Opublikowano 11 czerwca 20195 l Co-opowy szuterek od naszego PeopleCanFly, premiera lato 2020 SquareEnix wydawcą
Opublikowano 11 czerwca 20195 l PCF pracuje nad tym projektem od 2014-2015 roku, miał być mniejszą grą początkowo, ale BARDZO rozrósł się, w ambicjach również. PCF ma obecnie już ponad 200 ludzi, część w zagranicznych oddziałach w USA i UK (Newcastle).
Opublikowano 11 lutego 20205 l Autor OUTRIDERS is a 1-3 player co-op RPG shooter set in an original, dark and desperate sci-fi universe. As mankind bleeds out in the trenches of Enoch, you’ll create your own Outrider and embark on a journey across the hostile planet. With rich storytelling spanning a diverse world, you’ll leave behind the slums and shanty towns of the First City and traverse forests, mountains and desert in the pursuit of a mysterious signal. Combining intense gunplay with violent powers and an arsenal of increasingly twisted weaponry and gear-sets, OUTRIDERS offers countless hours of gameplay from one of the finest shooter developers in the industry – People Can Fly
Opublikowano 11 lutego 20205 l Z jednej strony czuć tu hajs i power AAA ale jak tak oglądam to już 3 raz to wszystko takie nijakie, bez swojej tożsamości, bez wyrazu, bez klimatu. Jakoś nie czuję tu dobrej giereczki a zwykłego średniaka.
Opublikowano 11 lutego 20205 l Niby strzelajo, potwory, obce planety, ale mam wrażenie, że People Can Fly nie mogło zrobić nudniejszego trailera. Chyba studio chce skończyć karierę po tej grze.
Opublikowano 12 lutego 20205 l Pytanie na ile mieli wolną ręke a na ile musieli robić to co kazali Japończycy bo warto dorzucić że oni tą grę robią dla Square Enix. No ale nie zmienia to faktu że jak na PCF to jestem zdeka rozczarowany. Chyba jednak Chmielarz wzią do Astronautów najlepszych swoich ludzi ; ] Edytowane 12 lutego 20205 l przez Ryo-San
Opublikowano 13 lutego 20205 l Ten gameplay trochę wieje biedą. Nie ma tu nic co by było efektem wow. Strzelanie mocno Gearsowe ale co z tego jak wszystko to takie średnie i nijakie.
Opublikowano 14 lutego 20205 l Obejrzałem gejplej Rogera z ppe.pl. W tej grze nie ma nic oryginalnego i wyjątkowego. To największy zarzut. Po prostu Destiny/Anthem Bis podlane gearsowo-divisionowym sosem. Jedyny powiedzmy plus to trochę większa dbałość o fabułę i historię, bo tego w konkurencyjnych luterach nie uświadczymy IMO nic a nic. Tak czy inaczej czuć bardzo wysoki budżet, co mnie trochę zaskoczyło. Grę chyba kupię, ale póki co uczynię to z pobudek bardziej patriotycznych niż jakichkolwiek innych.
Opublikowano 14 lutego 20205 l Coś czuję, że to będzie gwóźdź do trumny PCF. Smuci mnie to o tyle, że wielu znajomych tam pracuje i jak gra nie wypali to pewnie będą masowe zwolnienia.
Opublikowano 14 lutego 20205 l Los gry zależy nie od tego jak wejdzie w rynek, ale jak będzie wspierana.
Opublikowano 14 lutego 20205 l No właśnie w przypadku PCF ma znaczenie jak grę odbiorą gracze na premierę bo jak słabo to nie będzie dla kogo robić zawartości. Na eksperymenty to sobie może pozwolić EA czy Ubi bo mają w chuy siana, a nie PCF, który ciągnie kasę od SE.
Opublikowano 15 lutego 20205 l Autor no nie wiem co tak słabo Edytowane 15 lutego 20205 l przez Figuś
Opublikowano 15 lutego 20205 l 40 minut temu, Plugawy napisał: Boże, strzelaja sie i strzelaja i nie moga sie zabic xD Mnie takie motywy gameplayu wkurzają. Leć za gościem i ładuj ze dwa magazynki zanim zdechnie.
Opublikowano 15 lutego 20205 l Tak pacze pacze i widzę że oni szukają do teamu jeszcze...80 osób z czego jak widać po ofertach w większość osób z expem przy cover shooterach, do tego sporo leadów. Czyli zakładam że prawie wszyscy jeszcze do tego projektu. Trochę dziwne że na takim etapie developingu potrzeba im jeszcze tak dużo osób. No ale jak rozumiem to będzie gra wspierana pewnie długo po premierze (oby dłużej niż Anthem : ) https://peoplecanfly.com/career/ Edytowane 15 lutego 20205 l przez Ryo-San
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.