Opublikowano 18 czerwca 20204 l Obejrzałem stream (trwał 90 minut) i wszystko to co zostało zaprezentowane wygląda fenomenalnie, tym bardziej biorąc pod uwagę, że to wciąż wczesna wersja gry. Nie mam teraz wątpliwości, że to będzie ich najlepsza gra i pewnie jeden z najlepszych rpgów w ogóle. Nawet na rpgcodex, gdzie ludzie do tej pory jechali po BG3, jest pod wrażniem po najnowszym pokazie. Dialogi są bardzo dobrze napisane, muzyka jest świetna i od razu wpada w ucho, graficznie to mocno usprawnione DOS2, walka zdaje się dawać bardzo dużo możliwości (duży wpływ ma na to cała masa akcji i czarów do wyboru, niesamowita wertykalność i jak zwykle u Larian interakcja z otoczeniem). Długo by wymieniać. Widać, że od prezentacji sprzed kilku miesięcy nastąpiła spora poprawa w wielu elementach. Edytowane 18 czerwca 20204 l przez Bigby
Opublikowano 19 czerwca 20204 l System walki paluszki lizać. Japończycy powinni uczyć się jak robić turowe gry, a nie "atak, atak, heal". Szczerze to prawie nic nie pamiętam z Baldurów, a dwójki nawet nie przeszedłem do końca, wiec te mindflayery nic mi nie mówią. Dziwne to jakieś jest i nie pasuje mi do mojej wizji Baldura ;p Edytowane 19 czerwca 20204 l przez 20inchDT
Opublikowano 19 czerwca 20204 l Dla mnie to nadal wygląda jak kolejne Divinity. Pewnie dlatego, że sam niewiele z BG pamiętam. Tak czy tak ostatnie Divinity to najlepsze co spotkalo ten gatunek ever więc narzekac nie ma co.
Opublikowano 19 czerwca 20204 l Wygląda jak Divinity, tak samo jak swego czasu wszystkie tytuły na Infinity Engine wyglądały identycznie. Dla mnie to nie problem. Przy czym trzeba zaznaczyć, że jeszcze sporo się zmieni w trakcie trwania Early Accessu. Interfejs zostanie zmodyfikowany, dokończą mocap i otrzymamy więcej animacji, kolorystykę gry może też odrobinę zmienią (mam wrażenie że to najbardziej wpływa na podobieństwa do DOS2). W jednym z wczorajszych wywiadów Swen powiedział, że EA zaoferuje około 15-20 godzin zabawy i podobną lub nieco większą ilość contentu jak pierwszy rozdział DOS2.
Opublikowano 19 czerwca 20204 l No ja nie czuję tutaj BG ale i tak zagram. Tak jak część osób mówi mi to wygląda na kolejną część Divinity z którym średnio się lubię. Jednak za tytuł trzymam kciuki.
Opublikowano 19 czerwca 20204 l Ja bym sie chcial dowiedziec co laczy te gierke z saga BG, bo do tej pory oprocz tytulu jest to jeden element wspolny z czescia druga gdzie wystepowali lupiezcy umyslu. Niestety zrobienie ich glownymi antagonistami otwiera furtke do pokreconej fabuly z innymi wymiarami itp. W 2 co prawda to byli jedni z bardziej klimatycznych i ciekawych przeciwnikow no ale jak sie zaraz wezma za wymyslanie cudow z psionicznymi silami to bedzie granie na sentymencie do Tormenta i wyjdzie kupsko.
Opublikowano 19 czerwca 20204 l Podobne odczucia na razie mam. Nie podoba mi się tez stylistyka gry. Trailer był kozak a na samej rozgrywce mamy już zupełnie inny styl i klimat. Wyglada to bardziej na skórkę do Divinity. Wolałbym aktywna pauzę a nie typową turówkę.
Opublikowano 19 czerwca 20204 l 1 godzinę temu, Ukukuki napisał: Podobne odczucia na razie mam. Nie podoba mi się tez stylistyka gry. Trailer był kozak a na samej rozgrywce mamy już zupełnie inny styl i klimat. Wyglada to bardziej na skórkę do Divinity. Wolałbym aktywna pauzę a nie typową turówkę. Innymy słowy chciałbyś kompletnie inną grę niż to, co przedstawili. Zmiana systemu walki z turowego na aktywną pauzę w tym wypadku to coś więcej niż naciśnięcie przełącznika. To jest po prostu inne studio, wyciągnęli markę Divinity z rynsztoku (Poza DD ta seria była niczym) i taką grę potrafią robić nic już z tym nie zrobimy. Zmierzam do tego, że Larian raczej nie miałby jaj zrobić gry w stylu poprzednich Baldurów. Original Siny były zbyt dużym sukcesem a fakt, że inne gry rpg same wciskają do siebie turowy system walki (Pathfinder, Pillarsy) raczej jest dowodem, że większość graczy woli taki styl, wystarczy zresztą rozejrzeć się po internecie i zobaczyć feedback. Edytowane 19 czerwca 20204 l przez Dr.Czekolada
Opublikowano 19 czerwca 20204 l Nie mam żadnych odczuć po tym pokazie ot zrobili turówkę w klimacie fantasy.
Opublikowano 20 czerwca 20204 l Niestety nie stwierdzam Baldura w tym Baldurze - Ilithidzi oraz rzuty kostką to za mało.
Opublikowano 20 czerwca 20204 l + Zgodność z lore Forgotten Realms i samego Baldura. Więc jednak to Baldur. Jak będę miał kiedyś więcej czasu, to podlinkuje i opisze wszystko co wyczytałem/obejrzałem. A śledzę tę grę bardzo dokładnie. edit: Ale też trochę inaczej na to wszystko patrzę, bo uwielbiam Original Sin i dla mnie to co pokazują wygląda świetnie. W równie dużym stopniu jednak nie miałbym nic przeciwko gdyby całość była bardziej stylizowana na stare Baldury. Za to walki w trybie turowym za nic bym nie oddał. Nigdy nie byłem fanem RTWP. Edytowane 20 czerwca 20204 l przez Bigby
Opublikowano 27 czerwca 20204 l w pillarsach byla aktywna pauza i jednak ten system walki byl meh po jakims czasie. Divinity 2 oparte na turach i inicjatywie znacznie bardziej mi podeszlo.
Opublikowano 27 czerwca 20204 l Aktywna pauza sprawdza się bardziej na myszce a mało osób tak gra na konsoli.
Opublikowano 27 czerwca 20204 l Całe Divinity 2 na padzie od X360 mimo grania na PC Nie żałuje niczego!Ten turowy systemwalki to najlepsze co można było wymyśleć więc jak w BG3 będzie tak samo wciągający to dla samych potyczek warto będzie brać
Opublikowano 18 sierpnia 20204 l Early Access 30 września. Wymagania sprzętowe: Wśród dostępnych języków nie zabraknie oczywiście polskiego. Edytowane 18 sierpnia 20204 l przez Bigby
Opublikowano 25 sierpnia 20204 l Cytat Early Access will feature around 20-25 hours of gameplay in a single play-through, with performance captured dialogues and cut-scenes, voice overs for most dialogs, multiplayer (but no split-screen for now), several translations available (but not all) and an Act 1 story that should feel fulfilling to play through many multiple times, with multiple characters. At the start of Early Access, support for custom characters will consist of 6 classes and 9 races, with several subclasses and subraces included. You won’t be able to play as an origin character yet but you will be able to recruit 5 of them as companions when your journey commences. Cytat We’ll go into the exact available classes, sub-classes, and races a little closer to launch as we iron out some last-minute content planning, but for now I think the easiest way to open your eyes to just how huge BG3’s EA content is, we’ll compare that content to our previous game’s Early Access, Divinity: Original Sin 2. Amount of combats: 22 in DOS2 EA vs 80 in BG3 EA Amount of dialogue lines in english: 17.600 in DOS2 EA vs. 45.980 in BG3 EA Amount of characters: 142 in DOS2 EA vs. 596 in BG3 EA Amount of spells/actons: 69 in DOS2 EA vs. 146 in BG3 EA
Opublikowano 3 września 20204 l Robi się gęsta końcówka roku, chyba to ogram bo akurat mam dwa tygodnie urlopu z czego jeden mam nierozplanowany.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.