Skocz do zawartości

Metro Exodus


Faka

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, MAJOCHEY_PL napisał:

 

Prwnie celowanie nie jest takie, jak w call of duty...

Dałem czułość na max, całkiem wyłączyłem asystę i jest ok. Ale jeśli ktoś szuka w tej grze responsywnosci jak w Rainbow Six, to raczej nie znajdzie.

E:

Gra zawiesiła się już trzy razy. 

Karny siusiak za to trzymanie X żeby wejść/otworzyć/ zrobić cokolwiek.

Ech ci Ukraińcy :/

Edytowane przez chris85
Odnośnik do komentarza

Można w opcjach potwierdzam.

 

Gierka świetna mi mocno podpasowała. Świeżo skończyłem ponownie metro 2033 i tutaj to nadal stare dobre metro ale na większych mapach.

 

Jeżeli mogę się do czegokolwiek przyczepić to na razie tylko do skradania. Nadal im ten aspekt nie wychodzi jest strasznie koślawy. Przydałaby się chociażby opcja wychylenia zza osłony. Czasem trudno stwierdzić czy wróg patrzy w twoją stronę. W tunelach mieli latarki na głowie i to ułatwiało skradanie. Na otwartej przestrzeni muszę nasłuchiwać a czasem to nie wystarczy i wychodzę prosto przed lufę. 

 

Grafika czasem genialna czasem gorzej ale ogólnie ładna gra że świetnym dźwiękiem otoczenia czy broni. 

 

Klimacik jest i lokacje bardzo ciekawe. Duża szczegółowość detali na plus. 

 

Fabularnie może nawet zaciekawić ale postać młynarza w(pipi)ia. W sumie reszta spoko fajnie jak czasem skradam się np w obozie bandytów i mogę posłuchać ciekawych dialogów. Niektóre zdradzają jakąś skrytkę (tak znalazłem wykrywacz metalu do mojego stroju) a inne są zabawne. 

 

Na razie gra wygląda na takie mocne 8+/10. 

 

Więcej napiszę jak skończę. 

Edytowane przez blantman
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Gry z serii metro ograłem po raz i wielkim fanem nie jestem ale tutaj gra mi super podeszła , lekko otwarte tereny a do tego świat na tyle fajnie zbudowany i dający profity że chce się wszystko zwiedzać . Gram na poziomie normalnym i amunicja nawet tutaj jest na wagę złota , miałem kilka momentów gdzie poniosło mnie i podczas strzelaniny wyczerpałem cały zapas amunicji i trzeba było uciekać . Będę musiał jeszcze zainstalować Rosyjskie głosy bo po angielsku jest no średnio , pamiętam niesamowicie klimatyczny lektor Stalker-a 

Takie cudeńko tutaj też by mi pasowało idealnie.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, MAJOCHEY_PL napisał:

Tak, ale sporo komponentu schodzi na czyszczenie

 

to prawda ale sporo tego można znaleźć zwiedzając mapkę. Ja przy pierwszym postoju od razu poszedłem w innym kierunku niż wymagany i było ciężko, no to sobie dokładnie pozwiedzałem i gra się elegancko mając jakieś tam zasoby w zapasie. Ciekawe czy duża jest różnica w ilości znajdowanych śmieci pomiędzy poziomami trudności. 

Odnośnik do komentarza

(pipi)a lokacja

Spoiler

terminal

na końcu pierwszej mapy:obama: ale się napocilem tam. Najlepsze że misja kazała mi iść gdzie indziej ale ja z ciekawości tam polazałem. Fajnie że gra się dostosowała bo

Spoiler

to była druga część questu jak się okazało

. Przez radio wpierw dostałem o(pipi) od wiadomego pana a potem jak skumali się co zrobiłem fajny dialog się wywiązał na radiu. To duży plus że w sumie nie trzeba wracać i gadać z ludźmi w "bazie" a można latać po mapie i wtedy przez radio będziemy mieć komunikaty co mamy robić lub co zrobiliśmy. Proste a jak uprzyjemnią grę bo nienawidzę po każdym queście w grach wracać do quest givera jak np w RDR 2 czy AC odyssey. 

 

Swoją drogą podpowiem jedną za(pipi)iście ważna rzecz w

Spoiler

tym terminalu. Zanim pociągnięcie za dźwignie na końcu rozejrzyjcie się poczytajcie ściany i zróbcie coś przed tą dźwignia.

WARTO!

Edytowane przez blantman
Odnośnik do komentarza

Dotarłem do Wołgi i jestem tuż przed pierwszym wejściem do łódki - nareszcie gra się rozkręciła, bo do tej prory tak średnio było, żeby nie powiedzieć NUDNO. Rwane to strasznie, smętne, jak najnowszy Wolfenstein, co chwila scenka, loading (koszmarnie długi), plus te przedefiniowane interakcje z prompterami (jakby nie można było normalnie się położyć i przeczołgać, albo przejść bokiem samemu).
Fabularnie interesująco, graficznie zayebiście, dźwiękowo również, ale boli brak wychylania się zza osłony, no i ten stealth wciąż upośledzony. Teraz bawię się lepiej, bo w końcu więcej miejsca do eksploracji, ale na chwilę obecną wolę starsze odsłony.

Odnośnik do komentarza

Skonczone.

 

Swietne zwienczenie historii oraz pozostawiona furtka na ewentualne sequele ktore moga pojsc w przerozne kierunki.

 

Gierka cudowna, do samego konca udalo im sie zachowac sensowny balans miedzy swobodnym lataniem a bardziej liniowymi segmentami a la M2033/LL. Jako fan serii jestem ukontentowany. Na pewno bedzie to czesc do ktorej bede co jakis czas wracal, podobnie zreszta jak z poprzednimi odslonami.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...