Skocz do zawartości

Red Dead Redemption 2


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Gra odpalona na RTX2060 Super w 1080p na ultra nie jest w stanie średnio wyświetlić 60 fps. Się nie dziwie że jest (pipi)burza. Zasdadniczo to pierwsza gra która zarzyna każdy sprzęt. Nawet na 2 X 2080ti + i9 7980XE po soldnym OC nie leci lepiej jak średnio 60 fps. Czytam na forach ile jest wqrwioncyh blacharzy z kartami po 1200$. Oczywiście jest dużo lepszy draw distance i cienie + pare bajerów w porównaniu do konsol. Ja pewnie i tak kupie jak bedzie w cenie obecnego gta v. 

Zasadniczo rockstar to magicy co zrobili na xboxie i ps4. 

Edytowane przez mozi
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

E to lipa jak na swojej karcie będę musiał przy 1080p schodzić z ultra żeby było płynne 60 klatek ;/ Chociaż jakbym tego nie ograł na PS4 to i tak bym szarpał jak szalony bo gierka świetna. Nie czaję tego, przecież to ta sama architektura co konsole. O ile takie problemy jestem w stanie zrozumieć przy poprzedniej generacji tak teraz to jest zwykłe partactwo. 

Odnośnik do komentarza

Może chcieli zrobić uczciwy crossplay, by każdy grał w 30 fpsach. XD Z tego co widzę to na RTX 2070 Super trzeba byłoby kombinowac by gra poszła w 60 fpsach na 1440p, jeszcze te problemy z uruchomieniem gry (bardzo fajny game luncher zrobili :yao:) - no typowy torrent Exclusive, jak kiedyś naprawia to się ściągnie dla benchmarkow.

Edytowane przez easye
  • Haha 1
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

A pamiętacie co było na premierę PS4/XOX? Fake HDR, gra gubiła klatki w miastach, jakieś glitche graficzne itd. Mimo, że HDR jest już taki jaki powinien być, to jednak nadal grafika jest po prostu szara (która wyłapuje nawet problemy z telewizorami vide DSE/banding, których w innych grać nie widać- dobry tester), porównajcie choćby do AC: Odyssey.

Popipcyli coś z tą grafiką i tyle.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
W dniu 12.11.2019 o 02:32, Labtec napisał:

Czekam az wyjdzie na Steam, mam nadzieje ze większość bugow (tak żeby gra odpaliła przynajmniej) będą już naprawione

Gra już dawno została naprawiona, zarówno pod względem wydajności jak i bugow.Nie ma sensu czekać na wersje steam, bo i tak będziesz włączal gre przez Rocstar Game Luncher, no chyba, że zależy Ci na steamowych osiągnięciach.

 

Co do samej gry na PC, to wygląda kosmicznie, a 60 fpsow potęguje niesamowicie wrażenia. Po parudziesieciu godzinach spędzonych na PS4 zaczynam przygodę od nowa, w sumie dobrze że na konsoli utknalem na początku 3 chapteru xD

Edytowane przez easye
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, easye napisał:

Gra już dawno została naprawiona

 

Gra czy sam R launcher ze da się odpalić? hehe kilka dni zostało to se poczekam, nawet jak się odpala przez R (tak samo jak GTA albo wszystkie tytuły Ubisoft) to i tak mi wygodniej wszystko miec pod aplikacja Steam

 

Konsolowa wersje własnie tez chyba wyłączyłem kolo chaptera 3, pomyślałem se ze to będzie piękna gra na PC jak wyjdzie

Odnośnik do komentarza

No nie ma już też tych problemów z włączeniem z premiery, znajomy jakiś czas temu przeszedł i mnie namówił (wyrwalem kod za 130 zl). Z tego co można poczytać naprawili tez mocno wydajnosc na słabszych sprzetach. Nadal jest to bardzo wymagajacy tytul, bo ma cała game efektów których na próżno szukać na konsoli. Niektorymi ustawieniami Ultra przeszkoczyli trochę obecne technologie. Gram w skalowanym 4k (50% chyba) z ustawieniami wysokimi, pare suwakow i tekstury na ultra no i doznania są kosmiczne.

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

  Grę kupiłem tydzień temu. Chyba już po trzecim patchu dokładnie nie wiem. W każdym razie z grą od początku jak zainstalowałem nie miałem żadnych problemów. Na moim leciwym AMD FX 9370 z 16gbram i kartą RX 580x8gbr gra pięknie śmiga w 2K z teksturami Ultra a reszta ustawień wysokie. Nie wiem czy mam szczęście i gra się nie gryzie z moim setingiem w pc czy R* już faktycznie połatał dobrze grę. Gra wygląda fenomenalnie na PC. Wcześniej przeszedłem na XOX RDR2 ale gdy tylko dorwałem na promocji kodzik za 150zl to bez chwili wachania konsolowa wersja wylądowała w komisie. Już tak mam że wolę multiplatformy mieć i grać na PC.(Xbąk X właściwie ostatnio stoi i kurz tylko zbiera :) ) Co do wersji Steamowej to nie widzę sensu by mi dwa klienty w tle pracowały jak może być jeden. Trochę to bez sensu instalować grę na Steam a jak ją włączę to i tak muszę mieć zainstalowany launcher R*  który jest wymagany i przez niego gra się uruchamia. I tak trzeba mieć konto w R* to niech sobie tam w bibliotece leży. Do Online są te same serwery i że znajomymi z Steam będzie można grać i dodawać tak samo. Wiec nie ma to znaczenia czy gram przez Epica, Steam czy Rocstar launcher. Bo i tak wszyscy gramy na tym samym koncie Social Club i tych samych serwerach.  Chyba że ktoś zbiera jakieś karty bo osiągnięciani też są na R*  te same co na konsolach czy Steam.

Edytowane przez GwynBleidd_79
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...