Skocz do zawartości

The Last of Us Part II


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczął się panel z Druckmannem, Bakerem i Johnson. Pewnie będzie sporo krążenia i zero konkretów, ale zrobię wyjątek i obejrzę. Druckmann potwierdził

tym razem gramy 19letnią Ellie a nie Joelem

 

Ładnie tez podkreślił, ze nie ma nikogo na świecie, kto kocha tę dwójkę bardziej od jego studia, ktore tą dwójkę wykreowało. Maja te same odczucia, co my i zapewniają, iz wiedza, co robią. W innym wypadku nie robiliby tegoMusimy im zaufać.  Te słowa mi wystarcza.  Ja im ufam. 

Edytowane przez MEVEK
Odnośnik do komentarza

 

Zaczął się panel z Druckmannem, Bakerem i Johnson. Pewnie będzie sporo krążenia i zero konkretów, ale zrobię wyjątek i obejrzę. Druckmann potwierdził

tym razem gramy 19letnią Ellie a nie Joelem

 

Ładnie tez podkreślił, ze nie ma nikogo na świecie, kto kocha tę dwójkę bardziej od jego studia, ktore tą dwójkę wykreowało. Maja te same odczucia, co my i zapewniają, iz wiedza, co robią. W innym wypadku nie robiliby tegoMusimy im zaufać.  Te słowa mi wystarcza.  Ja im ufam. 

 

Szkoda, że tym razem gówniarą będziemy grać.

Przez to mega hype mi opadł.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Motyw z dzieckiem według mnie naciągany. Joel i Ellie i tak juz wystarczająco dużo stracili, by doszukiwać im nowych powodów, do zemsty na kimś. Może odnajdą osoby odpowiedzialne za epidemię, może zemsta na Fireflies którzy dalej ich ścigają.

 

Szczerze to po tej zapowiedzi mam w (pipi)e tą nową grę pana Kojimy, bardziej mnie interesuje scenariusz TLOU2 niż odgadywanie sensu nowego tworu azjaty.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza

@SlimShady & Milan


To, że po pierwsze hintów jest dużo więcej, po drugie sam Druckmann potwierdził, że pisząc postać taki był jego zamysł. Zresztą TLoU jest perfekcyjnie napisaną grą, to nie Bioware, że postać musi zaznaczyć swoją

orientację seksualną.

.  W tym IP jest to zrobione naturalnie i bardzo subtelnie.
 

Odnośnik do komentarza

najbardziej przydałaby się tutaj poprawa AI ludzi. z zarażonymi nie było takiego problemu, bo nie posiadali żadnej taktyki, poza skryptem - atak po zauważeniu - powrót do błąkania się w okolicy po ukryciu. w dlc szczególnie dobry był motyw z przyciąganiem do łowców zarażonych po rzuceniu w ich kierunku butelki ze szkłem ;3

 

brakuje mi takich pierdół jak manualne wbijanie kodów, zamiast automatycznego otwierania sejfu, po znalezieniu właściwej kombinacji, rozkręcanie śrub kręcąc analogiem, zabawy we włączanie systemów obronnych i kamer, czyli więcej bardziej interaktywnej eksploracji, zamiast zabawy we wspomniane sejfy, otwieranie wytrychem drzwi, przesuwanie szafek i śmietników, czy nudnego popjerdalania z drabiną

 

fajnie zrobiono to np. w escape roomach, w serii Zero Escape i SH Shattered Memories

Odnośnik do komentarza

 

Joel nie żyje, Ellie ma zrytą psychę (drżenie rąk, gitarka przy trupie) i chce wyrżnąć wszystkich którzy mają coś wspólnego z jego śmiercią. Joel z trailera jest tylko w jej głowie. Takie teorie sobie po internecie latają. Hate jako motyw przewodni idealnie pasuje

 

 

Jak ja bym w to już grał, a trzeba będzie 2/3 lata czekać. Nienawidzę Sony za takie akcje.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

 

Joel nie żyje, Ellie ma zrytą psychę (drżenie rąk, gitarka przy trupie) i chce wyrżnąć wszystkich którzy mają coś wspólnego z jego śmiercią. Joel z trailera jest tylko w jej głowie. Takie teorie sobie po internecie latają. Hate jako motyw przewodni idealnie pasuje

 

 

Jak ja bym w to już grał, a trzeba będzie 2/3 lata czekać. Nienawidzę Sony za takie akcje.

 

A teraz sobie pomyśl, że gdyby ND nie robiło Uncharted 4, to byś grał w TLoU2 już w tym roku :D

Odnośnik do komentarza

ta teoria ratuje pomysł na kontynuowanie jej wątku. każda inna byłaby słaba; dwójka postaci z części pierwszej idzie ratować porwane dziecko jednej z nich. jezu, co za guwno

 

Nie liczy się motyw przewodni i cel, ale to co z niego wynika i prowadzi do konkluzji - nawet z takiej kliszy Druckmann byłby w stanie zrobić coś zayebistego, więc o to się nie martwię. Strasznie się cieszę, że będziemy grać starszą Ellie - tak w sumie wyobrażałem sobie ten sequel. Ciężko będzie im utrzymać poziom jedynki, ale i tak must-have - kontynuacja mojej ulubionej gry musi być w kolekcji - dobra będzie na pewno, ale czy genialna? Się okaże...

Odnośnik do komentarza

lol, niezłe wnioski wysnuwacie z trailera do gry która wyjdzie za 3 lata. Równie dobrze mogli pokazać czarną planszę z napisem, wartość informacyjna byłaby taka sama. Pewno ND dostały prykaz od Sony by coś sklecić na szybko bo nie ma pomysłu na zakończenie konfy. Pewno do premiery koncepcja fabuły zmieni się z 8 razy a wy będziecie się produkować na 200 stron.

  • Plusik 6
Odnośnik do komentarza

Shit, Straley nie jest game directorem tej części :/

 

Bruce Straley, who co-directed The Last of Us and Uncharted 4, will not have the same role on The Last of Us 2, sources tell Kotaku. His longtime creative partner Neil Druckmann is directing the game.

 

Official word at the studio, sources say, is that Straley is on a yearlong sabbatical. Sony and Naughty Dog did not immediately respond to requests for comment.

http://kotaku.com/sources-bruce-straley-not-directing-the-last-of-us-2-1789650767

 

Więc pewnie dlatego kilka miesięcy temu ND zatrudniło nową scenarzystkę do pomocy Druckmannowi, jeśli on przejął rolę Straley'a.

Odnośnik do komentarza

Motyw zemsty sam w sobie jest sztampowy jak tylko się da, ale tak samo jak w jedynce tak tutaj fabuła nie musi być wygorowana jeśli, tylko będą się zgadzać relacje miedzy postaciami i będą potrafili zagrac na emocjach.

Zreszta nie wierzyłem im od początku, ze to jest zamknieta calosc blablabla, zbyt wiele wlozyli czasu i wysiłku w te postaci, żeby tak szybko je porzucić i pewnie tez to był jeden z powodow dlaczego zakończenie było dosyć bezpieczne(to wymagaloby jaj). Na pewno nie chciałbym tez motywu typu  "no minelo 5 lat, joel nie zyje, a ellie jest smutna" bo takie rzeczy trzeba dobrze rozegrać w trakcie trwania przygody.

 

 

P.S. Zawsze lepsze takie dyskusje niż rozkminki typu ziarno vs slonce bez efektu szmaty czy wojny walka na cyferki od, których pierd.oli się w glowie.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Na pewno nie chciałbym tez motywu typu "no minelo 5 lat, joel nie zyje, a ellie jest smutna" bo takie rzeczy trzeba dobrze rozegrać w trakcie trwania przygody

Zrobią taki prolog jak w jedynce, tylko na wiadomym miejscu będzie Joel i dostaniemy rollercoaster emocji już na wejściu.

 

Jeśli natomiast Ellie będzie główną grywalną postacią to zastanawia mnie jedna rzecz - Joel to silny facet, więc mógł rozwalać przeciwnikom głowy ceglami jednym uderzeniem, przewracac ich na ziemie, lamac reki itd. Ale Ellie? Nie chcialbym by przez cala gre to wygladalo jak np. w Left Behind. Nawet jak jest starsza i silniejsza, to nadal to nie maszyna do zabijania jak Joel tylko kobieta.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No ciekawe jak to rozwiąza bo motyw zemsty i zabijania wszystkich jak leci słabo mi pasuje do gameplay tlou. Chyba nie będziemy siedzieć z zaciśniętymi zębami w szafie i czekać na każdego przeciwnika z pojedyncza? Na akcje w stylu pani Croft też nie liczę.

Edytowane przez hav7n
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...