Skocz do zawartości

Gears 5


Rekomendowane odpowiedzi

Pomimo dużej sympatii do tej serii, to wolałbym, żeby ją uśmiercili. Szkoda marnować talentu Coalition na grę, która czasy świetności ma za sobą, a w multi grają głownie ludzie będący z serią od pierwszej części. Rudy odszedł, to powinni odciąć pępowinę całkowicie i pozwolić im zrobić coś innego.

Odnośnik do komentarza

Pytanie czy przerwa w serii nie sprawi, że studio zostanie po prostu rozwiązane. O ile dobrze pamietam 343i i The Coalition zostały powołane tylko i wyłącznie aby kontynuować te serie, co oznacza że na żadne odstępstwo od normy czy nowe IP nie ma co liczyć. Ba, nawet spin-offy ww. gier powstawały pod skrzydłami innych studiów, jedynie we współpracy z 343i i TC.

Edytowane przez Paolo de Vesir
Odnośnik do komentarza

Dlaczego mieliby zamykać studio? Xd

 

Przypominam że Rare było kiedyś studiem od robienia gier na kinecta. Więc to nie jest tak że Coalition ma nazwę nawiązująca do gearsow i już do końca świata będzie robić gearsy.

 

Moim zdaniem niech Coalition i 343 robi to w czym czują sie najlepiej. Ludzie którzy się tam zatrudniali wiedzieli że idą pracować nad gearsami więc wydaje mi się że nikt pod przymusem nie karze im robic tych gier. 

Odnośnik do komentarza

Tylko te serie muszą oferować jakąś nową jakość. O ile w Gearsy 5 grało mi się całkiem spoko, tak zmęczenie materiału jest już mocno widoczne i drugi czy trzeci akt z większą eksploracją kompletnie nic nie zmienił. Dalej mogą robić coś w TPP, ale naprawdę niech dadzą odpocząć już gearsom bo ileż można.

 

Odnośnik do komentarza

Gearsy jako marka są w porządku. Moim zdaniem problem ze zmęczeniem polega na tym że gameplay od pierwszej części bardzo mało ewoluował ( wciąż te same animacje i  chowanie się za murkami co 15 lat temu )

 

Piątka wprowadziła kilka zmian, ale były one raczej uzupełnieniem formuły niż oczekiwaną rewolucja, dlatego te zmiany były niewystarczające.

 

Ale cóż może nam się to podobać lub nie ale wygląda na to że seria ma rozpisaną roadmape na conajmniej kilka następnych lat i oby wreszcie przyszły oczekiwane zmiany

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Narzekałem kiedyś na 2, ale po latach myślę, że Cliff miał rację próbujac zmienić multi. Jak dla mnie versus jest zbyt wymagajacy i po zagraniu dwoch partyjek czuję się wymeczony jak po calym dniu pracy. Ta gra nigdy nie będzie popularna jak cod czy apex dopóki nie będzie gruntownych zmian.

Odnośnik do komentarza

Starali się zmienić multi G5 na bardziej casualowe i wyszło znacznie gorzej bo już nawet fani nie grają xD

 

Niech wezmą przykład z Halo 5, zrobić klasyczne arenowa multi dla wyjadaczy oraz dodać tryb w stylu warzone, duże mapy, pojazdy, więcej przeciwników i luźniejsze podejście.

Odnośnik do komentarza

NjsrAxb.jpg

 

Rzeczywiście bardzo casualowe, kiedy trzeba obejrzeć na YT godzinny tutorial wyjasniajacy w jaki sposób wykonywać wiele technik, bez których jest sie mięsem w multi. Szkoda, że nic z tego nie jest wytłumaczone w grze.

 

Aha i nie stroszcie piór, bo pamietam filmiki z forumowego grania i chyba jedynie Mazzeo (?) wymiatał, a pozostali latali jak boty na beginner xD

Edytowane przez 20inchDT
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, ASX napisał:

Dlaczego mieliby zamykać studio? Xd


Po co trzymać studio które nic by nie produkowało przez X lat? Przekazać co

zdolniejszych do innych studiów XGS i elo.

Godzinę temu, ASX napisał:

Ludzie którzy się tam zatrudniali wiedzieli że idą pracować nad gearsami więc wydaje mi się że nikt pod przymusem nie karze im robic tych gier. 


Jak masz uczyć się nowych rzeczy, eksplorować i rozwijać się jako twórca jak mielisz jedną serię? Tendencja spadkowa jakości gier studia który wydaje tylko jedną serię jest raczej faktem. Niektórzy potrzebują oddechu aby funkcjonować jak trzeba, a że nikt nikogo nie zmusza? Nie wiem. Jak odchodzi jeden z ojców serii to chyba wiesz, że coś jest na rzeczy.

Edytowane przez Paolo de Vesir
Odnośnik do komentarza

No to raczej proste można uczyć się nowych rzeczy, eksplorować i rozwijać się jako twórca rozwijając przy tym markę gearsow.

12 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Niektórzy potrzebują oddechu aby funkcjonować jak trzeba, a że nikt nikogo nie zmusza? Nie wiem. Jak odchodzi jeden z ojców serii to chyba wiesz, że coś jest na rzeczy.

 No to akurat oczywiste, kto pracował kiedykolwiek kreatywnie ten wie że mielenie przez lata tego samego potrafi znudzić. Więc nie miałbym nic przrciwko aby w ramach oddechu coalition dostało jakiś poboczny do gearsow projekt. Wieść niesie ze już mogli nawet dostać bo wg. Pierwszych informacji maja pomagać przy Perfect dark. 

A że rod odszedl? No właśnie to dowód że nikt na siłę tam nie siedzi, nie chciał już pracował nad gearsami i po prostu odszedł do blizzarda

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Zrobiłem sobie maraton Gearsów od 1 do 5.

Mimo posiadania xbox360 jakos w 1-3 nie grałem.

 

I kurde co za seria. Bawiłem się świetnie.

Na pewno graficznie najbardziej odstawała 2 ale takich akcji i bossów nie było nigdzie.

Jedynka ma swietny horrorowy klimat.

Trójka nawet ok zamyka fabule trylogi.

Kampania 4 podobała się mega. Jasne roboty, ale raczej krotko. Ale przeskok graficzny najwiekszy.

Na xox wyglądało to mega.

 

I teraz 5.

Ogólnie chyba oceniłbym lepiej jak 4. Openworld mi nie przeszkadzał. Postacie lepiej rozwinięte. Jack po pewnym czasie tez.

Ale to co mnie mega zawiodło przynajmniej na początku to mała ilość wrogów. Poprzednio mialem wrażenie że fala za fala płynie. A tu jakos mało bylo. Ale im dalej tym lepiej. 

I druga rzecz - walka w poprzednich gearsach byla na srednim/krótkim dystansie. A tu wydaje mi się ze większość walk byla na dość duże dystanse.

Plus na początku jak zobaczyłem że nagle trzeba zbierać upgrade do Jacka to aż się zacząłem zastanawiać czy nie iść z lista gdzie to znaleźć. Na szczęście można je dosyc łatwo znaleźć w odpowiedniej ilości.

 

Dla mnie: 2 > 5 > 4 > 1 > 3.

Także czekam na tactics na xox (może już xsx) i 6.

Btw jakos nie chce mi się odpalać judgement.

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza
  • 5 tygodni później...

Gram teraz w 5 i kampania o wiele lepsza niż w 4 która mnie wymęczyła już nawet nie pamiętam czym xd Jednak te otwarte mapy to jest porażka. Po drugim akcie myślałem ,że to koniec tego wydziwiania a tu proszę dalej to samo :)  Do tego ten 3 akt stylistycznie i graficznie wydaje się być bardzo kiepski. Jednak gra mi się bardzo przyjemnie. Może dlatego ,że brakuje takich gier na rynku gdzie mało kiedy ściągamy palec ze spustu. Jednak samej walki wydaje mi się ,że jest tu zdecydowanie mniej niż w poprzednich odsłonach. Widać ,że nie jest to studio na poziomie Epic które zresztą tworzyło GoWa na silniku który sami zaprojektowali. Pomijając aspekt techniczny poprzednie gry były bardziej przemyślane jeśli chodzi o stylistykę czy same przejścia z lokacji do lokacji. Były też bardziej epickie i pompatyczne a tutaj jest bardziej kameralnie, przynajmniej na razie. 

Odnośnik do komentarza

Cały 4 akt to najbardziej pompatyczny i epicki ze wszystkich części serii.

 

3 akt jest najslabszy i cała historia traci na tempie przez sekcję z otwartym świecie, choć  i on też miał swoje fajne korytarzowe momenty (zwiedzanie kosmodromu i komentarze paduka - miodzio)

Odnośnik do komentarza

Dobra skończyłem w bólach ale to głównie przez tragiczny akt 2 i 3. Gdyby cała gra była taka jak pierwszy akt albo 4 było by bardzo dobrze. Ostatni akt bardzo dobry ale kurde krótki. Ile on trwa, 2h? Robić z korytarzowego akcyjniaka otwarte mapy po których poruszamy się sankami, no trochę nie mają pomysłu na tą serię. Jeszcze te otwarte mapy niedopracowane i puste. Oby Halo tak nie zepsuli. 

 

Czekam teraz na 6 i zobaczymy co tam wymyślą. Seria trochę stoi w miejscu. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.