Skocz do zawartości

Złam swojego Classica. Czyli jak wgrać hacka i odpalić każdą grę.

Featured Replies

Opublikowano

Gry, które posiadają tylko dwa pliki o rozszerzeniu .bin i .cue odpalają się i działają świetnie. Natomiast niektóre rary, które pobieram posiadają jeden plik .cue oraz wiele plików o nazwie gra(track01,02 itd).bin. Innych plików brak. Co z tym zrobić?

  • Odpowiedzi 869
  • Wyświetleń 133 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z Twoich postów to można się nauczyć co najwyżej bycia przeintelektualizowanym bucem. Jak Ci powiem, że ECDISy dają sygnał z epuROMu przez COM, ale najpierw przechodzi on przez Bird's Eye View i stamą

  • Tony Hawk 3 na psxa jest prawie  taki sam jak na PS2 w trójce nie było jeszcze ludków i questów, a klasyczne zadania w czasie 2 min. Czwórka już na ps2 to były ludki i questy od nich, a na PSXa d

  • No i miesci sie w kieszeni, mozna zabrac na grzyby do lasu.

Opublikowano
  • Autor

@Kosmos

Ja używam tylko tych .bin i cue. bo z innymi to różnie. Te co mają pełno tracków też powinny działać. Po prostu ściągasz (pipi)owe.

Wpisz w google psx redump collection.

Edytowane przez devilbot

Opublikowano

Wrzucasz wszystko na konsolę. A emulator dzięki plikowi .cue wie już jak to po swojemu zinterpretować (pliki z track1, track2 itp.).

 

Otwórzcie sobie plik .cue w notatniku, zobaczycie jak to wygląda. Taka playlista dla emulatora.

Opublikowano
  • Autor

Ściągnijcie dobre dumpy i tyle gry są na stronach cdromance, coolroms itp ale tam nie zawsze działają. Ma być Redump i chvj.

Opublikowano

Mam pytania z autobleem:

1. Jak zmienić tematy na pobrane z autobleem? Skopiowałem Vault do folderu themes,  wybieram go w ustawieniach i kicha. 

2. Co to jest speedhack? Zauważyłem że w NFS gdy przelaczylem na hires wówczas w menu i grze muzyka zaczęła haczyc. Pomogło włączenie właśnie speedhack. No ale co właściwie robi ta opcja? 

Opublikowano
  • Autor

Tematy w autobleem są chyba jakieś niedokończone bo zmieniają tylko ten pierwszy ekran, a nie np ekran wyboru gier. Przynajmniej u mnie też nie działają.

Edytowane przez devilbot

Opublikowano
Godzinę temu, Kosmos napisał:

Gry, które posiadają tylko dwa pliki o rozszerzeniu .bin i .cue odpalają się i działają świetnie. Natomiast niektóre rary, które pobieram posiadają jeden plik .cue oraz wiele plików o nazwie gra(track01,02 itd).bin. Innych plików brak. Co z tym zrobić?

 

Programem CDmage wygenerować jeden plik *.bin + *.cue do niego. Jakieś 20 sekund roboty, jest to banalne, tutoriali wszędzie na ten temat jest w opór. 

Edytowane przez Meanthord

Opublikowano
Godzinę temu, Kosmos napisał:

Gry, które posiadają tylko dwa pliki o rozszerzeniu .bin i .cue odpalają się i działają świetnie. Natomiast niektóre rary, które pobieram posiadają jeden plik .cue oraz wiele plików o nazwie gra(track01,02 itd).bin. Innych plików brak. Co z tym zrobić?

najlepiej szukaj wersji bin+cue. Ja chyba te pliki z track01, 02, 03, montowałem jako wirtualny napęd (w Power ISO), następnie używałem tego programu do wykonania bin+cue z wirtualnego napędu

Dlatego szukaj gotowych bin+cue, albo baw się samodzielnie w konwersję. 

Godzinę temu, devilbot napisał:

Ściągnijcie dobre dumpy i tyle gry są na stronach cdromance, coolroms itp ale tam nie zawsze działają. Ma być Redump i chvj.

Kurła, niech ożyją tematy z pierwszego PlayStation. Strasznie się podjarałem tym linkiem, mimo że chyba wszystko już pobrałem, łączni z demówkami z PSM. Gdyby ktoś chciał te demka z gazetek, to mam na dysku, mogę upnąć. Wiem że z tym ciężko znaleźć.

Edytowane przez grzybiarz

Opublikowano
4 minuty temu, grzybiarz napisał:

Kurła, niech ożyją tematy z pierwszego PlayStation. Strasznie się podjarałem tym linkiem, mimo że chyba wszystko już pobrałem, łączni z demówkami z PSM. 

 

Bo PSX to jest (pipi)a TO :shotgun:

Opublikowano

Ale przecież jak macie plik .cue, to wszystko ładnie działa nawet jak gra rozbita jest na 20 części (pliki track01, track02 itp). Po co tak kombinować i robić z tego jeden plik? Co to zmienia?

Opublikowano

nie rozpakowałem jeszcze psxa więc nie wiem, ale... na epsxe na pc były problemy. Zawsze coś było nie tak, przeważnie nie było słychać muzy, trza było grzebać we wtyczce cd-rom, czy audio.

Opublikowano
3 minuty temu, Emtebe napisał:

Ale przecież jak macie plik .cue, to wszystko ładnie działa nawet jak gra rozbita jest na 20 części (pliki track01, track02 itp). Po co tak kombinować i robić z tego jeden plik? Co to zmienia?

 

Emtebe nic nie zmienia, to fakt :). Chodzi tylko o estetykę, po co mieć w folderze w sumie setki plików (w tym od każdej gry po kilkanaście), jak można mieć po prostu jedno bin i jedno cue :).

Opublikowano

Mi to lotto, ja mam w folderze kilka plików. Ale, każdy gra ma osobny folder a na konsoli widzę ładną okładkę i tyle. Jest porządek. Moje feng shui nie jest zakłócone ;)

 

Przecież nie oglądam plików w folderze na konsoli tylko listę gier, więc dla mnie strata czasu na zabawy w taką estetykę ;D

Opublikowano

Tyle, że w Retroarch nie jest to takie proste, tam widzisz "surową" listę plików i im jest ich mniej, tym wygodniej wybierać konkretne tytuły.

Opublikowano

U mnie widać tylko tytuły gier w RA. Ale może dlatego, że wrzucałem gry via BleemSync a potem po odpaleniu RA mam ładnie widoczne tylko same tytuły a nie nazwy plików.

Opublikowano

moge wam połamać te konsolki tylko dajcie mi do ręki

Opublikowano
4 minuty temu, szejdj napisał:

moge wam połamać te konsolki tylko dajcie mi do ręki

 

Zabrzmiało dwuznacznie, sprawa jest poważna.

Opublikowano



Retroarch korzysta ze swojego katalogu z okładkiami.
Okładki do retroarcha do każdego systemu: http://thumbnailpacks.libretro.com
 
Wrzuca się do folderu retroarch\thumbnails\ i nazwa okładki gry musi być taka sama jak wyświetlana w RA po skanowaniu .
 
W opcjach RA User Interface\Appearence\ ustawiamy co ma być wyświetlane przy grze czy okładki czy screenshot.


Mam bleemsync gdzie jest również retroarch i na pendrive nie mam tej ścieżki retroarch\thumbnails

Muszę utworzyć takie foldery?
Opublikowano
  • Autor

Folder retroarcha w bleemsyncu jest głęboko:

 

USB:\bleemsync\opt\retroarch\.config\retroarch\thumbnails\Sony - PlayStation\Named_Boxarts     itp

Edytowane przez devilbot

Opublikowano
Folder retroarcha w bleemsyncu jest głęboko:

 

USB:\bleemsync\opt\retroarch\.config\retroarch\thumbnails\Sony - PlayStation\Named_Boxarts     itp

Mam zdjęcie w PNG nazwa gry i okładki taka sama "Alien Resurrection". Okładka umieszczona w tej ścieżce, w retroarchu zaznaczone by wyświetlał boxart a okładeczki jak nie wyświetlał tak nie wyświetla nadal...

 

Opublikowano
  • Autor

A inne okładki do innych gier sprawdzałeś? Jak coś to RA jest trochę wybredny i niektórych okładek nie lubi i nie wyświetli i już.

No i plik okładki powinien nazywać się tak samo jak nazwa gry w playliście w retroarchu a nie jak obraz gry na sticki

 

Opublikowano

Robiłem chyba już wszystko...
Te okładki z Twojego linku nie ściągają się do końca i musiałem kombinować. Kopiowalem nawet okładki z katalogu gier, które są dodawane razem z grami za pomocą przeglądarki i dalej nic.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.