Opublikowano 15 września 20195 l Hmm... Albo mi się wydaje albo gdzieś uleciało 50% mocy broni z alfy.
Opublikowano 15 września 20195 l Dobra, odszczekuję to co powiedziałem. W sensie nadal jest ADHD, ale animacje i soczystość strzelania, to jest jakiś najwyższy obecnie level, miazga do potęgi.
Opublikowano 15 września 20195 l 1 godzinę temu, Kalel napisał: Kusicie mocno, ale poczekam aż na Xa wyjdzie betka. Gdzie pre-order bierzecie? Ja tradycyjnie zapreorderowałem w RTV Euro AGD, ale tylko celem uzyskania klucza do bety. Po niej (becie) anuluję tam pre-order i będę szukał nieco mniej chuyowej ceny niż tam tj 269 zeta.
Opublikowano 15 września 20195 l Spoiler Spoiler Pojawił się tryb realizmu w menu. Dla mnie to najlepszy CoD od czasów pierwszego Modern Warfare. https://youtu.be/06n_Zsv0al4 Edytowane 15 września 20195 l przez eX4cT_PL
Opublikowano 15 września 20195 l Tylko ja mam problem z widocznością przeciwników? W ciemnych pomieszczeniach to już kompletna masakra.
Opublikowano 15 września 20195 l Czasem nie widać jak ktos sie schowa w ciemnym pomieszczeniu. A i bazooka w tej grze to lekkie przegięcie
Opublikowano 15 września 20195 l Bazooka >3 Nie grałem lata w CODa, ale póki co jest bardzo dobrze, nawet system perków prawie identyczny jak w 2007 roku
Opublikowano 15 września 20195 l Ten tryb 2 na 2 jest kozacki, czysty skill się liczy. A pozostałe? No niestety
Opublikowano 15 września 20195 l Godzinę temu, Rozi napisał: Ten tryb 2 na 2 jest kozacki, czysty skill się liczy. A pozostałe? No niestety no widać ten idiotyczny ticrate 33 które wciskają graczom na większych mapach, dlatego ginie się jak zwykle za scianą. A na 5vs5 mam nadzieje, że będzie sztywniutki ticrate 100 i soczyste buły w czapki reszte można olać.
Opublikowano 15 września 20195 l Mam nadzieje ze tryb Heist będzie obecny, ja to pewnie głównie będę grać w tdm oraz s&d no i jak wrzuca Heist to w niego również2vs2 spoko ale kurde nie wiem czy się szybko nie znudzi
Opublikowano 15 września 20195 l Przy tym trybie 2vs2 jest taki syndrom jeszcze jednego meczu, że o panie. Chyba najlepiej się przy nim bawię. Nie licząc faktu, że ciągle wrzucało mnie na Pine, które niezbyt trawię. TD też spoko, nawet nieźle sobie radziłem, zwykle na 2-3 miejscu w rankingu. Z kolei przy Domination zbyt duży chaos, do tego kamperzy którzy tylko czekają ze swoimi snajperkami przy flagach. Właściwie to moje pierwsze dwa mecze miałem w tym trybie i myślałem, że gra poleci z dysku, takie było to wszystko frustrujące (dodając jeszcze moje początkowe lamienie). Teraz czekam na kolejny weekend i wersję pecetową. Fajnie będzie zagrać w lepszej jakości i na padzie od X-a.
Opublikowano 15 września 20195 l Ja mam takie sobie odczucia. Z jednej strony fajne zmiany w fizyce postaci, fajowo się strzela i w ogóle, ale na razie wygrywa taktyczna rozgrywka (czyt. kampienie) niż radosne bieganie i koszenie ludków. W porównaniu do remastera MW tutaj ginie się chyba jeszcze szybciej, dodatkowo bez grania na słuchawkach dużo trudniej o zorientowane się skąd do nas strzelają. Działa to w obie strony, ale ogólnie średnio mi się to podoba. Mapy pełne są podwyższeń, murków itd, co sprzyja kampieniu. Niby można klasycznie obchodzić mapkę, ale przez ich wielkość zazwyczaj nie jest to opłacalne. Do tego wspomniane już chowanie się wrogów w ciemnych pomieszczeniach, taka "delikatna" przewaga dla fanów statycznej gry. Niby super(jak dla kogo...), bo nie opłaca się tak biegać, ale kurde, to nadal gra w której dostaje się OP nagrody za serie ofiar, w 90% przypadków (nie licząc jakiegoś chwilowego porażenia mięśni i mózgu) zabija ten, który pierwszy zobaczy wroga itp. itd. Nie sprawdzałem, ale mam nadzieję, że da się wyłącznyć to przyciąganie do ścian, irytujące.
Opublikowano 16 września 20195 l Wczoraj jeszcze trochę pograłem - dawno tak dobrze mi się w CoDa nie grało, Headquarters będzie grane, chyba mój ulubiony tryb z bety, zarówno w wersji 6v6 jak i 10v10. No i ilość wyrównanych gier - ciekawe czy w tle działa matchmaking związany z wynikami, wczoraj dosłownie trzy mecze pod rząd skończone odpowiednio 199:200, 200:196, 200:199 (i w każdym meczu wszyscy w obydwu drużynach wiedzieli co robić, tryb HQ, więc to nie jest takie oczywiste). Mapy z bety mi się podobają, minus Hackney Yard w trybie Domination, za mała mapa do tego imo.
Opublikowano 16 września 20195 l Skąd ściągnąć open betę na PC? Wciąż waham się, na którą platformę wziąć, trza sprawdzić obydwie:)
Opublikowano 16 września 20195 l 9 minut temu, izon napisał: Skąd ściągnąć open betę na PC? Wciąż waham się, na którą platformę wziąć, trza sprawdzić obydwie:) za tydzień dopiero będzie dostępna na steamie pewnie
Opublikowano 16 września 20195 l Pograłem parę meczyków i niestety dla mnie zawód. Może spodziewałem się większych zmian w samym rdzeniu rozgrywki a tak naprawdę w dalszym ciągu jest to kosmetyka.
Opublikowano 16 września 20195 l Na premierę raczej nie biorę, może kiedyś za pół ceny. Z 10 lat temu bym się jarał bardzo, teraz wolę shootery bardziej taktyczne gdzie trzeba umieć strzelać. Tu jest szybko i intensywnie jak to w CoDzie zawsze było. Ciekawe jestem S&D jeszcze. W trybie realistic bez HUDa za to gra wygląda zayebiscie.
Opublikowano 16 września 20195 l Na szybko: na + - pojedynki 2 na 2 - nocne mapy - kapitalne udźwiękowienie - zdecydowanie "brudniejszy" klimat niż w BF, który mi bardziej odpowiada, klimatyczne mapy - na - - kolejny raz ciężko mówić o pełnoprawnie nowym tytule, wygląda jak nakładka do poprzednich części - grafika - blur wszystkiego, co jest na drugim planie Generalnie, co się udało to marketing, bo naprawdę gra niczym się nie różni od poprzednich CODów, żeby się jarać jakoś specjalnie ale na szybkie partyjki jak znalazł:)
Opublikowano 18 września 20195 l Co do rozmycia można je wyłączyć w ustawieniach zarówno świata jak i broni. Jednak gra na PS Pro dalej jakby trochę niewyraźna i rozmazana. Ciekawe czy jutro na Xbonie będzie lepiej.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.