Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano
8 minut temu, messer88 napisał:

a mało macie u sonki open worldów? Alochy Cuszimy czy DG 


i wg Ciebie to coś podobnego do Zeldy ?

  • Odpowiedzi 24,5 tys.
  • Wyświetleń 1,7 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • O wlasnie, niektórzy zmieniają telefon co roku na kolejny klon Samsung Galaxy za 4 klocki, a ja będę się zastanawiał kiedy będzie ten najlepszy moment, by kupić konsolę, która wychodzi raz na 7 lat.

  • Przejebane będą teraz te rozprawki niektórych czy i za ile warto brać Pro konsolę, a za ile nie warto, a czy będą gry i czy ładna czy brzydka, a w ogóle jaka będzie stopa zwrotu z zainwestowanej złotó

  • Piękny jest, nie wiem o co chodzi   

Opublikowano
2 godziny temu, Daffy napisał:

Nikt nie wspominał o tym

Ale wczoraj wydawało mi się, że pierwszy zwiastun bardziej dowalony graficznie był.

Opublikowano
1 godzinę temu, drozdu7 napisał:

Też wczoraj zwróciłem na to uwagę. W sumie zawsze mnie ciekawiło czemu ani MS ani Sony nie próbują robić "swojej Zeldy" i coś z tego tortu wykroić 

Bo to trzeba mieć jeszcze pomysł na świat/bohatera/koncept świata. Ślepe kopiowanie nic nie da.

 

Opublikowano
8 godzin temu, Quantum Flux napisał:

Od jakiego momentu zapanował ten swego rodzaju konsensus wśród twórców, że każda następna gra musi być większa i dłuższa? Bez kitu chyba są jakieś granice

 

Dla mnie takim momentem była premiera The Order 1886 - ostatniego exclusive blockbustera z liniową fabułą na 6 godzin, bez żadnego open worlda, bez żadnego multi, bez żadnego gaas pierdolenia. Gra została zjebana wtedy przez prasę która wtedy była zachłyśnięta otwartymi światami na które kolejne serie przechodziły (z Wieśkiem 3 z tego samego roku na czele, więc trudno polemizować) - wtedy zwarta i krótka gra musiała zostać zniszczona, bo g r a c z e dowodzili że bez sensu wydawać kasę na grę na 6 godzin skoro kupisz w tym samym czasie taki Cień Mordoru albo Fallouta 4 i będziesz robić fetch questy w otwartym świecie przez 100 godzin. No i się skończyło.

 

W erze abonamentów jednak widziałbym powrót do krótszych gier i innych wygonionych z półki AAA gatunków jak np. arcade racery bez otwartego świata. Jeśli gra by miała trafiać jako argument za abonamentem to nie trzeba graczom udowadniać jaki jest współczynnik długości gry na jeden złotych ceny, bo każdy i tak sobie ściągnie i sprawdzi.

Opublikowano

Jakby to była wina graczy że order był yebanym średniakiem. Nie będę kupował gry za ponad 200zł tylko dlatego bo jest z wymierającego gatunku. Chce płacić za dobre gry.

Opublikowano

Order był spoko poza bossami i tym że się zaraz skończył jak zaczynało być fajnie. I ten setting świetny. Daliby do plusa to bym se zagrał tylko na ps5 powinni wyjebać pasy :) 

Opublikowano
28 minut temu, Observer napisał:

 

Dla mnie takim momentem była premiera The Order 1886 - ostatniego exclusive blockbustera z liniową fabułą na 6 godzin, bez żadnego open worlda, bez żadnego multi, bez żadnego gaas pierdolenia. Gra została zjebana wtedy przez prasę która wtedy była zachłyśnięta otwartymi światami na które kolejne serie przechodziły (z Wieśkiem 3 z tego samego roku na czele, więc trudno polemizować) - wtedy zwarta i krótka gra musiała zostać zniszczona, bo g r a c z e dowodzili że bez sensu wydawać kasę na grę na 6 godzin skoro kupisz w tym samym czasie taki Cień Mordoru albo Fallouta 4 i będziesz robić fetch questy w otwartym świecie przez 100 godzin. No i się skończyło.

 

W erze abonamentów jednak widziałbym powrót do krótszych gier i innych wygonionych z półki AAA gatunków jak np. arcade racery bez otwartego świata. Jeśli gra by miała trafiać jako argument za abonamentem to nie trzeba graczom udowadniać jaki jest współczynnik długości gry na jeden złotych ceny, bo każdy i tak sobie ściągnie i sprawdzi.

No tak, The Order. Zapomniałem. Hidden Gem od Sony dla graczy. Ale gracze niedocenili. 

 

Fantastyczne cinematic experience.

 

Btw jeszcze był Until Dawn kilka miesięcy później. Też korytarzówka od Sony, też niedoceniona. 

 

Takze podsumowując, Sony słucha, Sony widzi. :kratoswoke:

Opublikowano

Kiedyś to były czasy a teraz nie ma czasów, nie? Bawi mnie to mitologizowanie średniaczków

Opublikowano

Order, Until Dawn? W hu lepsze niż 3/4 gierek z wczorajszego pokazu. 

Opublikowano

Biorac pod uwagę, że te 3/4 to generyczne gaasy i nie mniej generyczne jrpgi to żadne osiagnięcie

Opublikowano
8 godzin temu, Luqat napisał:

Ja z innej beczki pytanie. Czy wiadomo kiedy w tym roku będą Days of Play? Szukam, ale jakoś nic nie mogę znaleźć na ten temat :dunno:

Zawsze były w okolicach E3 czyli czerwiec

Opublikowano

Bardziej niz sama formula rozgrywki boli mnie ten nijaki futurystyczny setting jak z jakiegos generatora. Wiekszosc gier, zwlaszcza te ktore pokazali na poczatku wygladaly jak jakies kompletnie bezplciowe kosmiczne shootery.

Opublikowano

To chyba jest tak zaprogramowane, że jak 2 na 10 game as a sraka się sprawdzi, to już będzie dobrze. To musi być wliczone w koszta, aż tacy głupi nie są. 

Opublikowano

No musi się to opłacać skoro powstaje tyle tego generycznego gówna ale i tak impreze wygrał skłerowy splatoon w pianie :dynia:

Opublikowano

Teoria jest też taka, że przez te całą awanturę z Ms i Activision Sony nie chce za bardzo wychodzić przed szereg z pokazami gier na wyłączność.

Opublikowano

No zapewne... Uważam to za bzdurę ale tak czytałem, ludzie takie teorie wymyślają. Ta kompromitacja będzie się długo za nimi wlekła, oj długo, raczej mało kto im będzie ufał teraz.

Opublikowano

Ludzie szybko zapomną. W przeciwieństwie do konkurenta, Sony dostarczyło ostatnio sporo bardzo dobrych gier, final i Pająk też pewnie ludzi zadowoli,brak wiedzy, co w 2024 pewnie za dużo nie zmieni, pokażą co i jak pod koniec roku.

Opublikowano
6 godzin temu, Observer napisał:

W erze abonamentów jednak widziałbym powrót do krótszych gier i innych wygonionych z półki AAA gatunków jak np. arcade racery bez otwartego świata. Jeśli gra by miała trafiać jako argument za abonamentem to nie trzeba graczom udowadniać jaki jest współczynnik długości gry na jeden złotych ceny, bo każdy i tak sobie ściągnie i sprawdzi.

Nowe final fantasy idzie w bardziej liniową rozgrywke po ff15. Assassins Creed z tego co widać, też wraca do korzeni i ma być na 15-20h, wiec trzymam za niego kciuki.  Może sie ten trend pchania wszedzie open worldów odwróci.

Opublikowano

Jim Ryan o przedwczorajszym pokazie

Cytat

 "Our fans expect and deserve a steady cadence of amazing content. Today's presentation demonstrates our unwavering commitment to offering them the best and most varied catalog of games possible. It also highlights the tremendous popularity and power of the PS5 as the global development community rallies to push its advanced capabilities to the limit. We're investing heavily in the future with innovative best-in-class hardware like PlayStation VR2 and the newly revealed Project Q, and our expansion into PC, Mobile, and Live Service gaming is transforming how and where our content can be enjoyed."

 

Opublikowano
5 godzin temu, ASX napisał:

Jim Ryan o przedwczorajszym pokazie

 

Ale to byłyby jaja jakby The Last of Us Factions to była tak naprawdę gra mobilna :leo:.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.