Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Taki mały protip dla początkujących. Zapasy to jedna z tych rzeczy której zawsze brakuje do upgread'owania sprzętu, natomiast bambus zawsze jest w zasadzie wszędzie pod ręką. Często miałem go max czyli 500 sztuk. Dlatego polecam u trapera zamieniać bambus na zapasy (oczywiście jak już ulepszymy łuk o kolejny poziom). Przelicznik jest co prawda 1:1 ale bambusa zawsze będzie pod dostatkiem a z zapasami różnie bywa. 

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

To lepiej biegać z charmem co zwiększa ilość zapasów i innych rzeczy do apgrejdów. Zdobywa się go z początku gry (o ile ktoś robi wszystko), a ja gdzieś od połowy 2giej mapy go zmieniłem bo już miałem full wszystkiego a wiadomo że nie każdy set się robi na full. Kończąc grę miałem jakieś 7-8k zapasów. 

Odnośnik do komentarza

Ja akurat często miałem tak że właśnie bambus na full i już wicej nie dało się go zbierać a do kolejnego upgradeu łuku jeszcze coś brakowało to cyk wszystko szło na zapasy i jakoś sprawnie to później leciało. Teraz też tych zapasów mam już z 3k i prawie wszystko na full ale na początku jest z tym ciężko (przynajmniej mi zawsze tych zapasów brakowało do pewnego momentu)

 

A tak btw ktoś zaczyna drugi akt to polecam od razu zrobić misje fabularną związana ze zbroją klanu Sakaiów bo dostaniemy tam kilka ciekawych rzeczy które później ułatwiają nam ogarnianie tej części wyspy

Spoiler

1. Zbroje naszego klanu która zwiększa serie prowokacji o 1 więc jak mamy już wydłużoną serie prowokacji to będziemy mogli położyć 4 mobów na dzień dobrym

2. Dmuchawkę z dwoma rodzajami strzałek. Zatrute i wywołujące haluny u przeciwników.

 

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza
18 minut temu, Nemesis napisał:

Brakowało mi godnego następcy Wiedźmina 3. 

 

W sumie jakby przesunęli Cuszime i TLoU 2 na PS5 to nikt by nie psioczył na jakość grafiki. Bo to się prezentuje i porusza next-genowo, serio.

No gdzie. 

 

GoT ma cudowny design ale z technikaliami pod wieloma względami sprzed lat. TLoU II wyglada kapitalnie ale wcale nie odstaje technicznie od Uncharted 4 i LL. 

Odnośnik do komentarza

Trzeba pamiętać, że Sucker Punch to studio developerskie liczące ponad 200 pracowników. Dla porównania nad Assassynem pracue około 3 tyś pracowników. GOT może technicznie nie jest najlepszą grą w kategorii "open world", ale jestem numerem jeden jeśli chodzi o najbardziej zapierające dech w piersi wizualia. Swiatło w tej grze, to małe mistrzostwo świata. Ja na pewno w to zagram na PS5, z 60fps oraz lepszymi teksturami. Będzie power! :)

Odnośnik do komentarza
37 minut temu, walek napisał:

Trzeba pamiętać, że Sucker Punch to studio developerskie liczące ponad 200 pracowników. Dla porównania nad Assassynem pracue około 3 tyś pracowników. GOT może technicznie nie jest najlepszą grą w kategorii "open world", ale jestem numerem jeden jeśli chodzi o najbardziej zapierające dech w piersi wizualia.


W porównaniu do każdego ogranego przeze mnie Assassyna to Ghost of Tsushima technicznie prezentuje się o wiele lepiej.
To jest liga Horizona czy Days Gone, jeśli chodzi o open worldy (choć ma swoje umowności i uproszczenia). Wiadmo, że nie liga RDRII, bo Rockstar gra w swojej własnej Champions League.

 

 

1 godzinę temu, Szymek napisał:

A pisali asasyn tyle że w Japonii xD a tu po premierze lecom porównania do Wieśka 3.


No właśnie też się na tym łapię, że spodziewałem się AC w Japonii (no i to oczywiście dostałem), ale poziom questopisarstwa, czy przedstawienia interesujących postaci to już praktycznie Wiesiek. Przed chwilą znów miałem ten wieśkowy gorzki posmak po skończeniu questu z

Spoiler

Yuriko.

 

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza

@Voytec w GoT z questami jest trochę jak w Wiedźminie 3. Są questy wybitne i questy - przynieś zanieś pozamiataj. Jednak nawet w tych zwykłych questach jest jakaś magia. Niby z góry wiemy że to będzie ten zwykły generic quest a mimo wszystko chce się tam iść i z czystą przyjemnością to zrobić. Robi się to z czystym bananem na mordzie a nie totalnie na siłę jak w Asasynie. 

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza
7 minut temu, Il Brutto napisał:

Dla mnie najwiekszym minusem questow jest to, ze jest malo humorystycznych (dokladnie to 3 dla Kenjiego) i wszystkie tak na jedno kopyto, ze zli bandyci/mongolowie cos tam. Poza tymi dlugimi chainami zaden mi jakos szczegolnie nie zapadl w pamiec.

No nie gadaj że chain quest z panią Yuriko nie zapadł Ci w pamięć. Na początku strasznie mnie nudził i chciałem żeby się już skończył ale końcoweczka to jest coś pięknego. Szapo ba! No ale to jest quest powiązany z wątkiem fabularnym więc z automatu powinien być za(pipi)isty!

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza
W dniu 27.07.2020 o 22:02, Wredny napisał:


Wracając jednak do opowieści... Na tej plaży spotkałem

  Pokaż ukrytą zawartość

jednego ze słomianych kapeluszy, nie pamiętam już imienia, ale bardzo był z niego spoko gość, łowił ryby, odnosił się do mnie z szacunkiem i ogólnie był bardzo honorowy, więc po zniszczeniu jego tętnicy szyjnej, pokłoniłem się nad jego zwłokami, bo po prostu cały ten duel był taki :fsg:


Po wszystkim znów wróciłem na ścieżkę do kapliczki, pokonując przepaście, wspinając się, bujając na linie... Wreszcie do niej dotarłem, oddając pokłon.
I to wszystko przy okazji k#rwa!!! :daddy:
Kocham takie zagrywki :banderas:

Teoretycznie przy okazji ale praktycznie (mityczne opowieści, platynka) to i tak musiałbyś na tego gałgana trafić. Gra pokazałaby go później na mapie. Oczywiście zayebiste to jest że można iść klepnąć jakiś ? i trafić na coś nieprzewidywalnego.  

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Nemesis napisał:

Brakowało mi godnego następcy Wiedźmina 3. 

 

W sumie jakby przesunęli Cuszime i TLoU 2 na PS5 to nikt by nie psioczył na jakość grafiki. Bo to się prezentuje i porusza next-genowo, serio.

 

No raczej nie. Zadna z tych gier nie osiągneła jakości jaką prezenentowały pierwsze materiały, które były "gameplay'em". No, ale zyjemy w takich czasach, ze trzeba upgrade'ować materiał, aby finalny produkt dobrze sie sprzedał. Przyzwyczaiłem sie do tego i nie nie preszkadza mi to. Do "oszustw" promocjnych developer'ów się przyzwycziałem i odpalając gre, zawsze mam jedno pytanie. Jak mocno pocięli wersje finalną gry? Według mnie GOT mocno pocięli  w kwesti grafiki, ale gra mocno broni sie mechaniką grą, fabułą i ogónie miodnym gameplay'em. Sorry, ale kiedy pierwszy raz odpaiłem GoT (mam Ps4 Pro), to trochę sie zawiodłem. Maetriał promocyjny na EA 2018 był znacznie lepszy. No cóz, trzena czekać na wersje ps5.

 

 

 

Odnośnik do komentarza

@walek

Ja tu żadnego oszustwa nie widzę a jedynie pójście na pewne ustępstwa (zapewne kosztem fpsów)Do tego pamiętaj że pierwszy trailer był 3 lata temu.  Dla mnie tu nie ma jakiegoś bezczlnego downgread'u ba niektóre shooty są nawet na korzyść wersji retail. Warto też wziąć pod uwagę że na E3 było kilka minut gry tutaj masz kilkadziesiąt godzin. IMO jak na dzisiejsze standardy to jest bardzo uczciwe co pokazało (3 lata temu) i (teraz) wydało SP/Sony

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...