Skocz do zawartości

Gears 5


Rekomendowane odpowiedzi

Co jest smutne że dawno tak dobrze zoptymalizowana gra nie wyszła bo wszystko na premiere szarpie , już nawet na konsolach zaczyna się ten trend i gry takie jak control chodzą koszmarnie. No i graficznie gra kopie dupeczke , wciąż jak dla mnie RDR2 na XoX jest najładniejszą wizualnie grą na rynku ale Gears 5 bije jak dla mnie exy z ps4.

Odnośnik do komentarza

G5 ukończone, trochę też obadałem multi więc czas na werdykt

 

Na +

- mega miodny i soczysty gameplay, ta przyjemność z rozwalanie lucudów na 1000 kawałków i walenie headshotów  :banderas:

- zróżnicowany i zapadający w pamieć design miejscówek jak za czasów metroid prime, bioshocka, unch2, gears2

- przyzwoity czas gry

- oprawa AV masakrator, najładniejsza gra generacji i to jak działa  0_0 

- 4K/60fpsów! (KOX)

- zawartość gry wypchana po brzegi

- co-op na 3 graczy ze splitem na 3

- fabuła

- nowości w serii jak: Jack, otwarte lokacje, luźne elementy rpg, poruszanie się pojazdem, wykorzystanie lodu, itd.

- gore

- Kait dała radę

- wywalenie klas postaci z Hordy

- ilość trybów w multi, tworzenie własnych map

- przeglądarka lobby

 

Na minus:

- bezsensowne łączenie się z serwerami jak gramy solo w SP, kręcący się checkpoint i nie zaliczanie chapterów (obecnie naprawili to) 

- akt 3 obiega od reszty

- mało nowych przeciwników (chyba tylko te latające ślimaki i zarażone roboty, koleś z maczugami i mutanty były w gow2)

- zakończenie jak i ostatni boss rozczarowuje w gow4 lepiej to zrobili

- Dell nie dał rady

- casualowe podejście do klasycznych rankingowych trybów, wspomaganie celowania, za mocne karabiny, czas do odnawiania się power weaponów, łatwiejsze walenie headshotów. Jedynie eskalacja jest wolna od tego syfu

- gra w multi ma większego laga niż gow4

 

 

9-/10  Moje GOTY i najlepsza strzelanka tej generacji  :) 

 

G5/GOW2>>GOW1/GOW4>>GOW3>>>>>>>GOW J

 

Co do pingów to w rankingowych trybach gracze mają po 30-40 więc jest spoko w szybkiej grzej jest już trochę gorzej, tutaj chyba dobiera graczy bez większego podziału na regiony.

 

G6? No Coaltion to przekocury jak w tak krótkim czasie zrobili mega grę, mam nadzieje że G6 będzie zrobiony tylko pod next gena i PC żeby w pełni rozwinęli skrzydła i się nie dusili z 1.3TF. Chętnie zobaczyłbym duży tryb w multi w stylu warzone z Halo, więcej graczy, duże mapy z pojazdami, brakuje mi w tej serii mocnego uderzenia czymś nowym w multi, tryb escape to tylko miły dodatek. 

Edytowane przez Daddy
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

W sumie macie rację, ale jak sobie przypomnę jak dawno grałem w tego słynnego Halo killera i jak szybko chciałem go wyprzeć z pamięci. No nie dziwię się sobie. A z Doomem mi się kojarzył sposób celowania, bez ADSu. Ponoć nawet wychylanie się zza osłon działa dobrze i nie ma żadnych gliczy graficznych czy rwania animacji. 

Odnośnik do komentarza

Bohaterowie to praktycznie to samo co klasy  bo karty i skille zmuszają do grania konkretnej roli i taki np.  Del taniej buduje rzeczy i ma dostęp do większej ilości produktów do stawiania. Faz jest snajperem ze zdolnością widzenia przez ściany, JD to ciężka artyleria a  Kait  najlepsza z shotgunem  plus potrafi  po kryjomu wykańczać wrogów. Jack to tylko wsparcie.

Odnośnik do komentarza

coś mi te mapy multi póki co nie siedzą, w ogóle mam wrażenie, że jest wysoki poziom na multi. Zawsze jak wychodziły kolejne girsy to sporo nobków było do bicia, a teraz na pi.zde dostaję co chwila. Chyba, że to już starość. No i nie gra się tyle co kiedyś. 

 

póki co narazie najbardziej podoba mi się mapa z tym pociągiem co przejeżdża. W końcu miałem tam dobry mecz na king hillu, ponad 16k punktów i 66 kilów. Wygrana 2:1 dobry meczyk.

 

headshoty ze snajpy mega miodne, zwłaszcza jak łeb odpada, a reszta ciała jeszcze przez chwile stoi. Dziś tylko trochę nią pograłem i wydaje mi się, że łatwiej wchodzą i jest większa tolerancja błędu. 

 

tutaj mamy sytuację zakładniczą i headshot z drugiego końca mapy :banderas:

 

 

Edytowane przez D.B. Cooper
  • Plusik 3
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 6.09.2019 o 08:07, Moldar napisał:

 

Wydaje mi się, że moc idzie na postacie, bo są wyraźnie ładniejsze podczas scenek.

 


Kapitalnie się prezentują, fakt.

TODUfNh.png

Wg Digital Foundry na ich wymodelowanie poszło pięćdziesiąt procent więcej wielokątów niż w GoW 4 i chyba od czasów DMC V, to najlepiej wykonane postacie w grach.

Przyznam szczerze, że trochę zwątpiłem.:xboss: Po raz pierwszy, gdy nie chciało mi się za bardzo wierzyć w natywne 4k w RDR II, które jest przepiękne i ma otwarty świat i teraz w kombo 4k + 60 k/s. A jednak :shok: Gra wygląda i rusza się niemal jak Margot Robbie w "Pewnego razu .... w Hollywood" - absolutnie fantastycznie.:yahoo:
Piękna gra i tak jak wspomniałeś jakiś czas temu, te sześćdziesiąt klatek robi tu, a jakże, przysłowiową robotę. No i zgadzam się z chrisem i Kyo - oświetlenie w tej produkcji jest nieprawdopodobne. Dodam, że przed premierą kręciłem nosem na pannę Diaz, ale dobrze się spisuje.

Strzela się fantastycznie, a całość nie tylko wygląda, ale też brzmi znakomicie. Wczoraj ukończyłem drugi akt i tak jak chłopaki tu wspominali - jest ogień :diablo:
 

Odnośnik do komentarza

1 i 2 akt to było to czego od Gearsow oczekiwałem - nowa, świeża kampania, z soczystym gameplayem i efektami audiowizualnymi na najwyższym poziomie - matko bosko, jak ta gra miejscami się w nich prezentuje... :obama:

 

Do tego o dziwo po beznadziejnej 4ce udało im się zrobić z tego jakąś fabułę, z ciekawą narracją, szkoda, ze po takim wprowadzeniu przychodzi Akt 3 - brzydki jak noc, nudny, z budynkami kopiuj-wklej, misjami totalnie oderwanymi od poprzednich rozdziałów. Jak już trafiłem na moment do hangaru rakietowego i myślałem ze to już koniec tego koszmaru, to zaczęły sie kolejne przejaskrawione lokacje w 3 kolorach na krzyż - az mi sie wierzyć nie chce ze to robiła ta sama ekipa, co 2 poprzednie.

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

Mogliby zrobić jakieś mapy specjalnie do hordy, bo w takim Icebound to nie mam pojecia jak się można wybronić. Za to exhibit przy moście strzeże się jak marzenie, bo są tylko dwa wejścia, które trzeba pilnować. Wczoraj zagrałem dwa razy horde i było tak łatwo na Bunker, że... zginęliśmy na 45 fali. Chłopaki poczuli się zbyt pewnie i postanowili spotkać się twarzą w twarz z bossem - poza fortyfikacjami, które ustawiłem :(. Nie wyobrażam sobie grania na wyższych poziomach bez Del'a i Jacka.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...