Opublikowano 23 kwietnia 20205 l Na youtubie jest wysyp gameplayów jakby co, nie wklejam bo każdy znajdzie, a jest tego kilkadziesiąt i rośnie.
Opublikowano 23 kwietnia 20205 l No, spojlera se raczej nie rąbniesz ot, przewieź drewno, kątowniki itp. Fajny patent wprowadzili z Spoiler budową mostu, jak materiały dostarczysz, wtedy trasa się skraca, upraszcza.
Opublikowano 23 kwietnia 20205 l Nie chodziło o spoiler, raczej bym nie wiedział, które wkleić tyle ich wysypało od wczoraj
Opublikowano 23 kwietnia 20205 l 41 minut temu, Wredny napisał: Zamówione w PerfectBue - Dave znów dał radę U mnie też czas oczekiwania nastał.
Opublikowano 24 kwietnia 20205 l Jestem gotowy. W MudRunnerze zostało mi do wbicia jedno trofeum, aby uzyskać 100%. Niestety jest to najnudniejsze trofeum w historii, czyli zrobienie 10 km wzdłuż wybrzeża USA., Jak mnie wkuriwiają trofea, które nie są dostosowane do mechaniki gry.
Opublikowano 24 kwietnia 20205 l Autor Już jest od groma streamów, podobno Niemcy olali embargo i gra hula po rynku. Ale bez patcha nawet światła się nie świecą, także lepiej poczekać do oficjalnej premiery.
Opublikowano 24 kwietnia 20205 l Premiera we wtorek, zanim inPost się wyrobi to wcześniej raczej i tak nie dostanę. No i chciałbym zaznaczyć, że sam fakt kupienia nic nie oznacza - najpierw muszę wrócić do MudRunnera, zaliczyć na 100%, a dopiero wtedy zerwę folię z następcy - mi się nie spieszy, nie mam ciśnienia, po prostu chciałem zagłosować portfelem i wesprzeć fajną markę.
Opublikowano 25 kwietnia 20204 l I to jest zdrowe podejście. Też jestem zwolennikiem kończenia jednego zanim zacznę drugie. Mój znajomy kiedyś ogrywał Asasyny od tyłu i potem narzekał, że im niższy numerek w tytule tym gorsza gra.
Opublikowano 25 kwietnia 20204 l No cóż - póki co i tak lepiej nie odpalać, jak potrzebny jest day-one patch, żeby reflektory włączyć
Opublikowano 25 kwietnia 20204 l Autor Dzisiaj wjechał Patch 5 GB. Ale co poprawił to nie wiem. Tyle tylko, że multi już odpaliło.
Opublikowano 25 kwietnia 20204 l Autor Światła świecą przed autem, ale lampy przednie i tylne się nie świecą, nawet jak hamujesz. Trochę słabo to wygląda.
Opublikowano 25 kwietnia 20204 l Kuźwa, za dużo tych gier ostatnio wyszło, a taki niby sezon ogórkowy - DOOM Eternal zostawiony na przedostatnim chapterze, bo wjechało RE3, to z kolei niedokończone, bo wyszło FF7R, a teraz ściągnąłem Stranded Deep, wyszedł Snowrunner, a jeszcze Daymare 1998 na dniach... Przy takiej ilości to ja nic z tego nie skończę...
Opublikowano 25 kwietnia 20204 l 41 minut temu, Wredny napisał: Kuźwa, za dużo tych gier ostatnio wyszło, a taki niby sezon ogórkowy A kto tak niby twierdzi?
Opublikowano 25 kwietnia 20204 l Takie wrażenie można odnieść po lamentach, gdy przesunięto Dying Light, The Last of Us Part II czy Cyberpunk 2077 - wtedy nagle niektórzy załamani, bo nie będzie w co grać...
Opublikowano 25 kwietnia 20204 l @Wredny napisz jak ten Stranded Deep na PS4, bo też chcialem kupić, ale czytalem opinie, że to popłuczyny wersji PC.
Opublikowano 26 kwietnia 20204 l Pierwsze kontrakty wykonane. Gra ma nieco inny klimat, niż jej poprzednia część, to widać nawet po krótkiej rozgrywce. Jest bardziej kolorowo, na pewno dużo ładniej. Dźwięki w grze to zawsze było mistrzostwo i tak zostało. Zmieniła się nieco rozgrywka, doszły te zlecenia, kontrakty, od razu widać , że jest tego masa. Dodam, że bardzo różnorodne. Już nie tylko jazda od punktu A do B i z powrotem. Spoiler Szukanie pojazdu, który zaginął w lasach, pomoc przy usuwaniu lawiny, szukanie, a później wyławianie żurawiem z rzeki utraconego przez zleceniodawcę ładunku i prz itp. Są sklepy - można tuningować pojazdy w wielu wariantach /silnik, skrzynia biegów, zawieszenie, koła, zderzaki, światła, lakier/, kupować nowe auta, czy przyczepy docelowo pod charakter misji. No i mapy są tu znacząco większe od poprzedniczki. Ale sama mapa obszaru wydaje się mało czytelna. Może to kwestia przestawienia się po wielu godzinach gry w MudRunnera. Generalnie gra daje odczucie pewnej surowości natury i świetnie umożliwia próby okiełznania jej, a genialna fizyka znowu WYMIATA i naprawdę pomaga. To bardzo trudna produkcja i już od pierwszych chwil wiesz, że będzie ciężko. Ale z bananem na ryju odpalasz silnik i ciśniesz R2! I to jest kokpit!!!
Opublikowano 26 kwietnia 20204 l Piękne screeny ziom, aż chce się więcej No i wreszcie ogarnęli te zegary w środku - fajnie to wygląda.
Opublikowano 26 kwietnia 20204 l Autor Mówili, że pracują nad odbiciami w lusterkach na konsole, bo na PC są już teraz. Za(pipi)ista jest też fizyka śniegu czy lodu, naprawdę czuć, że bez łańcuchów jesteś jak ta pizda na lodzie [emoji39]
Opublikowano 26 kwietnia 20204 l Gracie na jakich konsolach? Jak tam z frameratem? Edytowane 26 kwietnia 20204 l przez Wooyek
Opublikowano 26 kwietnia 20204 l Poczytałem wasze posty, obejrzałem trochę materiałów i kupiłem na promce wstępnie Spintires, jak podejdzie biorę się za SnowRunnera. Tak na marginesie oglądając materiały poczułem się trochę jak będąc dzieckiem siedziałem w piaskownicy i w wyobraźni jeździłem po wertepach tworząc przeszkody w piasku. Wygląda na spory skok w grafice i zawartość dużo większa.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.