Skocz do zawartości

Xenoblade Chronicles 2


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, ireniqs napisał:

Bo tak prawie jest. W docku grafika Switcha ciśnie nawet na 920mhz, a przenośnie tylko 380mhz. Jeszcze tego trybu nie sprawdzałem, ale mogę tylko zgadywać że poszli w płynność wyświetlania animacji, a nie oprawę stąd takie cięcia. Tak sobie tylko gdybam, nie tłumaczę twórców, bo optymalizacja to rzez święta i powinni się do tego mocno przyłożyć.

 

Chłopaki nieźle cisną w gierkę, a mnie tam oczy się kleiły bardzo już o 21:30. :( Tak to jest jak wstaje się o 4:40 nawet w sobotę...

ale to jest kolosalna roznica, inne gierki praktycznie sie nie roznia, zmniejsza rozdzialke i alliasing o i tak nie widac na paru calach wyswietlacza 720p, wszystko ostre i miod na oczy w handheldzie, a tu blur i rozdzialka sd

 

8:30h za mna, swietna gra, choc jeszcze nie do konca kocham system walki, ale ja po prostu w jrpg nie przepadam do konca za takimi realtime, mimo wszystko zrobiony jest on trilion razy lepiej niz (pipi)na systemowa w ff15

 

no i dawno nie mialem wrazenie przytloczenia - pelno tych sklepow, itemkow, wyborow w tworzeniu buildu postaci czy bladesa, nie wiesz co wybrac by bylo dobrze

 

czy mi sie wydaje, ze na unikanie ciosow za bardzo nie mamy wplywu sterujac wokol wroga w czasie walki? te cale specjalne pod klawiszem A co wlacza se szbkie qte pod jeden klawisz co tak naprawde daja? (czasem jeszcze LT i uruchomi cos druga postac)

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza

Angielskie jak najbardziej.

 

59 minut temu, Ficuś napisał:

choc jeszcze nie do konca kocham system walki

 

59 minut temu, Ficuś napisał:

czy mi sie wydaje, ze na unikanie ciosow za bardzo nie mamy wplywu sterujac wokol wroga w czasie walki?

 

Może dlatego nie kochasz, bo tak naprawdę nie do końca jeszcze wiesz co robisz. Pozycja ma duże znaczenie (nie zawsze, ale bardzo często) - jeśli zbierasz aggro, to auto attack zawsze cię trafi i 90% skilli też. Podejrzewam, że dlatego myślisz, że zawsze obrywasz, bo trzymasz aggro na sobie.

 

Zabawa zaczyna się, kiedy nie tankujesz - przeciwnicy mają ataki przed siebie, dookoła, tylko do tyłu itp itd i to od twojej pozycji zależy czy oberwiesz czy nie. W wielu przypadkach można nawet uniknąć AOE czytając animacje przeciwników i na czas się od nich odsuwać. Większość z tego jest dużo bardziej przydatna na silniejszych stworkach/bossach, ale zwykłe mobki można dzięki temu też szybciej wykończyć.

 

Godzinę temu, Ficuś napisał:

te cale specjalne pod klawiszem A co wlacza se szbkie qte pod jeden klawisz co tak naprawde daja? (czasem jeszcze LT i uruchomi cos druga postac)

 

To jest (razem z driver combos) najważniejszy element walki xD już się nie będę powtarzał - kilka stron temu dałem link do zipa, a chyba na poprzedniej tłumaczyłem o co w tym chodzi.

 

Bez opanowania tych najróżniejszych mechanizmów walka to tak naprawdę mashowanie na ślepo klawiszy, nie dziwne, że Ci nie leży. Gwarantuje, że jak ogarniesz te wszystkie niuanse to wtedy dopiero wszystko 'zaskoczy'.

Odnośnik do komentarza
Gość ragus

Łatwiej mają Ci, którzy grali w poprzednie części, bo to dalej opiera się na tym systemie break-topple-daze.

 

W grze wszystko jest wytłumaczone, trzeba uważać. Skoro nie uważali, to macie tutaj NOTATKI Z ZAJĘĆ

 

https://www.resetera.com/threads/xenoblade-2-blade-chain-driver-combo-advanced-battle-guide.9206/

 

Nauczyć się, pojutrze kolokwium.

 

System walki w XC2 jest wspaniały. Miło, że w roku pańskim 2017 wychodzą gry ze złożonym systemem walki, a nie press A to awesome.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

O co chodzi z tym oświetleniem w cutscenkach? W 1 chapterze aż tak tego nie zauważałem, w 2 czasami to istna dyskoteka. Różnica między tv a hh mode kolosalna, dziwi przy braku większych różnic w takim mario czy zeldzie. Ostatnie takie negatywne odczucia na switchu miałem tylko przy dragon quest heroes 1+ 2. System walki na spokojnie trzeba ogarnąć, pamiętam że sporo czasu minęło zanim przyzwyczaiłem się do niego w jedynce. 

Odnośnik do komentarza
38 minut temu, Starh napisał:

Odebrałem z paczkomatu swoją kopie, zobaczymy zaraz czy faktycznie taki mesjasz.

 

Graci z jap czy ang głosami?

Tylko japońskie, angielski dub w tej grze to kryminał przez duze K. Głosy dobrane nie odpowiednio, walijczycy, irlandczycy i brytole, mówione wszystko na odwal sie jakby im kazali to robic charytatywnie, bardzo zly lip sync i ogolnie tragedia. Jakbym mial w to grac tylko po angielsku to pewnie bym odpuscil mimo ze to fenomenalna gra.

Odnośnik do komentarza
25 minut temu, GenzoChan napisał:

O co chodzi z tym oświetleniem w cutscenkach? W 1 chapterze aż tak tego nie zauważałem, w 2 czasami to istna dyskoteka. Różnica między tv a hh mode kolosalna, dziwi przy braku większych różnic w takim mario czy zeldzie.

 

 

Podczas tworzenia Mario i Zeldy, ostatnie wiele miesięcy przed premierą było przeznaczone przez twórców na dopracowywanie technikaliów, poprawiała się z buildu na build rozdzielczość i płynność.  Nikt tak nie zna sprzętu N jak N, gry były też robione od wielu lat, Zelda czekała na premierę Switcha, Mario też zawsze jest planowany przez firmę jako kluczowy element promowania nowej konsoli. W przypadku Xenoblade 2, twórcy przez dłuższy czas mało wiedzieli w ogóle o tym, jakim sprzętem będzie Switch i jaka moc, a mimo to Nintendo kazało im wyrobić się w 2017 roku. Wygląda na to, że sporo rzeczy do końca nie dopracowano.

 

Teraz trochę nie wiadomo, czy czekać na patch czy co. Potencjał wydaje się... spory. Zwłaszcza dla graczy handheldowych.

Edytowane przez ogqozo
Odnośnik do komentarza
48 minut temu, Velius napisał:

Tylko japońskie, angielski dub w tej grze to kryminał przez duze K. Głosy dobrane nie odpowiednio, walijczycy, irlandczycy i brytole, mówione wszystko na odwal sie jakby im kazali to robic charytatywnie, bardzo zly lip sync i ogolnie tragedia. Jakbym mial w to grac tylko po angielsku to pewnie bym odpuscil mimo ze to fenomenalna gra.

Dokładnie tak. Poza tym dub japoński to fajna mieszanka młodych voice actorów ze starymi wyjadaczami. Póki co nie natrafiłem na słabiej zagraną postać.

 

np.

Azurda to nikt inny jak Pilaf z Dragon Balla czy Buggy z One Piece.

albo

Tora to Honoka z Dead or Alive 5 czy Towa Herschel z Cold Steela.

 

No przyjemnie się ich słucha, jak zawsze. :cool:

 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, hennepin napisał:

Jak wy ogarniacie ten japoński i napisy jak się dużo dzieje?

 

To jest jeden z minusów przełączania na japoński. Jak jakaś postać powie 'ojoj boli', to jasne, idzie zrozumieć, ale są też teksty w walce i te dłuższe dialogi po walkach, których nie znając języka nie ogarniesz, nawet gdybyś je sobie nagrał i odsłuchiwał.

Odnośnik do komentarza
23 minuty temu, MichAelis napisał:

No wlasnie mam z tym problem, chyba wy(pipi)ie.

Czy ktos mi moze wyjasnic ocb z tymi combo w walce? Prawy gorny rog ekranu.

w toturialu bylo, ze cycata wali ogien i w odpowie im momencie mozna sieknac woda, ale nie rozumiem tego postepu.

Kinoji to wyjasnial na stronie 28. O jezu te 3 levelowe seale :obama: prawie jak w dragon bullu. Swoja droga to dalbym wiele za taka gierke w swiecie DB, bleacha albo berserka

Odnośnik do komentarza

Co w tym drugim chapterze się podziało... :obama: Rewelacja. Cudnie ogląda się te wszystkie przerywniki. Postacie też są świetne. Nie da się nie lubić tego teamu który już się zebrało. Gra wsysa niczym bagno. Czego chcieć więcej?

Oczywiście są pewne problemy, ale giną w zalewie zayebistosci. :usmiech:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...