Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, drozdu7 napisał:

Też wczoraj zwróciłem na to uwagę. W sumie zawsze mnie ciekawiło czemu ani MS ani Sony nie próbują robić "swojej Zeldy" i coś z tego tortu wykroić 

Bo to trzeba mieć jeszcze pomysł na świat/bohatera/koncept świata. Ślepe kopiowanie nic nie da.

 

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, Quantum Flux napisał:

Od jakiego momentu zapanował ten swego rodzaju konsensus wśród twórców, że każda następna gra musi być większa i dłuższa? Bez kitu chyba są jakieś granice

 

Dla mnie takim momentem była premiera The Order 1886 - ostatniego exclusive blockbustera z liniową fabułą na 6 godzin, bez żadnego open worlda, bez żadnego multi, bez żadnego gaas pierdolenia. Gra została zjebana wtedy przez prasę która wtedy była zachłyśnięta otwartymi światami na które kolejne serie przechodziły (z Wieśkiem 3 z tego samego roku na czele, więc trudno polemizować) - wtedy zwarta i krótka gra musiała zostać zniszczona, bo g r a c z e dowodzili że bez sensu wydawać kasę na grę na 6 godzin skoro kupisz w tym samym czasie taki Cień Mordoru albo Fallouta 4 i będziesz robić fetch questy w otwartym świecie przez 100 godzin. No i się skończyło.

 

W erze abonamentów jednak widziałbym powrót do krótszych gier i innych wygonionych z półki AAA gatunków jak np. arcade racery bez otwartego świata. Jeśli gra by miała trafiać jako argument za abonamentem to nie trzeba graczom udowadniać jaki jest współczynnik długości gry na jeden złotych ceny, bo każdy i tak sobie ściągnie i sprawdzi.

  • Plusik 3
  • This 2
Odnośnik do komentarza
28 minut temu, Observer napisał:

 

Dla mnie takim momentem była premiera The Order 1886 - ostatniego exclusive blockbustera z liniową fabułą na 6 godzin, bez żadnego open worlda, bez żadnego multi, bez żadnego gaas pierdolenia. Gra została zjebana wtedy przez prasę która wtedy była zachłyśnięta otwartymi światami na które kolejne serie przechodziły (z Wieśkiem 3 z tego samego roku na czele, więc trudno polemizować) - wtedy zwarta i krótka gra musiała zostać zniszczona, bo g r a c z e dowodzili że bez sensu wydawać kasę na grę na 6 godzin skoro kupisz w tym samym czasie taki Cień Mordoru albo Fallouta 4 i będziesz robić fetch questy w otwartym świecie przez 100 godzin. No i się skończyło.

 

W erze abonamentów jednak widziałbym powrót do krótszych gier i innych wygonionych z półki AAA gatunków jak np. arcade racery bez otwartego świata. Jeśli gra by miała trafiać jako argument za abonamentem to nie trzeba graczom udowadniać jaki jest współczynnik długości gry na jeden złotych ceny, bo każdy i tak sobie ściągnie i sprawdzi.

No tak, The Order. Zapomniałem. Hidden Gem od Sony dla graczy. Ale gracze niedocenili. 

 

Fantastyczne cinematic experience.

 

Btw jeszcze był Until Dawn kilka miesięcy później. Też korytarzówka od Sony, też niedoceniona. 

 

Takze podsumowując, Sony słucha, Sony widzi. :kratoswoke:

Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, Observer napisał:

W erze abonamentów jednak widziałbym powrót do krótszych gier i innych wygonionych z półki AAA gatunków jak np. arcade racery bez otwartego świata. Jeśli gra by miała trafiać jako argument za abonamentem to nie trzeba graczom udowadniać jaki jest współczynnik długości gry na jeden złotych ceny, bo każdy i tak sobie ściągnie i sprawdzi.

Nowe final fantasy idzie w bardziej liniową rozgrywke po ff15. Assassins Creed z tego co widać, też wraca do korzeni i ma być na 15-20h, wiec trzymam za niego kciuki.  Może sie ten trend pchania wszedzie open worldów odwróci.

Odnośnik do komentarza

Jim Ryan o przedwczorajszym pokazie

Cytat

 "Our fans expect and deserve a steady cadence of amazing content. Today's presentation demonstrates our unwavering commitment to offering them the best and most varied catalog of games possible. It also highlights the tremendous popularity and power of the PS5 as the global development community rallies to push its advanced capabilities to the limit. We're investing heavily in the future with innovative best-in-class hardware like PlayStation VR2 and the newly revealed Project Q, and our expansion into PC, Mobile, and Live Service gaming is transforming how and where our content can be enjoyed."

 

  • WTF 1
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...