Skocz do zawartości

Darksiders 3


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Wierzyłem, nie traciłem nadzieji i wiedziałem, że po odkupieniu THQ i wydaniu remastera obu poprzednich części, doczekam się kontynuacji. No i stało się. Obiecali 4 części (ostatnia ma być największa, gdzie bedziemy sterowali każdym Jeźdźca) i sie doczekamy spełnienia zapewne i tego.

Odnośnik do komentarza

Wierzyłem, nie traciłem nadzieji i wiedziałem, że po odkupieniu THQ i wydaniu remastera obu poprzednich części, doczekam się kontynuacji. No i stało się. Obiecali 4 części (ostatnia ma być największa, gdzie bedziemy sterowali każdym Jeźdźca) i sie doczekamy spełnienia zapewne i tego.

Poprawcie mnie, ale w D3 nie będziemy grali Jeźdźcem.
Odnośnik do komentarza

Cholera wie kim.

Fragment z Apokalipsy:

I widziałem, gdy otworzył Baranek jedną z owych pieczęci, i słyszałem jedno ze czterech zwierząt mówiące, jako głos gromu: Chodź, a patrzaj!

Zwycięzca:

I widziałem, a oto koń biały, a ten, który na nim siedział, miał łuk, i dano mu koronę, i wyszedł jako zwycięzca, ażeby zwyciężał.

Wojna:

A gdy otworzył wtórą pieczęć, słyszałem wtóre zwierzę mówiące: Chodź, a patrz!
I wyszedł drugi koń rydzy; a temu, który na nim siedział, dano, aby odjął pokój z ziemi, a iżby jedni drugich zabijali, i dano mu miecz wielki.

Głód:

A gdy otworzył trzecią pieczęć, słyszałem trzecie zwierzę mówiące: Chodź, a patrzaj! I widziałem, a oto koń wrony, a ten, co na nim siedział, miał szalę w ręce swojej.
I słyszałem głos z pośrodku onych czworga zwierząt mówiący: Miarka pszenicy za grosz, a trzy miarki jęczmienia za grosz; a nie szkodź oliwie i winu.

Śmierć:

A gdy otworzył czwartą pieczęć, słyszałem głos czwartego zwierzęcia mówiący: Chodź, a patrzaj!
I widziałem, a oto koń płowy, a tego, który siedział na nim, imię było Śmierć, a Otchłań mu towarzyszyła; i dana im jest moc nad czwartą częścią ziemi, aby zabijali mieczem i głodem, i morem, i przez zwierzęta ziemskie.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Czterej_Jeźdźcy_Apokalipsy

Edytowane przez Hum
Odnośnik do komentarza

Oj tam, wiadomo że będą jakieś umowności, przecież Kratos też u Parandowskiego nie rozyebał praktycznie całego Olimpu...

 

W sumie nie jaram się samym zwiastunem, bo ten biedny jest - jakieś nijakie CGI, bardziej zbiór concept-artów w ruchu, słaby design laski (no tu się nie zakocham, 2B to nie jest). Jeśli jednak wszystko pójdzie dobrze, to dostanę trzecią część zayebistej serii, z której dotychczas żadna mnie nie zawiodła (wielki wyczyn przy dwóch odsłonach - wiem).

 

Trochę niepokoi mnie ta wzmianka o "niekończącym się świecie", czy jakoś tak - śmierdzi mi to jakimś sralnie generowanym Minecraftem, czy innym No Man's Sky. Już sporo plenerów w dwójce było nijakich, a jeśli tutaj ma dojść automat do ich tworzenia...

W każdym razie idą bardziej w rozmach dwójki, niż kameralny urok części pierwszej, co mi osobiście odpowiada.

Część pierwszą uwielbiam, ale drugą - ubóstwiam. Miała swoje wady, ale dla mnie była niezłym szokerem, że dev miał takie jaja i tak bardzo odmienił sequel, było epicko w ch...

Odnośnik do komentarza

Uuuhaa!!!!! W koncu do stu biesow i czachy maoryskiej! Dla mnie dwie poprzednie przygody sa kawalem swietnego softu wiec tym bardziej ciesze sie, ze nie zaprzepaszczono licencji. Oby jednak tym razem NG+ mozna bylo robic bez konca, a nie nazbiera sie tlustego stuffu i nic z nim po skonczeniu playthrough 2 nie mozna zrobic. Jaram sie :)

Odnośnik do komentarza

 

That same ideology seems to echo throughout each level, in a world that is supposed to be fully connected and realized, without any hard loads. If you take an elevator down to a different environment, the one you came from really is the height of that elevator away from you. It’s supposed to be a physically, logically connected open-world, and in part because of that, it’ll also have a whole lot of ‘swiss cheese game design’ - basically, the idea that you should be able to see glimpses of environments you’ve already been to, or ones you’ve yet to go to as you traverse, like through the holes in swiss cheese. Based on the tiny chunk that I played, it made me want to explore everything so much more than I would have otherwise, because you can always see the next thing, just out of reach.

 

 

And Fury should be a fun character to explore all that with - we’ll talk about her a lot more in our Hero Feature later this month, but the short of it is that she’s fast, agile and feels a little like post-apocalyptic-Catwoman-meets-God-of-War, but with much cooler hair. If you haven’t played a Darksiders game, it should be easy for new players to pick up without any story confusion (though you can also grab both previous games as part of THQ Nordic’s ‘Fury’s Collection’ on PlayStation 4 and Xbox One)

 

One particular area, called Haven, is entirely shaped by the gorgeous, enormous tree that sits perched and glowing in the middle. It’s a relatively safe area, and the roots that tendril their way through the city slowly get thicker towards the center, which presents it’s own creative navigation tool.

 

 

It’s also just pretty overall, though it still maintains that unique, classic Darksiders art style, and with an immediately noticeable increase in verticality versus previous games. Darksiders 3 is the first in the series to run on Unreal rather than an internally built engine, and subtleties like water, lava and lighting particularly had noticeably improved. I didn’t get to explore the world anywhere near as much as I’d have liked, but did get to see what looked like a series of skyscrapers floating on clouds in the sky, a damp-looking, swampy area, and a fiery hollow - each of which seemed to exist exactly where it should in terms of verticality, with the hollow being far below the rest.

 

 

Similar to the way Zelda expanded on its own core concepts in Breath of the Wild, if a puzzle exists in Darksiders 3, it should make sense in an environment rather than being a trap some unseen character inexplicably laid out for the player for no logical reason. Don’t expect any gated combat, and enemies (some of which existed in previous games, some of which are brand new) should feel a lot more like they belong in the world natively, rather than just popping up inconveniently to fight you. Yes, there’ll still be collectibles creatively scattered throughout the world, but no out-of-place chests, and, ultimately, every inch of the world should feel more contextualized if all goes according to Gunfire’s plan.

 

 

http://ca.ign.com/articles/2017/05/04/darksiders-3-first-hands-on-preview-a-ign-first

Edytowane przez XM.
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Podoba mnie się ta płynność zero doczytywań, podziałów na levele.

 

Gameplay na pewno jeszcze przejdzie masę szlifów, na razie Furia wydaje się pierdołą przy War/ Death.

Spodziewałem się, że poza walką biczem pokażą też jakieś czary w końcu ma być wiedźmą.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza

Hmm... design i trochę staroszkolny gameplay przy eksploracji wygląda nawet w porządku. Jestem w stanie to jeszcze polubić, ale mam dwa poważne minusy po tym filmie:

  • Ten bicz...co to ma być w ogóle?  :frog:  Kompletnie nie czuć mocy broni, źle się rusza i brakuje charakteru. Bida z nędzą.
  • Furia na razie też niezbyt obiecująco się zapowiada. Są gry w których byle mobki mają więcej osobowości niż ta niby "bohaterka"

 

 

Oczywiście wybija się na pierwszy rzut oka spore niedopracowanie (brak muzyki, błędy itp.), ale to jeszcze Pre-Alpha więc zdążą poprawić. Mam nadzieję.

 

Cóż, lepiej zrobiliby gdyby wypuścili jakiś dobrze zmontowany gameplay trailer.

Edytowane przez Cedric
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...