Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Czemu nikt w recenzjach nie wspominał o tym, że GoT to przedsmak PS5? To jak rozwiązali fast travel to jest jakaś magia i na tej generacji tak szybkiego ładowania w otwartym świecie sobie nie przypominam.

 

Z patchy czekam aż w którymś wydłużą cykl dnia i nocy. Za krótkie są dnie i pogoda zmienia się zbyt drastycznie. Mam nadzieję, że niedługo poprawią.

Edytowane przez Voytec
Odnośnik do komentarza
23 minuty temu, YETI napisał:

Jeżeli reszta misji z Mitycznych Opowieści, będzie tak dobra jak pierwsza, Legenda Tadayoriego, to duży plus dla developera za ich jakość. Lokacja, co jest chyba standardem w tej grze, też świetna, a sam pojedynek nie za łatwy. 

No one są (prawie) wszystkie robione na podbobnym schemacie: opowieść mnicha-sledztwo(głównie szukanie konkretnego miejsca za pomocą mapy bądź punktów orientacyjnych) i boss. IMO każda kolejna jest ciekawsza. A jeśli chodzi o bossów z tych opowieści to kotem był ten z Yarikawy. Koorde szkoda że ten poziom lethal dopiero dzisiaj wjeżdża. Gra jest piękna, cudowna i w ogóle ale niestety jest dziecinnie łatwa :( Chyba po Cuszimie wjadę w końcu w Nioha z DLCkami i wymasteruje to na 100% to sobie przypomnę czym jest wysoki poziom trudności :cool2:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, Kmiot napisał:

Ty, no nie wiem, opis trofeum mówi o 10, ale prawdę powiedziawszy ich nie liczyłem, ot - kłaniałem się każdemu z tabliczką, który napotkałem i samo wpadło. W zasadzie nadal się kłaniam z ciekawości o efekt.

https://psnprofiles.com/trophy/11090-ghost-of-tsushima/37-honor-the-unseen


Faktycznie, 10 :hi:
Jakoś szybko poszło i nawet nie zauważyłem niestety...
 

1 godzinę temu, MEVEK napisał:

Jest jeszcze cos... A mianowicie czarny ekran zamiast krotkiej cutscenki :reggie: Specjalnie mi to nie przeszkadza, ale jednak ciecia jakies daja sie we znaki. Jak na exa to troszke czuje sie zawiecldziony. 


O to to to - pamiętam jak w Days Gone czepiałem się czarnego ekranu tuż przed załadowaniem cut-scenki, a tutaj takowej w ogóle nie ma - pyk, czarny ekran i jakieś odgłosy w tle, a Ty sobie wyobrażaj, że np Jin płynie łódką czy coś. Jasne, że ogólnie gierka jest cudna i zachwycająca, ale też w wielu miejscach widać cięcia i chodzenie na skróty.

Odnośnik do komentarza
30 minut temu, Ryo-San napisał:

No one są (prawie) wszystkie robione na podbobnym schemacie: opowieść mnicha-sledztwo(głównie szukanie konkretnego miejsca za pomocą mapy bądź punktów orientacyjnych) i boss. IMO każda kolejna jest ciekawsza. A jeśli chodzi o bossów z tych opowieści to kotem był ten z Yarikawy. Koorde szkoda że ten poziom lethal dopiero dzisiaj wjeżdża. Gra jest piękna, cudowna i w ogóle ale niestety jest dziecinnie łatwa :( Chyba po Cuszimie wjadę w końcu w Nioha z DLCkami i wymasteruje to na 100% to sobie przypomnę czym jest wysoki poziom trudności :cool2:

Zdajesz sobie sprawę że 100% w Niohu (i w dwójce pewnie tez tak będzie) oznacza przechodzenie wszystkich misji jeszcze raz? 

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, Il Brutto napisał:

Fajnie ze dodaja nowy poziom ale juz gra skonczona, wszystkie misje poboczne zrobione tylko brakuje jakichs znajdziek do platyny ale jeszcze raz albo ng+ nie mam zamiaru zaczynac, nie ciagnie mnie ani troche bo w sumie juz wszystko w tej grze widzialem.

Ale ten poziom wychodzi właśnie dla tych co chcą przejść grę jeszcze raz.

 

Choć trochę dziwi mnie że wypuszczaja ten poziom tak szybko przed NG+, które wypuszcza na bank skoro już newsy serwisy tworzą że na Reddicie jest tyle próśb o to :)

Odnośnik do komentarza
38 minut temu, Voytec napisał:

Zdajesz sobie sprawę że 100% w Niohu (i w dwójce pewnie tez tak będzie) oznacza przechodzenie wszystkich misji jeszcze raz? 

Czyli trzeba przejść grę 2 razy? Ogólnie to jeśli chodzi o Nioha to tam sama platyna chyba nie jest takim problemem jak wyciśnięcie 100% z DLCków bo tam dopiero jest podobno hardcore przez duże H. Oczywiście mówię to z tego co gdzieś tam wyczytałem bo sam w Nioha jeszcze nie grałem ale że Cuszima odpaliła mi zajawkę na feudalną Japonię to chyba pójdę za ciosem : ) 

Edytowane przez Ryo-San
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
17 minut temu, Voytec napisał:

Tak, ale Division czy Destiny to samograje przy Niohu :D


A pamiętasz Ty naszą nieudolną (i nieudaną) próbę rajdowania w The Division 2? Ciężko ten fragment nazwać "samograjem" :reggie:
W temacie - jaka zbroja jest the best? Bo ostatnio pojechałem przez pół mapy do domu (ignorując po drodze masę rzeczy), żeby armor Sakaiów założyć wreszcie, ale tak średnio z wyglądem bym powiedział...
Tzn sama zbroja jest ok, ale te rogi jelonka na hełmie :yao:
Słucham wciąż o tej zbroi legendarnego obrońcy uciśnionych wieśniaków i niby po odbiciu każdej z wiosek na dole mapy dostawałem kluczyki, ale okazuje się, że jednak jeszcze nie mam wszystkich, choć dałbym sobie rękę uciąć, że już dawno 6 sztuk wpadło.

Teraz, Ryo-San napisał:

Czyli trzeba przejść grę 2 razy? Ogólnie to jeśli chodzi o Nioha to tam sama platyna chyba nie jest takim problemem jak wyciśnięcie 100% DLCków bo tam dopiero jest hardcore. Oczywiście mówię to z tego co gdzieś tam wyczytałem bo sam w Nioha jeszcze nie grałem ale ze Cuszima odpaliła mi zajawkę na feudalną Japonię to chyba pójdę za ciosem : ) 


Tam jakieś misje "zmierzchu" trzeba było robić, czyli te same, tylko z jakimiś modyfikatorami, trudniejsze chyba...
No i mam bardzo podobnie :lapka: Też mnie naszło na NioHa po GoT - będzie mocny reality check, bo dawno już w żadne souls-lajki nie grałem :)

Odnośnik do komentarza

Musze przyznac, ze w koncu przywolywanie rumaka dziala, jak zawsze tego chcialem. Konik od razu w jednej chwili pojawia sie blisko. A nawet jak jest pare krokow dalej to podchodzi by ulatwic nam interakcje. I to jeszcze nie wszystko. Jezeli w tym samym czase zaczniemy biec, uciekac od niego to czworonog i tak do nas podbiegnie i bedzie utrzymywal tempo przez chwile - mala rzecz a cieszy, bo wykonana solidnie :drinks:

Edytowane przez MEVEK
Odnośnik do komentarza

Ta gra to prawdziwe cudo, nareszcie samurajski klimat średniowiecznej Japonii na jaki czekałem od czasów pierwszego Tenchu. Jestem już po prologu i pierwszych misjach, siłą musiałem się oderwać aby coś zjeść. Gram na hard, leją mnie mocno, padam często ale zgony nie irytują tutaj jak w N2 gdzie miałem ochotę pyerdolnąć padem. Bardzo podobają mi się grafika, muza, wstawki dialogowe i mega szybkie ładowanie gry. Tyle wrażeń na wstępie, ułomności narazie się nie dopatrzyłem, wracam zarzynać :ninja:

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
28 minut temu, Ryo-San napisał:

Czyli trzeba przejść grę 2 razy? Ogólnie to jeśli chodzi o Nioha to tam sama platyna chyba nie jest takim problemem jak wyciśnięcie 100% z DLCków bo tam dopiero jest podobno hardcore przez duże H. Oczywiście mówię to z tego co gdzieś tam wyczytałem bo sam w Nioha jeszcze nie grałem ale że Cuszima odpaliła mi zajawkę na feudalną Japonię to chyba pójdę za ciosem : ) 

W 1 jest sporo farmy zeby zdobyc platyne, w 2 juz zmniejszyli wymagania i jest latwiej.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
33 minuty temu, Ryo-San napisał:

Czyli trzeba przejść grę 2 razy? Ogólnie to jeśli chodzi o Nioha to tam sama platyna chyba nie jest takim problemem jak wyciśnięcie 100% z DLCków bo tam dopiero jest podobno hardcore przez duże H. Oczywiście mówię to z tego co gdzieś tam wyczytałem bo sam w Nioha jeszcze nie grałem ale że Cuszima odpaliła mi zajawkę na feudalną Japonię to chyba pójdę za ciosem : ) 

Nie chce Cię skłamać ale chyba nawet więcej niż 2 razy. Dlatego ja w Niohach 100% odpuściłem. Platynki i zaliczone dodatki mnie satysfakcjonują :) 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Gram naprzemiennie z Wieśkiem 3 na PC, a calkiem niedawno gralem w Zeldę Breath of The Wild i muszę powiedzieć, że ciekawe są odczucia, widać, że "trochę" się wzorowali na Wieśku i Zeldzie w pewnych aspektach. Grałem jeszcze mało, ale gra nawet w krótkich posiedzeniach daje mnóstwo fajnej zabawy. Podoba mi się to, ze questy nie są specjalnie rozwleczone i w  kilkunastominutowych posiedzeniach idzie zawsze coś ogarnąć. Jedynie dalej nie mogę się przyzwyczaić to tego braku locka na przeciwnikach, ale wątpię by dodali to w patchu , wiec jakos trzeba z tym żyć, aczkolwiek nikt mi nie powie, że to jest wygodne:).

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...