Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Unreal Engine 5  jest imponujący, ale już w momencie premiery demka Matrixa które chodziło na konsolach w rwanych 30 fpsach było wiadomo że ciężko będzie na tej generacji konsol  z grami w 60 fpsach na tym silniku. 

 

A jeśli Gearsy mają byc jeszcze ładniejsze niż Hellblade 2, to nie nastawiam się w ogóle na 60 klatek na konsoli. 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, ASX napisał:

Unreal Engine 5  jest imponujący, ale już w momencie premiery demka Matrixa które chodziło na konsolach w rwanych 30 fpsach było wiadomo że ciężko będzie na tej generacji konsol  z grami w 60 fpsach na tym silniku. 

 

A jeśli Gearsy mają byc jeszcze ładniejsze niż Hellblade 2, to nie nastawiam się w ogóle na 60 klatek na konsoli. 

 

No a przy PS6 i XSXSX to pewnie wyjdzie Unreal Engine 6 i zaczynamy od nowa. 

 

Dopóki konsole będą trzymać się progu 500$ który już dekadę temu zjadła inflacja to będzie to tak wyglądać. 

  • This 2
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, krzysiek923 napisał:

ciekawe czy wrócą do korzeni w kwestii oprawy i klimatu, ale pewnie nie, na to trzeba poczekać do restartu serii a nie 6

Matt w zeszłym roku mówił że seria ma wrócić do mrocznych klimatów gow1/2 zobaczymy za 2mc ile w tym prawdy.

 

 

Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał:

Ciekawe czy tryb 60. klatek

Obawiam się że może być tak: SP 30, MP 60 jak w GOW Ultimate.

Problemem jest UE5 który jest bardzo wymagającym silnikiem a że gra według przecieków masakruje wizualnie H2 który masakruje inne gry...

Hellblade 2 Boży to na luzie do przejścia ale Gearsy w takiej płynności :shotgun:

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, Ukukuki napisał:

 

No a przy PS6 i XSXSX to pewnie wyjdzie Unreal Engine 6 i zaczynamy od nowa. 

 

Dopóki konsole będą trzymać się progu 500$ który już dekadę temu zjadła inflacja to będzie to tak wyglądać. 

Ale co to ma do rzeczy? Jak gra zawsze może wyglądać lepiej w 30 i zawsze może wyglądać trochę gorzej w 60 klatkach? Musiałoby się zmienić nastawienie niedzielnych graczy, którym konsole sprzedaje nie klatkaż, a jak najbardziej oczojebna graficzka.

Odnośnik do komentarza

No a wyszła jakaś mocniejsza konsola? ;)

 

Niestety, ale nowe fajerwerki graficzne potrzebują jeszcze większego skoku wydajności niż w obecnej generacji.

 

To chyba pierwsza generacja gdzie nowa odsłona UE nie jest w powszechnym użytku na tym etapie.

 

Podejrzewam, że nie mieli ciśnienia z optymalizacją UE5 skoro Epic teraz żyje głównie z Fortnite.

Edytowane przez SnoD
Odnośnik do komentarza
5 minut temu, SnoD napisał:

No a wyszła jakaś mocniejsza konsola? ;)

 

Niestety, ale nowe fajerwerki graficzne potrzebują jeszcze większego skoku wydajności niż w obecnej generacji.

 

To chyba pierwsza generacja gdzie nowa odsłona UE nie jest w powszechnym użytku na tym etapie.

 

W sensie MS bardzo lubuje się w imponujących hasłach pokroju "najpotężniejsza konsola ever" albo "4K60RT", ale kończy raczej na tym, że zamiast pójść zdroworozsądkowo i wybrać jakiś złoty środek to staje na chuju i dostarcza. Tylko, że nie ma to realnego przełożenia na to co widzimy w samych grach, bo bierze się za UE5 żeby tę moc stłamsić, a 4K60RT w Forzy która zawsze była przecież pokazówką Xboxa skończyło się na mocnym rozczarowaniu graficznym.

Odnośnik do komentarza

Grasz od wczoraj? To jest standard dla wszystkich producentów konsol, że rzeczywistość weryfikuje ambicje bo sprzęt w teorii daje określone możliwości, ale przy założeniu, że grę robi Team jak Coalition czy Naughty Dog. Niestety krzywa talentu w przeciętnym studiu jest znacznie niżej.

Odnośnik do komentarza

Patrząc na to jak mocno zaangażowane było Coalition w benchmark tego demka Matrixa, to nie zdziwilbym się jakby to oni w dużej mierze optymalizowali UE5 wspólnie z Epicem xd

 

Swoją drogą od pierwszego pokazu UE5 minie 4 lata za niesiac i tak naprawdę Hellblade 2 będzie dopiero pierwszym tytułem który pokazuje pazur tego silnika. W poprzedniej generacji adaptacja UE4 też zajęła trochę czasu, zanim stał się powszechnie używany, ale tyle to nie.

 

 

Odnośnik do komentarza
16 minut temu, ASX napisał:

Patrząc na to jak mocno zaangażowane było Coalition w benchmark tego demka Matrixa, to nie zdziwilbym się jakby to oni w dużej mierze optymalizowali UE5 wspólnie z Epicem xd

 

Swoją drogą od pierwszego pokazu UE5 minie 4 lata za niesiac i tak naprawdę Hellblade 2 będzie dopiero pierwszym tytułem który pokazuje pazur tego silnika. W poprzedniej generacji adaptacja UE4 też zajęła trochę czasu, zanim stał się powszechnie używany, ale tyle to nie.

 

 

 

Jak wracam do niektórych gierek z One, to devi naprawdę wyciągali z tego sprzętu cuda na kiju. A później na Koksie.

 

A dzisiaj mamy 4 lata nowych konsol, a gry chodzą w niższych rozdzielczościach niż na Koksie :p

Edytowane przez SnoD
  • This 1
Odnośnik do komentarza

Ja ostatnio gram w remake pierwszej Mafii z poprzedniej generacji i pomijając takie drobne rzeczy jak dosyć agresywny LOD tekstur i 30 fpsow, to jest to gra która niczym nie ustępuje współczesnym tytułom i spokojnie mogłaby bez problemu wyjść dzisiaj prawie 4 lata po premierze konsol. Gdzie jest ten postęp graficzny?

  • This 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, krzysiek923 napisał:

no mogą jeszcze 10 razy powtórzyć, że xbox to już nie konsola i w dupie mają kto zaqgra na xboksie w 30 a kto na pc w 120. poza tym na pewno będzie tryb jakości i wydajności

 

Jakby mieli w dupie, to Spencer na spotkaniu meilowym by nie wspomniał że będzie kolejna konsola. 

I to jest moment na wypuszczenie mocniejszej konsoli i Gearsów. 

Odnośnik do komentarza
13 godzin temu, ASX napisał:

Patrząc na to jak mocno zaangażowane było Coalition w benchmark tego demka Matrixa, to nie zdziwilbym się jakby to oni w dużej mierze optymalizowali UE5 wspólnie z Epicem xd

 

Swoją drogą od pierwszego pokazu UE5 minie 4 lata za niesiac i tak naprawdę Hellblade 2 będzie dopiero pierwszym tytułem który pokazuje pazur tego silnika. W poprzedniej generacji adaptacja UE4 też zajęła trochę czasu, zanim stał się powszechnie używany, ale tyle to nie.

 

 

pamiętam dokładnie ten pokaz i osrane zbroje ziomków, że jakie to wodotryski będą teraz na konsolach jak ogarną ten UE5. od początku mówiłem, że to nie ma prawa tak wyglądać na konsolach w jakiejś sensownej i większej grze, ale ludzie to wszystko łykną jak mają napisane REAL TIME XD

  • This 1
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Ukukuki napisał:

Tak samo przed premierą nowych konsol cepy dawały minusy jak pisałeś ,że nie ma szans na 4k i 60 klatek :pawel:

ja bym jeszcze zrozumiał taką nieświadomość gdyby nie fakt, że takie rewelacje są szybko weryfikowane przez ekipy typu Digital Foundry. Przy ogłoszeniach tej generacji było chyba najwięcej porównań mocy do kompów i tam ładnie było widać co mniej więcej konsole będą mogły osiągnąć, ale pelikany dalej wierzyły w jakieś fikuśne mechanizmy skalujące i inne czary, więc sam procek i pamięć to nie wszystko przecież:teehee:

Odnośnik do komentarza

Wiadomo, że 60 fps nie będzie standardem nigdy, mnie osobiście trochę boli, że praktycznie każda gra od sony, ma tych trybów sporo i każdy jest zadowolony, do tego fajnie wspierają tv 120 hz, dzięki czemu jest i 40 klatek.

Widać, że u nich to priorytet, gdzie na Xboxie nikt się tym nie przejmuje, pozostają hasła "najpotężniejszej" konsoli.

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...