Opublikowano 4 grudnia 20168 l parapet w 4k i hdr? Najważniejsze żeby palety i drabiny były w tych jakościach. Jestem najspokojniejszym człowiekiem na ziemi jeśli idzie o tą produkcję. Nie boję się o rozciąganie zakończonych świetnie wątków, o głównego bohatera/terkę, o nic. Ludzie to jest ND po prostu xd
Opublikowano 4 grudnia 20168 l To będzie świetna giera, tylko pytanie ile lat przyjdzie nam się jarać jej zapowiedziami?
Opublikowano 4 grudnia 20168 l Nie wiem ile przyjdzie ale jestem skłonny zaczekać na kolejną gotg. Ciekawe jak wypadnie multiplayer no bo chyba będzie. W TLoU na PS4 gra się bardzo fajnie. Aż sobie chyba odswieze remaster.
Opublikowano 4 grudnia 20168 l Przecież to, że TLoU2 będzie grą 10/10 pod każdym względem nie podlega żadnym wątpliwościom.
Opublikowano 5 grudnia 20168 l Przecież to, że TLoU2 będzie grą 10/10 pod każdym względem nie podlega żadnym wątpliwościom. Ze bedzie bardzo dobrze to kazdy wie, w koncu duzy budzet i super studio/silnik, wszyscy sie martwia czy z fajnej historii o dwojce bohaterow nie zrobi sie emo (pipi)olo zabije was wszystkich.
Opublikowano 5 grudnia 20168 l O fabułę to ja jestem spokojny, bo Druckmann to obecnie najlepszy scenarzysta w branży. Gorzej u niego z reżyserią samej rozgrywki (fascynację symulatorami chodzenia było już widać w U4). A tym razem nie będzie Straleya, żeby go w razie czego przystopował.
Opublikowano 5 grudnia 20168 l Tyle że w grze typu TLoU taki symulator chodzenia, dialogi i budowanie wzajemnych relacji są jak najbardziej OK. W U4 raziło to w oczy, bo to nie tego typu szpil.
Opublikowano 5 grudnia 20168 l Dla niektórych to może dobrze, bo sporo się tu naczytałem o "płytkim gameplayu" i "noszeniu palet/drabin" - może jak Druckmann zrobi z tego interaktywny film typu Life is Strange, czy innego TWD od Telltale to wszyscy się będą jarać?
Opublikowano 6 grudnia 20168 l Ta, może niech od razu zrobi emołszons i sinematik ikspirięs jak u Davida Cage'a.
Opublikowano 6 grudnia 20168 l Czy ta 1 zajawka była liczona na engine z gry? Czy to jakis render na CGI?
Opublikowano 6 grudnia 20168 l Nie sadze, Yano. Wyraźnie widać, ze to ten sam silnik co U4 i Lost Legacy. Musze was zawieść, gry na Pro nie są ładniejsze od zwykłej konsoli. Cała większa moc idzie w płynność i rozdzielczość 4K.
Opublikowano 6 grudnia 20168 l musze was pocieszyc, ze tomb raider jest przykladem tego, ze wojtek sie myli
Opublikowano 6 grudnia 20168 l teoria bardzo spoko, a już na pewno lepsza niż tandeta ze wspólnym ratowaniem porywanego guwniaka: Aktualnie znamy wyłącznie szczątkowe informacje dotyczące The Last of Us: Part II. Naughty Dog potwierdziło, że główną bohaterką będzie Ellie, a tematem przewodnim zemsta. Pierwszy zwiastun nie pokazuje za wiele – możemy zerknąć na mieszkanie, kilka trupów i na końcu do pokoju wchodzi Joel. Gracze postanowili połączyć fakty i ich historia brzmi naprawdę dobrze: „Joel nie żyje przez całe The Last of Us 2, Ellie wyobraża go sobie i tropi jego zabójców.” Fani zauważają, że główny bohater The Last of Us wszedł do mieszkania dopiero po „całej akcji”, a w dodatku nie widzimy jego twarzy. Jeden z sympatyków pozycji dodał, że tylko dziewczyna widzi swojego największego przyjaciela – jako zjawę, czy też ducha. przy okazji szacunek że tak duży dev wypuszcza kontynuacje tak mainstreamowych marek, z babką jako protagonistą (prócz TLOU2 także fabularny spin-of Un z Chloe Frazer z dwójki)
Opublikowano 6 grudnia 20168 l Jak oryginalnie i fajnie, ze w ostatnim Batmanie wcale nie bylo takiego motywu.
Opublikowano 6 grudnia 20168 l pewnie grafika z ps4pro, na starej może być troche słabiej Layden przed prezentacją mówił, że to "footage captured from PS4", o żadnym PRO nie wspominał.
Opublikowano 6 grudnia 20168 l Afred po śmierci Bruca przywdział kostium Batgirl? Siódmy zmysł oglądałeś?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.