Opublikowano 14 czerwca 20195 l Gry, które posiadają tylko dwa pliki o rozszerzeniu .bin i .cue odpalają się i działają świetnie. Natomiast niektóre rary, które pobieram posiadają jeden plik .cue oraz wiele plików o nazwie gra(track01,02 itd).bin. Innych plików brak. Co z tym zrobić?
Opublikowano 14 czerwca 20195 l Autor @Kosmos Ja używam tylko tych .bin i cue. bo z innymi to różnie. Te co mają pełno tracków też powinny działać. Po prostu ściągasz (pipi)owe. Wpisz w google psx redump collection. Edytowane 14 czerwca 20195 l przez devilbot
Opublikowano 14 czerwca 20195 l Wrzucasz wszystko na konsolę. A emulator dzięki plikowi .cue wie już jak to po swojemu zinterpretować (pliki z track1, track2 itp.). Otwórzcie sobie plik .cue w notatniku, zobaczycie jak to wygląda. Taka playlista dla emulatora.
Opublikowano 14 czerwca 20195 l Autor Ściągnijcie dobre dumpy i tyle gry są na stronach cdromance, coolroms itp ale tam nie zawsze działają. Ma być Redump i chvj.
Opublikowano 14 czerwca 20195 l Mam pytania z autobleem: 1. Jak zmienić tematy na pobrane z autobleem? Skopiowałem Vault do folderu themes, wybieram go w ustawieniach i kicha. 2. Co to jest speedhack? Zauważyłem że w NFS gdy przelaczylem na hires wówczas w menu i grze muzyka zaczęła haczyc. Pomogło włączenie właśnie speedhack. No ale co właściwie robi ta opcja?
Opublikowano 14 czerwca 20195 l Autor Tematy w autobleem są chyba jakieś niedokończone bo zmieniają tylko ten pierwszy ekran, a nie np ekran wyboru gier. Przynajmniej u mnie też nie działają. Edytowane 14 czerwca 20195 l przez devilbot
Opublikowano 14 czerwca 20195 l Godzinę temu, Kosmos napisał: Gry, które posiadają tylko dwa pliki o rozszerzeniu .bin i .cue odpalają się i działają świetnie. Natomiast niektóre rary, które pobieram posiadają jeden plik .cue oraz wiele plików o nazwie gra(track01,02 itd).bin. Innych plików brak. Co z tym zrobić? Programem CDmage wygenerować jeden plik *.bin + *.cue do niego. Jakieś 20 sekund roboty, jest to banalne, tutoriali wszędzie na ten temat jest w opór. Edytowane 14 czerwca 20195 l przez Meanthord
Opublikowano 14 czerwca 20195 l Godzinę temu, Kosmos napisał: Gry, które posiadają tylko dwa pliki o rozszerzeniu .bin i .cue odpalają się i działają świetnie. Natomiast niektóre rary, które pobieram posiadają jeden plik .cue oraz wiele plików o nazwie gra(track01,02 itd).bin. Innych plików brak. Co z tym zrobić? najlepiej szukaj wersji bin+cue. Ja chyba te pliki z track01, 02, 03, montowałem jako wirtualny napęd (w Power ISO), następnie używałem tego programu do wykonania bin+cue z wirtualnego napędu Dlatego szukaj gotowych bin+cue, albo baw się samodzielnie w konwersję. Godzinę temu, devilbot napisał: Ściągnijcie dobre dumpy i tyle gry są na stronach cdromance, coolroms itp ale tam nie zawsze działają. Ma być Redump i chvj. Kurła, niech ożyją tematy z pierwszego PlayStation. Strasznie się podjarałem tym linkiem, mimo że chyba wszystko już pobrałem, łączni z demówkami z PSM. Gdyby ktoś chciał te demka z gazetek, to mam na dysku, mogę upnąć. Wiem że z tym ciężko znaleźć. Edytowane 14 czerwca 20195 l przez grzybiarz
Opublikowano 14 czerwca 20195 l 4 minuty temu, grzybiarz napisał: Kurła, niech ożyją tematy z pierwszego PlayStation. Strasznie się podjarałem tym linkiem, mimo że chyba wszystko już pobrałem, łączni z demówkami z PSM. Bo PSX to jest (pipi)a TO
Opublikowano 14 czerwca 20195 l Ale przecież jak macie plik .cue, to wszystko ładnie działa nawet jak gra rozbita jest na 20 części (pliki track01, track02 itp). Po co tak kombinować i robić z tego jeden plik? Co to zmienia?
Opublikowano 14 czerwca 20195 l nie rozpakowałem jeszcze psxa więc nie wiem, ale... na epsxe na pc były problemy. Zawsze coś było nie tak, przeważnie nie było słychać muzy, trza było grzebać we wtyczce cd-rom, czy audio.
Opublikowano 14 czerwca 20195 l 3 minuty temu, Emtebe napisał: Ale przecież jak macie plik .cue, to wszystko ładnie działa nawet jak gra rozbita jest na 20 części (pliki track01, track02 itp). Po co tak kombinować i robić z tego jeden plik? Co to zmienia? Emtebe nic nie zmienia, to fakt :). Chodzi tylko o estetykę, po co mieć w folderze w sumie setki plików (w tym od każdej gry po kilkanaście), jak można mieć po prostu jedno bin i jedno cue :).
Opublikowano 14 czerwca 20195 l Mi to lotto, ja mam w folderze kilka plików. Ale, każdy gra ma osobny folder a na konsoli widzę ładną okładkę i tyle. Jest porządek. Moje feng shui nie jest zakłócone Przecież nie oglądam plików w folderze na konsoli tylko listę gier, więc dla mnie strata czasu na zabawy w taką estetykę ;D
Opublikowano 14 czerwca 20195 l Tyle, że w Retroarch nie jest to takie proste, tam widzisz "surową" listę plików i im jest ich mniej, tym wygodniej wybierać konkretne tytuły.
Opublikowano 14 czerwca 20195 l U mnie widać tylko tytuły gier w RA. Ale może dlatego, że wrzucałem gry via BleemSync a potem po odpaleniu RA mam ładnie widoczne tylko same tytuły a nie nazwy plików.
Opublikowano 14 czerwca 20195 l a pad z ps4 działą, czy trza takie coś mieć? https://www.amazon.com/Wireless-Bluetooth-Adapter-PlayStation-Classic-Controller/dp/B07L334WXC/ref=as_li_ss_tl?keywords=8Bitdo+Wireless+Bluetooth+Adapter+for+PlayStation+Classic+Console&qid=1551649369&s=gateway&sr=8-3-fkmrnull&linkCode=sl1&tag=ar07f-20&linkId=425d6b7572410165ea143a4941ab2c39&language=en_US chyba już pytałem
Opublikowano 14 czerwca 20195 l 7 minut temu, grzybiarz napisał: a pad z ps4 działą, czy trza takie coś mieć? https://www.amazon.com/Wireless-Bluetooth-Adapter-PlayStation-Classic-Controller/dp/B07L334WXC/ref=as_li_ss_tl?keywords=8Bitdo+Wireless+Bluetooth+Adapter+for+PlayStation+Classic+Console&qid=1551649369&s=gateway&sr=8-3-fkmrnull&linkCode=sl1&tag=ar07f-20&linkId=425d6b7572410165ea143a4941ab2c39&language=en_US chyba już pytałem No to zależy czy chcesz mieć przewodowo czy bezprzewodowo.
Opublikowano 14 czerwca 20195 l 4 minuty temu, szejdj napisał: moge wam połamać te konsolki tylko dajcie mi do ręki Zabrzmiało dwuznacznie, sprawa jest poważna.
Opublikowano 14 czerwca 20195 l Retroarch korzysta ze swojego katalogu z okładkiami. Okładki do retroarcha do każdego systemu: http://thumbnailpacks.libretro.com Wrzuca się do folderu retroarch\thumbnails\ i nazwa okładki gry musi być taka sama jak wyświetlana w RA po skanowaniu . W opcjach RA User Interface\Appearence\ ustawiamy co ma być wyświetlane przy grze czy okładki czy screenshot.Mam bleemsync gdzie jest również retroarch i na pendrive nie mam tej ścieżki retroarch\thumbnailsMuszę utworzyć takie foldery?
Opublikowano 14 czerwca 20195 l Autor Folder retroarcha w bleemsyncu jest głęboko: USB:\bleemsync\opt\retroarch\.config\retroarch\thumbnails\Sony - PlayStation\Named_Boxarts itp Edytowane 14 czerwca 20195 l przez devilbot
Opublikowano 15 czerwca 20195 l Folder retroarcha w bleemsyncu jest głęboko: USB:\bleemsync\opt\retroarch\.config\retroarch\thumbnails\Sony - PlayStation\Named_Boxarts itpMam zdjęcie w PNG nazwa gry i okładki taka sama "Alien Resurrection". Okładka umieszczona w tej ścieżce, w retroarchu zaznaczone by wyświetlał boxart a okładeczki jak nie wyświetlał tak nie wyświetla nadal...
Opublikowano 15 czerwca 20195 l Autor A inne okładki do innych gier sprawdzałeś? Jak coś to RA jest trochę wybredny i niektórych okładek nie lubi i nie wyświetli i już. No i plik okładki powinien nazywać się tak samo jak nazwa gry w playliście w retroarchu a nie jak obraz gry na sticki
Opublikowano 15 czerwca 20195 l Robiłem chyba już wszystko...Te okładki z Twojego linku nie ściągają się do końca i musiałem kombinować. Kopiowalem nawet okładki z katalogu gier, które są dodawane razem z grami za pomocą przeglądarki i dalej nic.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.