Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Małe smaczki/mechaniki które tarmoszą siusiaka

Featured Replies

Opublikowano

Brałem się już za ten temant z tydzień, a akurat Wiolku walnal w statusach filmikiem z MGS2 i chyba przyszła pora.

 

Luźny prosty temacik - grasz w gre która ma jakiś fajny smaczek/mechanikę/wykórwista tekstura/etc. który niszczy banie? Zarzuc gif/filmik/zdjecie, każdy post musi mieć jedno z tych trzech żeby nie trzeba było latac po internecie i szukac. Na początku będzie temacik sluzyl starym grom, a z biegiem czasu przy jakiejś premierze będzie można zarzucić jakims smaczkiem. Fajnie nie, takniecook?!

Ja zaczne od zeldy i deszczu który powoduje podniesienie się poziomu wody:

gXm6bsu.jpg

Kamyczki z Uncharted 4:

Spoiler

 

Homefront 2 i kropelki deszczu

 

Edytowane przez XM.

  • Odpowiedzi 315
  • Wyświetleń 54,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Piękna sprawa jak urokliwy nadal jest Metroid Prime i jak wspaniała jest rozgrywka gdzie trzeba wysilić szare komórki. Niestety dzisiaj jedynym smaczkiem w tych gówno gierkach pokroju Horizon, Ra

  • Ja poproszę w kolejnej części Donkey Konga niech Retro zamrozi zdrowego i kazuyoshi, moga być w jednej bryle lodu.

  • temat troszeczkę przycichł więc pozwólcie że podzielę się kolejnym małym detalem o którym chyba mało kto wie     otóż w Sea of Thieves każdy przedmiot począwszy od kubków, przez łopaty, broń

Opublikowano

nie działają gify z Zeldy ;)

 

swoją drogą fajny temat, wrzuce jak tylko coś mi się przypomni ;) 

 

Opublikowano

Z ostatnich gierek to pajonki i palenie pajęczyn w metro exodus

 

ogolnie gierka ma sporo smaczków i fajnych animacji


szkoda że gierka mi nie siadła ;/

Edytowane przez Orzeszek

Opublikowano

Alpha Nioha i chowanie mieczyka do pochwy ze strzepywaniem krwi bylo mega miodne... a w pelniaku to zjebali i zrobili jakies kurwa obejszczane fikumiku z zawijasem ktore kompletnie nie pasowalo do naszego "zachodniego samuraja" :[

 

W Ninja Gaiden 2 zawsze uwielbialem tone posoki ktora sie lala wszedzie i potem razem z kawalkami miesa zostawala na arenie.

 

Bloodborne i postac ktora mogla byc czerwona od juchy i przemalowac ulice na czerwono :fsg:

 

MGSV - samo poruszanie sprawialo mega frajde, a z takich mniejszych smaczkow to np kreatywne korzystanie z narzedzi jakie gra oferuje [np. zrzucenie sobie/komus na leb kartonu, lub zaladowanie dmuchanymi snejkami ciezarowki i bujanie sie po afryce w rytm I spin you right round]

 

Z reguly strasznie smyraja mi siusiaka takie smaczki jak odpowiednio dobrze zrobiona krew w grach bo jak pakuje w kogos tone olowiu i widze jakies czerwone dymki etc. a potem model czysty, okolica czysta, 0 krwi to mam wrazenie jakbym z kapiszonow strzelal, podobnie z broniami bialymi.

 

Jak mi sie cos jeszcze przypomni to na pewno napisze.

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

Musiałbym zebrać myśli do kupy. Ale najbardziej utkwił mi w pamięci motyw z deszczem w Kickoff na C64. 

 

Który pojawiał się losowo wraz z burzą. Od tamtej pory zawsze łechce mnie każdy tytuł który ma zaimplementowane warunki pogodowe. Świetna była burza w RDR 1 ale właśnie na tę chwilę nie pamiętam w której było najmiodniejsze. 

 

Obecnie klimacik taki robi mi w Division 2.

Opublikowano

Para z ust podczas oddychania w mgs 1

Opublikowano

Manualne odpalanie i gaszenie miecza w Jedi Knight 2 osobnym klawiszem.

Opublikowano

Grawery "Nico" na pociskach w DMC5 rozwaliły mi głowę. Element, którego kompletnie nie widać w czasie rozgrywki (czyli nabój od pif pafów), a który jest wymodelowany i dopieszczony lepiej niż w większości FPSów, moc.

Opublikowano

Bardzo lubię zwracać uwagę na wodę w każdej grze i jak ona reaguje na bohatera. Szczególnie fajnie zostało to zrealizowane w grach Rockstar, czy Uncharted.

Opublikowano

-parry w 3rd strike

-jeżdżenie po barierce w Shovel Knight: Specter of Torment

-całość poruszania się w Sunset Overdrive

-meele w Halo 1-3

-granat w Halo 1-3

-moonwalk w Symphony of the Night

-system kolizji w GTA IV

-błoto w RDR 2

-witch time w bayonetce

-parry w rising

 

Godzinę temu, Mejm napisał:

Manualne odpalanie i gaszenie miecza w Jedi Knight 2 osobnym klawiszem.

 

o żeś przypomniał. tak.

Opublikowano

Jak zjadles grzybki w mgs3, zadzwoniles do para medic a snejk powiedzial ze baterie mu sie naladowaly w sonarze, na co para medic odpowiedziala ze chyba mu sie cos poyebalo od zjedzenia tych grzybow w bani :dynia:

 

I cala masa tych rozmowek robiły klimacik. 

 

 

W F.E.A.R. moment bullet time'u oraz strzelanie igłami ktore wbijały przeciwnikow w ściane. 

Opublikowano
2 godziny temu, Mejm napisał:

Manualne odpalanie i gaszenie miecza w Jedi Knight 2 osobnym klawiszem.

 

:banderas:

 

 

49 minut temu, oFi napisał:

W F.E.A.R. moment bullet time'u oraz strzelanie igłami ktore wbijały przeciwnikow w ściane. 

 

:banderas:

 

Z podobnych motywów to kołkownica w Painkillerze. No i ja uwielbiam jak gra w której atakujesz melee animacja przechodzi ale w momencie w którym przestajesz kontynuować atak postać zostaje w ostatniej pozycji. 

 

TepidBigheartedBandicoot-size_restricted

 

Tutaj widać jak Wojna został z mieczem w tej pozycji i można tak stać przez chwile, bardzo bonerowe. Z takich mechanik to jeszcze active reload w Gears of War i potem pękające jak arbuzy heady, topór z God of Wara nowego też boner mocno. 

 

Jeszcze uber boner dla mnie był w Maxie Paynie 3 gdzie można było biegać z jedną długą bronia w ręce i strzelać z pistoletu drugą i w ogóle ta lokacja 

 

3554524-5357013048-untit.gif

 

to jak wyglądał Max, demolka, system obrażeń przeciwników no i ten balet w momencie jak skaczesz bulletimem i rozpie,rdalasz głowy kilku złodpców :fsg: w akompaniamencie pękajacych szyb i fruwających elementów jak papiery i monitory coś pięknego 

Opublikowano

Jakbym nie jechał na wakacje to bym sam zarzucił temat chociaż miałem w głowie bardziej temat po prostu szczegółowośc w gierach. Znów wychodzi, że @XM. to mój online-brat, czytanie w myślach itp. 

 

Tak czy inaczej jest druga seria, która ma tyle tych wszystkich smaczków co MGS? Jeszcze nie oglądałem filmiku o trójce...

https://youtu.be/bwDCcto2yk4

Opublikowano

Moment odpalania auta po wyjściu z garaży w Test Drive Unlimited robił robotę, piękny dźwięk wydechu.

 

Mechanika przestawiania przedmiotów w Half Life 2

 

Zniekształcenia pojazdów od wybuchów w GTA IV

 

 

 

 

Opublikowano

 

 

Uwielbiam tę fizykę, spójrzcie jak pięknie turlają się ze schodów. Tak sobie myślę, że kwestia tego, że strzelanie w GTA V nie robi tak dobrze jak MP3, to jest właśnie kwestia dużo lepszej fizyki, a nie samego strzelania jako takiego.

Generalnie wszystko, co związane z fizyką, obrażeniami przeciwników, destrukcją otoczenia/samochodów i szeroko pojętymi detalami robi dla mnie mega robotę i życzyłbym sobie, żeby w nowej generacji developerzy szli w tym kierunku, a nie jakieś obes.rane 4k/8k i sterylne makiety zamiast pełnoprawnych poziomów.

Wiadomo, w chorym przywiązaniu do detali prym wiedzie Rockstar, wszystko od Szanownego Pana Kojimy, psiaki od Sony, CDPR, stare 2KCzech(chociaż w Mafii 3 też trochę przemycili, ale to już chyba jako Hangar13). Ten nieszczęsny Crackdown 3 mógł być fajny, gdyby nie byłoby downgoradu albo technologię przekazali w ręce kompetentnych ludzi.

Opublikowano

No super fizyka, rzucił się na schody z wysokości 3 metrów, ześlizgnął się po nich wierzgając nogami jakby płynął na plecach :yao: Daje to dużo frajdy i radochy w graniu, ale jeśli chodzi o realizm to jednak trochę sztryms powoduje.

Opublikowano
20 minut temu, SlimShady napisał:

Ten nieszczęsny Crackdown 3 mógł być fajny, gdyby nie byłoby downgoradu albo technologię przekazali w ręce kompetentnych ludzi.

Problem chyba w tym że nie było zarówno technologii jak i kompetetnych ludzi ;)

Opublikowano
1 minutę temu, ASX napisał:

Problem chyba w tym że nie było zarówno technologii jak i kompetetnych ludzi ;)

To co to były za czary w niby chmurze?

5 minut temu, krupek napisał:

No super fizyka, rzucił się na schody z wysokości 3 metrów, ześlizgnął się po nich wierzgając nogami jakby płynął na plecach :yao: Daje to dużo frajdy i radochy w graniu, ale jeśli chodzi o realizm to jednak trochę sztryms powoduje.

Zawsze to powtarzam, frajda ponad realizm(hi Redederek 2). Przecież ten wyskok to jest typowy efekciarski patent i follow up do filmów Johna Woo(w MP3 jest zresztą wiele patentów "ukradzionych" ze Stranglehold, gdzie, uwaga, niespodzianka,

Spoiler

gra była firmowana jego nazwiskiem.

 

Jak ktoś szuka dziury w całym w grze ze spowolnieniem czasu, to raczej nie ten numer. Wypadałoby  się zainteresować jakimś Rainbow Six czy SWAT4 na PC.

Opublikowano

Nie no, wiadomo, jeśli chodzi o czysty fun to taka fizyka i patenty to jest mega robota. Już w pierwszej częsci prawie 20 lat temu to strasznie jarało.

 

O właśnie, a propos pierwszej części Max Payne to było tam trochę fajnych smaczków - fabuła w formie komiksu, apteczki i leczenie w dowolnym momencie, co wtedy chyba nie zdarzało się często. 

Opublikowano

Autoregeneracja zdrowia weszła bodajże w którymś Call of Duty (1 lub 2) i tak się przejęła, że do dzisiaj jest standardem chociaż ostatnio jest moda na oldschool i te wszystkie doomy/wolfy robią to po staremu. MP1 i 2, to odpowiednio 2001 i 2003, czyli chyba trochę przed dobrą lub złą zmianą. Zależy jak na to patrzeć.

A co do komiksów, to wynikało to z małego budżetu(m.in twórcy użyczyli swoje twarze postaciom z gry, główna zła Nicole Horne to mama Maxa Payne'a(tj. Sama Lake'a, scenarzysty z Remedy).

W dwójce mieli kasę, to zainwestowali w prawdziwych aktorów/modeli, więc takim to sposobem w każdej części Max ma inną mordę(w trójce jest to aktor głosowy McCaffrey).

Swoją drogą fajne w ich grach są gry słowne z nazwiskami. Payne/Alex Casey, Mona Sax(Sex :)), wspomniana Horne(Whore), Wake, Joyce(choice). Niby nic wielkiego, ale jest to zrobione z głową.

Opublikowano

Pewnie sie powtarzam ale mechanika skakania (szybkiego poruszania sie) w Titanfall 2. Trudna do wykonania na padzie. Z czasem jak czlowiek potrenuje zdaje sobie sprawe ze nawet duzo wazniejsza niz dobre celowanie. Nawet jesli mnie zabijaja to i tak masa frajdy sprawia mi samo latanie po mapie i odbijanie sie od czegokolwiek ;)

Opublikowano
12 minut temu, Szymek napisał:

Pewnie sie powtarzam ale mechanika skakania (szybkiego poruszania sie) w Titanfall 2.

 

W sumie to juz była ta mechanika w Titanfall 1 :usmiech:

Opublikowano

I tak od drobnych pier.dolek zeszlo na zaawansowana fizyke. Zaraz poleci model jazdy z gta4.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.