwienia wielu graczom i początkowego uderzenia i rozczarowania dramatycznymi wizualiami. Zauważyłem niestety większe spadki animacji niż miałem przed patchem 1.04, na Xboxie macie podobnie? Pomijając tą alejkę obok wejścia do Viktora Vektora, która zaraz będzie równie słynna co bagna w Wiedźminie 3, ale przy kraksach samochodowych płynność zaczęła u mnie lecieć na pysk.

 

Wczoraj przeczytałem coś ciekawego na Reddicie. Znalazłem wątek o podniesieniu klatek na PC dla procesorów AMD. Musiałem specjalnym programem podmienić pewne liczby.

 

Jacyś mądrzy ludzie do tego doszli, ale co ciekawe wyczytałem to to, że REDzi pisali kod w jakimś intelowskim narzędziu przez co procki AMD nie były tak angażowane i liczba klatek była niższa niż u intela. A konsole na jakich procesorach pracują? AMD.

Odnośnik do komentarza

Wczoraj skonczylem akt 1, co tam sie odje.balo na koniec i poczatek drugiego to nie mam pytan.

 

w ogole ilosc bugow i przeszkadzajek spadla mocno. sa niedorobki, ale co z tego skoro gra sie cudownie. dawno sie tak nie emocjonowalem przy konsoli.

 

misje poboczne jak na razie troszke slabe jednak. jedz, zabij, ukradnij i koniec.

Odnośnik do komentarza
26 minut temu, eX4cT_PL napisał:

Poboczne w Cyberze wyglądają troszkę inaczej według mnie, te poboczne są połączone z głównym wątkiem na jakiejś tam płaszczyźnie lub wręcz rozwinięciem czegoś mało istotnego dla głównego wątku.

Nie mowie tu o mapie na której jest najebane szlaczkow znaczków, wykrzykników, znaków zapytania, gwiazdek i innego dziadostwa bez żadnego wyjaśnienia dla gracza na żadnym etapie gry po co miałby się tym zainteresować.

Ano, właśnie zrobiłem dwa questy które były powiązane z wątkiem głównym bo kogoś tam uratowałem czy coś przy okazji. To jest fajne bo widać te połączenia dzięki czemu poznajemy nowe postaci. 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, tjery napisał:

 

No ludzi jest akurat bardzo dużo, nie powiem jednak jakie to jest ustawienie na PC, bo nigdzie takiego porównania nie widziałem, jest o tym w analizie DF.

 

Tu kilka screenów z 1.04 XSX quality, szkoda tylko, jak już poprzednio pisałem, że te screeny tyle tracą na kompresji (i rzeczywiście jak teraz porównuje to komprsja dodaje trochę tego "mleka", na TV jest o wiele bardziej kontrastowo, głębsza czerń) i że cały efekt HDR jest z nich wyzuty, na TV to wygląda 2xlepiej, HDR w tej grze robi mega robotę, szczególnie nocą, screeny w ogóle tego nie oddają.

 

 

 

 

 

 

 

Oglądam te screeny, u mnie na xbox tekst jest rozmyty, chodzi mi o te napisy dotyczące celu misji, szybkich akcji. Gemeralnie obraz nie jest tak ostry. zerknij na tekst choćby tutaj:

PoaXyoU.jpg

Obraz nie mój, pochodzi z wersji PC ale wygląda tak samo u mnie na patchu 1.04,

Wyświetlam na TV 1080p, gra ma jakieś problemy ze skalowaniem do tej rozdzielczości czy ja już widzę podwójnie?

 

 

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, Dalhi napisał:

 

Oglądam te screeny, u mnie na xbox tekst jest rozmyty, chodzi mi o te napisy dotyczące celu misji, szybkich akcji. Gemeralnie obraz nie jest tak ostry. zerknij na tekst choćby tutaj:

PoaXyoU.jpg

Obraz nie mój, pochodzi z wersji PC ale wygląda tak samo u mnie na patchu 1.04,

Wyświetlam na TV 1080p, gra ma jakieś problemy ze skalowaniem do tej rozdzielczości czy ja już widzę podwójnie?

 

 

 

Ciężko powiedzieć, bo ja gram na 4k i takich problemów nie mam. A grasz z HDR? Bo jak tak, to w ustawieniach HDR masz po prawej suwak dotyczący podświetlenia napisów, jak jest hud prześwietlony to się może rozmazywać. A jeśli to nie to, to pozostaje jedynie to skalowanie.

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, Labtec napisał:

 

ahh sorry, tak HUD jest w 1080p, nawet jak gra jest ustawiona w 4K

 

Zresztążeby to zobrazować wrzucę wycinki screenów:

https://ibb.co/xSK1dvk

3 minuty temu, tjery napisał:

 

Ciężko powiedzieć, bo ja gram na 4k i takich problemów nie mam. A grasz z HDR? Bo jak tak, to w ustawieniach HDR masz po prawej suwak dotyczący podświetlenia napisów, jak jest hud prześwietlony to się może rozmazywać. A jeśli to nie to, to pozostaje jedynie to skalowanie.

Mój TV nie obsługuje HDR. Przejrzę jeszcze opcje, ale generalnie obraz wygląda na znacznie mniej ostry niż to co pokazałeś. Nawet w trakcie gry postacie są trochę rozmazane, postprocesy mam wszystkie wyłączone.

Mimo tego że technicznie gra leży i kwiczy, to jedak wciąga jak bagno.

Edytowane przez Dalhi
Odnośnik do komentarza

To w takim razie będzie wina skalowania, ewentualnie możesz jeszcze spróbować pokombinować z suwakiem ostrości w ustawieniach tv, poprzesuwaj trochę lewo prawo i zobacz jaki (i czy) to będzie miało wplyw na poprawę ostrości napisów.

 

Edit 

 

Co do rozmazania ogólnie to zapewne wina rozdzielczości, na XSX w quality wg Digital Foundry jest między 1500-1800p, wiec to bardzo duża różnica względem 1080p.

Edytowane przez tjery
Odnośnik do komentarza

Zacząłem akt2. No fabuła dostała kopa i jest grubo.
Ilość bugów i niedoróbek przeraża. Oni totalnie niczego nie ogarnęli. Nawet skryptowane sekwencje mają masę problemów. Może jutro powyliczam bo z komórki mi się nie chce.
To byłaby gra roku. Powinienem teraz przestać grać i wrócić jak połatają albo jeszcze lepiej jak kupię ps5 i wyjdzie ten update i go też połatają. Psuję sobie tylko odbiór grając w tego crapa w tym stanie.

Odnośnik do komentarza

No ja właśnie podjąłem taka sama decyzję. Przegrałem osiem godzin, ale grafika i spadki płynności tak mnie odrzucają. (same bugi i jakieś glitche byłbym w stanie przeżyć) ale pokaż slajdów przy strzelaniu to jakaś tragedia. 

 

Szkoda nerwów żeby to ogrywać w tej chwili na Ps4. Może za jakiś czas to ogarną, a jak nie to trzeba zainwestować w ps5. 

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Dalhi napisał:

Grałem na XSX w Valhalle i Gears 5 które renderowane są  w dynamicznym rozdzielczości blisko 4K i obie produkcje wyglądają rewelacyjnie na moim starym TV, zasługa supersamplingu który w cyberpunku chyba nie wyrabia.

Właśnie miałem zapytać w sumie o podobną sprawę. 

Czy na past genach wszystkie nowe gry są tak brzydkie? Np Valhalla, Miles Morales? Bo nie wiem czy to Cyber nie domaga czy już faktycznie wszystkie nowe gry na mojej plejce będą takie tragiczne. 

Odnośnik do komentarza

Wrażenia odnośnie walki po zakończeniu prologu:

 

Gram na poziomie hard.Jedyne co wychodzi niezle przeciwnikowi to chowanie się za oslonami.Poza tym mam wrażenie,że pomiędzy nami jest szklana ściana, której AI za bardzo nie ma ochoty przekraczać.Gra próbuje mi wmówić,że jestem w twierdzy oblężonej,syreny wyją,Jackie płacze a ja sobie zbieram 15 minut te puszki z fasolką i płyty vinylowe....bo mogę.Potem jak mam 50 stimpacków to wystarczy lekka wycofka po ostrzale, bo i tak nikt nie przyleci mnie dobić.

Jedyne zgony przytrafiają się jak zagram nonszalancko, lub nudzi mi się, i zrobię coś głupiego. 

Małym wyzwaniem jest brak amunicji do broni,ale co z tego jak te +/- 20 granatów na lokację spokojnie sobie podniosę, bo się walają wszędzie.

 

Gra ma potencjał na jeden z najlepszych systemów walki ever i liczę tutaj jeszczena solidne szlify.A może zaskoczę się jeszcze pozytywnie w dalszej fazie gry?Kto wie

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...