Skocz do zawartości

Baldur's Gate 3


ireniqs

Rekomendowane odpowiedzi

Obejrzałem stream (trwał 90 minut) i wszystko to co zostało zaprezentowane wygląda fenomenalnie, tym bardziej biorąc pod uwagę, że to wciąż wczesna wersja gry. 

 

Nie mam teraz wątpliwości, że to będzie ich najlepsza gra i pewnie jeden z najlepszych rpgów w ogóle. Nawet na rpgcodex, gdzie ludzie do tej pory jechali po BG3, jest pod wrażniem po najnowszym pokazie. 

 

Dialogi są bardzo dobrze napisane, muzyka jest świetna i od razu wpada w ucho, graficznie to mocno usprawnione DOS2, walka zdaje się dawać bardzo dużo możliwości (duży wpływ ma na to cała masa akcji i czarów do wyboru, niesamowita wertykalność i jak zwykle u Larian interakcja z otoczeniem). Długo by wymieniać. :fsg:

 

Widać, że od prezentacji sprzed kilku miesięcy nastąpiła spora poprawa w wielu elementach. 

 

 

 

 

Edytowane przez Bigby
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

System walki paluszki lizać. Japończycy powinni uczyć się jak robić turowe gry, a nie "atak, atak, heal". Szczerze to prawie nic nie pamiętam z Baldurów, a dwójki nawet nie przeszedłem do końca, wiec te mindflayery nic mi nie mówią. Dziwne to jakieś jest i nie pasuje mi do mojej wizji Baldura ;p

Edytowane przez 20inchDT
Odnośnik do komentarza

Wygląda jak Divinity, tak samo jak swego czasu wszystkie tytuły na Infinity Engine wyglądały identycznie. 

 

Dla mnie to nie problem. Przy czym trzeba zaznaczyć, że jeszcze sporo się zmieni w trakcie trwania Early Accessu. Interfejs zostanie zmodyfikowany, dokończą mocap i otrzymamy więcej animacji, kolorystykę gry może też odrobinę zmienią (mam wrażenie że to najbardziej wpływa na podobieństwa do DOS2). 

 

W jednym z wczorajszych wywiadów Swen powiedział, że EA zaoferuje około 15-20 godzin zabawy i podobną lub nieco większą  ilość contentu jak pierwszy rozdział DOS2.

 

 

Odnośnik do komentarza

Ja bym sie chcial dowiedziec co laczy te gierke z saga BG, bo do tej pory oprocz tytulu jest to jeden element wspolny z czescia druga gdzie wystepowali lupiezcy umyslu. Niestety zrobienie ich glownymi antagonistami otwiera furtke do pokreconej fabuly z innymi wymiarami itp. W 2 co prawda to byli jedni z bardziej klimatycznych i ciekawych przeciwnikow no ale jak sie zaraz wezma za wymyslanie cudow z psionicznymi silami to bedzie granie na sentymencie do Tormenta i wyjdzie kupsko. 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Ukukuki napisał:

Podobne odczucia na razie mam. Nie podoba mi się tez stylistyka gry. Trailer był kozak a na samej rozgrywce mamy już zupełnie inny styl i klimat. Wyglada to bardziej na skórkę do Divinity. Wolałbym aktywna pauzę a nie typową turówkę. 

Innymy słowy chciałbyś kompletnie inną grę niż to, co przedstawili. Zmiana systemu walki z turowego na aktywną pauzę w tym wypadku to coś więcej niż naciśnięcie przełącznika.

To jest po prostu inne studio, wyciągnęli markę Divinity z rynsztoku (Poza DD ta seria była niczym) i taką grę potrafią robić nic już z tym nie zrobimy. Zmierzam do tego, że Larian raczej nie miałby jaj zrobić gry w stylu poprzednich Baldurów. Original Siny były zbyt dużym sukcesem a fakt, że inne gry rpg same wciskają do siebie turowy system walki (Pathfinder, Pillarsy) raczej jest dowodem, że większość graczy woli taki styl, wystarczy zresztą rozejrzeć się po internecie i zobaczyć feedback.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza

+ Zgodność z lore Forgotten Realms i samego Baldura. Więc jednak to Baldur.

 

 

 

Jak będę miał kiedyś więcej czasu, to podlinkuje i opisze wszystko co wyczytałem/obejrzałem. A śledzę tę grę bardzo dokładnie.

 

edit: Ale też trochę inaczej na to wszystko patrzę, bo uwielbiam Original Sin i dla mnie to co pokazują wygląda świetnie. W równie dużym stopniu jednak nie miałbym nic przeciwko gdyby całość była bardziej stylizowana na stare Baldury. Za to walki w trybie turowym za nic bym nie oddał. Nigdy nie byłem fanem RTWP.

Edytowane przez Bigby
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
Cytat

Early Access will feature around 20-25 hours of gameplay in a single play-through, with performance captured dialogues and cut-scenes, voice overs for most dialogs, multiplayer (but no split-screen for now), several translations available (but not all) and an Act 1 story that should feel fulfilling to play through many multiple times, with multiple characters. At the start of Early Access, support for custom characters will consist of 6 classes and 9 races, with several subclasses and subraces included. You won’t be able to play as an origin character yet but you will be able to recruit 5 of them as companions when your journey commences.

 

 

Cytat

 

We’ll go into the exact available classes, sub-classes, and races a little closer to launch as we iron out some last-minute content planning, but for now I think the easiest way to open your eyes to just how huge BG3’s EA content is, we’ll compare that content to our previous game’s Early Access, Divinity: Original Sin 2.
 

Amount of combats: 22 in DOS2 EA vs 80 in BG3 EA

Amount of dialogue lines in english: 17.600 in DOS2 EA vs. 45.980 in BG3 EA

Amount of characters: 142 in DOS2 EA vs. 596 in BG3 EA

Amount of spells/actons: 69 in DOS2 EA vs. 146 in BG3 EA

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...