Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano

 

Hit <3

Edytowane przez Plackus

  • Odpowiedzi 24,5 tys.
  • Wyświetleń 1,7 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • O wlasnie, niektórzy zmieniają telefon co roku na kolejny klon Samsung Galaxy za 4 klocki, a ja będę się zastanawiał kiedy będzie ten najlepszy moment, by kupić konsolę, która wychodzi raz na 7 lat.

  • Przejebane będą teraz te rozprawki niektórych czy i za ile warto brać Pro konsolę, a za ile nie warto, a czy będą gry i czy ładna czy brzydka, a w ogóle jaka będzie stopa zwrotu z zainwestowanej złotó

  • Piękny jest, nie wiem o co chodzi   

Opublikowano

Zamiast robienia remastera Bloodborne mogliby po prostu dać patcha i odblokować klatkarz. Pamiętacie, że na waszych PS5 da się odpalić gry z PS4?

Opublikowano

Oni chyba musieli zgubić kod źródłowy jak zamykali Japan Studio, nie widzę innego wytłumaczenia. 

 

Z drugiej strony, Xbox potrafił dodać tryb 60 fpsow do gier w tym Dark Souls 3, bez patchy i zmieniania kodu źródłowego, więc jakby chcieli i mieli zdolnych inżynierów to jest to do ogarnięcia.

Opublikowano
1 minutę temu, ASX napisał(a):

Oni chyba musieli zgubić kod źródłowy jak zamykali Japan Studio, nie widzę innego wytłumaczenia. 

 

Z drugiej strony, Xbox potrafił dodać tryb 60 fpsow do gier w tym Dark Souls 3, bez patchy i zmieniania kodu źródłowego, więc jakby chcieli i mieli zdolnych inżynierów to jest to do ogarnięcia.

Remake na start PS6.

 

Dark Souls 3 akurat miał 60 fps na PS4 Pro już bodajże, tam był framerate odblokowany chyba wszędzie. 

Opublikowano
3 minuty temu, ASX napisał(a):

Oni chyba musieli zgubić kod źródłowy jak zamykali Japan Studio, nie widzę innego wytłumaczenia. 

 

Już kiedyś wyszło na jaw, że w przypadku bloodborne to tylko zmiana jednej lub dwóch linijek kodu ...

Opublikowano
Teraz, Plackus napisał(a):

Już kiedyś wyszło na jaw, że w przypadku bloodborne to tylko zmiana jednej lub dwóch linijek kodu ...

No ciężko, żeby było inaczej, Bloodborne to zagadka do tego stopnia, że zaczęli ją całkiem nieźle emulować na PC. 

Opublikowano

Może po remasterze rimejku remastera horizona 1 Herman da zielone światło na bb!

Opublikowano
Just now, Pupcio said:

Może po remasterze rimejku remastera horizona 1 Herman da zielone światło na bb!

Nie, wtedy remaster Days Gone.

Opublikowano

 

 

W zasadzie już jest grywalne, do ukończenia, ładne i w 60 klatkach. Za 2 miesiące będzie oszlifowany ideal. 

Opublikowano

Ludzie, szybkie pytanie. Czy jest sens używania chromy 4:4:4 na PS5? Wiem, że w 60Hz będzie działać. Ale czy warto? Jak korzystacie z tego na swoich tv?

Opublikowano
9 godzin temu, Czoperrr napisał(a):

Zamiast robienia remastera Bloodborne mogliby po prostu dać patcha i odblokować klatkarz. Pamiętacie, że na waszych PS5 da się odpalić gry z PS4?

Serio?!

Cholera, zapomniałem przez te wszystkie remastery że tak można. :CoolStoryBro:

Opublikowano

Ale tych z PS3 już nie można, więc poproszę remastery z paczką Little Big Planet, Killzonów, Infamousów, czy Ratchetów jak już muszą robić... albo rewelacyjnego Puppeteerza który wyszedł pod koniec życia tej maszynki. No ale się niestety nie sprzedał, więc tu pewnie szanse pogrzebane jeszcze bardziej. Paczka motorstormów w dobie braku wyścigówek Arcade na zamkniętych torach też by przeszła mimo że te gry akurat były mocno średnie.

Edytowane przez Kangus

Opublikowano
2 godziny temu, Kangus napisał(a):

Ale tych z PS3 już nie można, więc poproszę remastery z paczką Little Big Planet, Killzonów, Infamousów, czy Ratchetów jak już muszą robić... albo rewelacyjnego Puppeteerza który wyszedł pod koniec życia tej maszynki. No ale się niestety nie sprzedał, więc tu pewnie szanse pogrzebane jeszcze bardziej. Paczka motorstormów w dobie braku wyścigówek Arcade na zamkniętych torach też by przeszła mimo że te gry akurat były mocno średnie.

Wypierdalaj z tymi remasterami. Niech dadzą dobry emulator i po prostu robią nowe gry, a nie przez większość generacji jadą na starociach z podbitą rozdzielczością.

Opublikowano
2 godziny temu, Kangus napisał(a):

 Paczka motorstormów w dobie braku wyścigówek Arcade na zamkniętych torach też by przeszła mimo że te gry akurat były mocno średnie.

Mocno średnia (żeby nie powiedzieć chujowa) była ostatnia część, czyli Apocalypse. Dwie pierwsze odsłony były świetne. 

Opublikowano

Arctic Edge na PSP też był świetny. Ja bym chętnie zobaczył coś w stylu Wipeout Omega Collection z Motorstormami 

 

 

Opublikowano

Nie wiem, może branie za przykład po raz kolejny lasty jest nietrafiony ale jak dla mnie możliwości jakie niesie ze sobą pssr cieszą i jeśli gra wygląda lepiej na pro w 60 klatkach niż na fatce w quality mode w 30 to mi osobiście to wystarcza. I tak jasne, to obiecywano nam na starcie ps5.Faktem również jest to że dla większości ludzi zmiany te nie są adekwatne co do ceny prosiaka. Mnie mimo wszystko cieszy że dano nam wybór i kolejne parę lat do premiery ps6 będzie można cieszyć oko tym co zaoferuje nam prosiak.

Edytowane przez Rash

Opublikowano

Nie powiem, pierwszą odpowiedź całkiem trafna.

 

Dożylismy czasów w których zdolności konsoli za 3500 zł pokazuje się na przykładzie gry z czasów PS4, a żeby różnice były  widoczne trzeba robić zbliżenia 300%> 

 

Opublikowano
20 godzin temu, McDrive napisał(a):

(pipi)j z tymi remasterami. Niech dadzą dobry emulator i po prostu robią nowe gry, a nie przez większość generacji jadą na starociach z podbitą rozdzielczością.

A kto napisał że woli remastery niż nowe produkcje? To w kontekście że jak już mają robić remastera to niech zrobią jakiejś gry która faktycznie tego potrzebuje i nie ma wersji na ps5 :P.

Edytowane przez Kangus

Opublikowano

Ponoć remaster Until Dawn chodzi na ps5 tylko w 30 klatkach, gdzie na ps4 był tryb 60. :facepalm:

 

 

Opublikowano
14 minut temu, Sewesew napisał(a):

Ponoć remaster Until Dawn chodzi na ps5 tylko w 30 klatkach, gdzie na ps4 był tryb 60. :facepalm:

 

 

 

Dobrze, że wychodzi Pro, tam badzie 60.

 

:niki:

Opublikowano
15 minut temu, Sewesew napisał(a):

Ponoć remaster Until Dawn chodzi na ps5 tylko w 30 klatkach, gdzie na ps4 był tryb 60. :facepalm:

 

 

Tryb był to że te 60 FPSów dopiero na PS5 widać bo na PS4 to ta gra latała 20-35 to już inna sprawa. Ten remake i tak jest mało potrzebny.

Opublikowano
Godzinę temu, Sewesew napisał(a):

Ponoć remaster Until Dawn chodzi na ps5 tylko w 30 klatkach, gdzie na ps4 był tryb 60. :facepalm:

 

Po pierwsze ten remaster wogóle nie potrzebny, a po drugie to tam tyle gameplayu że 60fps nie potrzebne żeby się dobrze bawić, jak ktoś lubi takie gry.

Opublikowano
Po pierwsze ten remaster wogóle nie potrzebny, a po drugie to tam tyle gameplayu że 60fps nie potrzebne żeby się dobrze bawić, jak ktoś lubi takie gry.
Bzdura.
Grałem ostatnio w Syberię before the world i 30 aż rani oczy.
Na szczęście zmieniając rozdziałke w konsoli na fhd gra działała w 60 fps i nawet w takiej grze to kolosalna różnica.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.