Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Metro Exodus

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Wyświetleń 107,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gierka pękła w kilka dni. Bardzo dobry tytuł i szczere, pozytywne zaskoczenie tego roku. Tak, gra ma kilka wad takich jak: - słaba animacja - małe błędy techniczne - niemowę główne

  • Ok, czyli standardowe "nie znam się, ale się wypowiem". Metro 2035, to wstęp do wydarzeń z Exodus, więc zarzuty jakoby było za mało Metra w Metrze nie trafione. Flagowy obraz powierzchni w Metrze

  • Gierka juz w napedzie, prosto z pracy pojechalem po swoja kopie, nie czytalem ani jednej recenzji, mom to w chooju, zaraz odpale i przekonam sie co i jak.

Opublikowano

Moje PRO nie wyło, fat był nieznośny momentami można skończyć temat bo to loteria. 

Opublikowano

I to jest ten moment ...

Gra wyłączona od kilku godzin, a łapię się na tym, że podświadomie planuję strategie wieczornej rozgrywki.

 

Opublikowano

kurde postacie i ta cala fabuła to taki idiotyzm, no nie moge tego kupić, moze dlatego ze nie czytałem książek :/ postacie z far cry maja tone wiecej charyzmy od tych Saszow i Maszow

 

lokacje, te otwarte mapy, survival i swobodna eksploracja - tu mnie maja w całości

 

przez customizacje broni bardzo fajnie je czuc, strzelba mega soczysta, a snajpa z dystansu fajnie wprowadza panike we wrogich obozach

 

momentami wyglada jak remaster last light, momentami fotoreal, mocno nierówno ale ogólnie mega dobrze, efekty pogodowe (burza i deszczyk :3) i dynamiczny cykl dzien-noc piesci moja moszne

 

rozumiem w pełni oceny 8/10

Opublikowano

Ale Ranger Hardcore jest ciężki. Jesteśmy praktycznie na jeden albo dwa pociski, w zależności gdzie dostaniemy. Przeciwnicy tez padają na strzała, chyba że dostaną w rękę czy nogę. Ale jest mega cieżko jak na razie. Muszę się przyzwyczaić ale jest survival. 

Opublikowano

Kod na Season Pass w edycji Metro Exodus Aurora dał mi dynamiczny motyw zamiast przepustki sezonowej. Co mogę w tej sytuacji zrobić?

 

Edit: wygląda na to, że nie tylko mi się to przytrafiło i twórcy już pracują nad problemem: 

 

Edytowane przez DJ1988
Nowe informacje

Opublikowano

9bfdc7b8254186femed.jpg

085342a889bfc075med.jpg

064cbb41f7e708cbmed.jpg

 

Ładna ta gra. Efekty świetlne "robią"  robotę.

 

Nie mogę znaleźć zmiany trybu ognia..

 

Opublikowano
4 godziny temu, MAJOCHEY_PL napisał:

I to jest ten moment ...

Gra wyłączona od kilku godzin, a łapię się na tym, że podświadomie planuję strategie wieczornej rozgrywki.

 

Dlatego kocham gry w otwartym świecie. Oczywiście te dobre gry. Siedzisz w robocie i myślisz gdzie pójdziesz i co zrobisz. Nerd things :ohboy:

Opublikowano

@Voytec Ranger Hardcore na start? Grubo :)
Sam się nad tym zastanawiam, bo gry survivalowe lubię smakować właśnie na hardkorowo, ale ciekawi mnie co z tymi tutorialami - co tracę? No i sekwencje QTE - na RH znika HUD, więc na ekranie nie pojawią się przyciski, czy jak to jest?

Chyba zacznę na Normalu, ogarnę podstawy, a po paru godzinach, jak załapię co i jak to odpalę nową grę na RH.

Opublikowano

Odpadlem na razie przy pociagu. Ciagle krzycza imie, bron plywa, glupi przeciwnicy. Gra strasznie liniowa i ciagle mi mowi co mam robic, jak nie ma tych glupich cut scenek. Czuje sie jak jakas malpa w laboratorium. No strasznie slabo na poczatku, ale RDR2 tez takie bylo i pozniej sie rozkrecilo, wiec mam nadzieje, ze w koncu pogram. A nie, press X to crawl under the wall i pozniej 10 minut filmik.

Opublikowano
3 godziny temu, Voytec napisał:

Ale Ranger Hardcore jest ciężki. Jesteśmy praktycznie na jeden albo dwa pociski, w zależności gdzie dostaniemy. Przeciwnicy tez padają na strzała, chyba że dostaną w rękę czy nogę. Ale jest mega cieżko jak na razie. Muszę się przyzwyczaić ale jest survival. 

 

39 minut temu, Wredny napisał:

@Voytec Ranger Hardcore na start? Grubo :)
Sam się nad tym zastanawiam, bo gry survivalowe lubię smakować właśnie na hardkorowo, ale ciekawi mnie co z tymi tutorialami - co tracę? No i sekwencje QTE - na RH znika HUD, więc na ekranie nie pojawią się przyciski, czy jak to jest?

Chyba zacznę na Normalu, ogarnę podstawy, a po paru godzinach, jak załapię co i jak to odpalę nową grę na RH.

Ja się chyba pośpieszyłem z poziomem Stalker... albo coś jest zyebane. Rozumiem bycie na hita, dwa ale coś jest nie tak ze stealth. Ciągle mnie ktoś wypatrzy choć siedzę przyczajony w cieniu i to typy co siedzą sporo metrów dalej albo za osłoną. Nim zdążę się obrócić dwa strzały i wczytaj grę :obama: Jest intensywnie. No i szkoda, że nie da się zmienić poziomu trudności, a przynajmniej na Stalkerze się nie da.

Opublikowano

Gram na Normalu - nie mam cisnienia na platynę, więc pierwsze przejście robię pod poznanie gierki, a jak mnie zachwyci, to kiedyś się wróci :)
Graficznie miazga - poziom detali, oświetlenie - ale to METRO, więc już zdążyłem się do tego przyzwyczaić.

Opublikowano
55 minut temu, Wredny napisał:

@Voytec Ranger Hardcore na start? Grubo :)
Sam się nad tym zastanawiam, bo gry survivalowe lubię smakować właśnie na hardkorowo, ale ciekawi mnie co z tymi tutorialami - co tracę? No i sekwencje QTE - na RH znika HUD, więc na ekranie nie pojawią się przyciski, czy jak to jest?

Chyba zacznę na Normalu, ogarnę podstawy, a po paru godzinach, jak załapię co i jak to odpalę nową grę na RH.

Tak, Ranger Hardcore od początku i jest... teraz już zayebiscie. W pierwszych starociach musiałem się przyzwyczaić ale po chwili jak ogarniesz że nie musisz celować koniecznie w głowę żeby kogoś na hita powalić to idzie fajnie. Dzięki temu jest napięcie jak spotkasz przeciwników i trzeba dbać o zapasy amunicji. 

 

Poza tym powiem Ci że ja właśnie co, bo miesiąc temu splatynowalem LL i poziom Stalkera na trudnym mam na świeżo :)

 

HUD nie jest tak idiotycznie ograniczony na tym poziomie jak w Last Light. Jak podchodzisz do rzeczy, z którymi możesz wejść w interakcje to wyświetla się ikona. Po przytrzymaniu L1 albo R1 wyświetla się HUD żeby sprawdzić ile jest amunicji albo czasu. Ale jest survival, jest wyzwanie i przede wszystkim frajda. Gra wyglada obłędnie i ilość detali przygniata. 

 

45 minut temu, Mojave napisał:

Odpadlem na razie przy pociagu. Ciagle krzycza imie, bron plywa, glupi przeciwnicy. Gra strasznie liniowa i ciagle mi mowi co mam robic, jak nie ma tych glupich cut scenek. Czuje sie jak jakas malpa w laboratorium. No strasznie slabo na poczatku, ale RDR2 tez takie bylo i pozniej sie rozkrecilo, wiec mam nadzieje, ze w koncu pogram. A nie, press X to crawl under the wall i pozniej 10 minut filmik.

Bo to jest tak liniowa gra jak poprzednie części i jeżeli oczekiwało się otwartego świata to będzie zawód. Są bardziej otwarte poziomy i tyle. Kurde, to jest liniowy single-playerowy shooter. 

Edytowane przez Voytec

Opublikowano

Czy w kazdym single player shooterze tak bron plywa?

Opublikowano

Na bieda ps4 nie jest źle. Najbardziej nierówna jest rzecz jasna grafa. Z jednej strony mamy niezłe efekty pogodowe, cienie, twarze i ogólnie postacie. Za to niektóre tekstury otoczenia to jakby podrasowany Last Light Redux. 

Po półtorej godzinie jakoś spadków płynności nie zauważyłem, a moja czarnulka najgłośniej zawyła dwa razy- w menu pauzy. 

Edytowane przez PiotrekP

Opublikowano
41 minut temu, Voytec napisał:

Bo to jest tak liniowa gra jak poprzednie części i jeżeli oczekiwało się otwartego świata to będzie zawód. Są bardziej otwarte poziomy i tyle. Kurde, to jest liniowy single-playerowy shooter

Mojave nawet nie grał w poprzednie części

Opublikowano
2 godziny temu, Voytec napisał:

To nie jest gra z otwartym światem. Ile można to powtarzać? 

Spokojnie, ja to wiem. Uwielbiamy poprzednie części więc sporo czytałem o tym czym Exodus ma być. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Mojave napisał:

Odpadlem na razie przy pociagu. Ciagle krzycza imie, bron plywa, glupi przeciwnicy. Gra strasznie liniowa i ciagle mi mowi co mam robic, jak nie ma tych glupich cut scenek. Czuje sie jak jakas malpa w laboratorium. No strasznie slabo na poczatku, ale RDR2 tez takie bylo i pozniej sie rozkrecilo, wiec mam nadzieje, ze w koncu pogram. A nie, press X to crawl under the wall i pozniej 10 minut filmik.

 

Jak juz przebrniesz przez prolog i trafisz na otwarte strefy to sa o wiele dluzsze segmenty gdzie sobie po prostu grasz bez prowadzenia za reke. Analogia z RDR2 w sumie na miejscu bo tam tez byl mocno liniowy start.

 

Co masz na mysli mowiac ze bron plywa?

Opublikowano
23 minuty temu, _Be_ napisał:

Mojave nawet nie grał w poprzednie części

To by wiele tłumaczyło. Dodatkowo trzymanie za rękę powinno być dla mausa na plus. Chłopak nie zgubi się i nie zginie za szybko. Gra go nie pokona tak łatwo jak niektóre które za rękę nie prowadzą:)

Opublikowano

Czytając tę posty przypomina mi się wszystko co było w poprzednich częściach czyli fajnie zapowiadająca się gra ale totalnie niedoyebana technicznie. Tu widzę że oprócz grafiki to nic się nie zmieniło.

Opublikowano
41 minut temu, Bansai napisał:

Co masz na mysli mowiac ze bron plywa?

 

Prwnie celowanie nie jest takie, jak w call of duty...

Opublikowano

Raczej mu chodzi o laga w sterowaniu. Niestety jest i to dość spory =/

Opublikowano
Godzinę temu, bartiz napisał:

Czytając tę posty przypomina mi się wszystko co było w poprzednich częściach czyli fajnie zapowiadająca się gra ale totalnie niedoyebana technicznie. Tu widzę że oprócz grafiki to nic się nie zmieniło.

niestety, za to Remaster na PS5 pewnie będzie kotem! ^^

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.