Opublikowano 30 lipca 20213 l Też jeszcze nie dostałem zapki ale opinie mega cieszą z tego multi, będzie grane. Ciekawe w takim razie jak Singla dopieszczą, doczekać się nie mogę
Opublikowano 30 lipca 20213 l Mało grałem w piątkę...tam też tarcza odnawiała się podczas sprintu? Mam wrażenie po meczyku że jest szybciej troszkę do 5tki. Nope. W piątce tarcza nie odnawia się podczas sprintu.
Opublikowano 31 lipca 20213 l Autor W testowej wersji gry odnaleziono pliki dotyczące kampanii. Więc jeśli ktoś chce uniknąć spoilerów fabularnych to polecam ostrożnie klikać na to co znajdziemy w sieci
Opublikowano 31 lipca 20213 l Zagrałem dwa mecze i sam nie wiem xd jest dużo szybciej niż w 5, wydaje mi się ze szybciej niż w COD, póki co dość chaotycznie, nie podoba mi się ze nie ma podziału na czerwonych/niebieskich te obwódki w około spartan słabo widoczne (ale to na bank kwestia przyzwyczajenia) ten pistolet mk50 jest bardzo szybko strzelny, ta nowa broń VK78? Takie połączenie AR z BR Podejrzewam ze pogram więcej meczy i zmienia się moje spostrzeżenia. Na chwile obecna not great, not terrible
Opublikowano 31 lipca 20213 l Coś zle ogarnąłem znowu, po prostu przeczytałem złą wiadomość i jest na xboxa... Kolory są do zmiany i to szybko bo dochodzi do głupich sytuacji. Moja drużyna ma szare pancerze i niebieską poświatę, a drużyna przeciwna czerwoną poświatę i.... niebieskie pancerze.... W tak szybkiej grze ciężko to ogarnąć i jest bez sensu. Ale gra się fajnie, szybko, skillowo.
Opublikowano 31 lipca 20213 l Wszedlem z ciekawosci bo i tak bede gral niewazne co z tego wyjdzie a tu takie zaskoczenie co do szybkosci gry Tempo HALO zawsze mi sie podobalo bo jest dosyc wolne ale bardzo pasuje do gry, podniesli je tak bardzo ze znany gameplay i flow sie zmienil? Jak tak to bede musial ogarnac maszyne do espresso
Opublikowano 31 lipca 20213 l Halo uchodzi z jedną z gier które stworzyły/spopularyzowały teabagging. Czyli 343i nie kłamało z tym, że chcą przywrócić Halo do lat świetności.
Opublikowano 31 lipca 20213 l Mapa multiplayer wygląda jak gówno. Kiedyś w halo mapy multi były unikatowe i każda miała własny styl i kozacką teksturę nieba, a tu jakaś jak z generatora.
Opublikowano 31 lipca 20213 l To może być mapka z Forge'a - przecież Truth, Overgrowth, Regret czy Plaza to kwintesencja wysmienitego designu map.
Opublikowano 31 lipca 20213 l Autor To nie są mapki z Forge'a. I zgadzam się z devilbotem, mapy wyglądają nijako, takie industrialne pitu pitu rodem z Halo Reach, nic ciekawego
Opublikowano 31 lipca 20213 l Ta linka to jakiś powerup, bo w 1 gameplayu wszyscy używają, w innym w ogóle. No i mapy zgadzam się, w ogóle mi się nie podobają.
Opublikowano 2 sierpnia 20213 l Multiplayer Infinite na konsolach poprzedniej generacji ma mieć wg. testu 30 klatek. Mega, ale to MEGA słaba zagrywka, zwłaszcza, że ewidentnie cisną w 120 na najnowszej generacji. Po H5 które śmigało w betonowych 60 taka potwarz. ;/
Opublikowano 2 sierpnia 20213 l Może się ogarną i dadzą 900p/60 na One i 1440p/60 na OneX, bo jeśli SeriesS daje radę w 120fps to 60 powinno być osiągalne (bo gra nie wygląda za specjalnie). Patrzyłem też na testy PC i na ten moment optymalizacja tam leży. Chyba tylko Series S/X zostało w tym momencie w miarę dopracowane.
Opublikowano 2 sierpnia 20213 l O ile nie spodziewam się, żeby nagle docisnęli te dodatkowe 30 klatek do wersji na XOS tak wypadałoby dopieścić wersję PC przed premierą.
Opublikowano 2 sierpnia 20213 l Wszystko zależy od tego gdzie będą mieli bottlenecka, jak na GPU to obniżamy rozdzielczość i powinni dać radę, jak na CPU to raczej nic z tym nie zrobią. Nie zostaje nic innego jak czekanie na kolejne testy i premierę.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.