Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

17 minut temu, zloto napisał:

 

 

Widać, że raczej siedzisz w korytku Sony. 

Powiem Ci, ale w tajemnicy, MS przygotowuje swoje gry na setki konfiguracji sprzętowych od dobrych kilku lat. Kiedy postanowili wydawać wszystkie swoje gry zarówno na Xboxa, jak i PC. Więc nic się nie zmieni dla MS i jego developerów. Czy to, że Horizon 4 można odpalić na laptopie z biedronki nagle sprawiło iż gra stała się słaba? Albo nowe Ori czy Gearsy 5? 

Mam deja vu i dziwne wrażenie, że któryś raz pisze ten post. 

Nie no ja to rozumiem co piszesz. Pc jest świetnym tego przykładem. Chodziło mi bardziej o to czy gdy robimy dany tytuł pod kilka profili sprzętowych nie wydłuża to czasu produkcji? I czy nie wymusza pewnych ustępstw? Ja rozumiem że możemy zmniejszyć rozdzielczość i płynność, pogorszyć cienie itd itp. Ale wydaje mi się że nowe silniki graficzne to też pewne nowinki. Czy według ciebie ta przestarzała technologia nie będzie trochę hamować pełnej mocy xboxa series x? Nie wiem jak to wygląda od strony programisty, ale ciekawi mnie ten temat. I tak jak napisałeś w sumie z Sony jestem najdłużej, miałem tylko jednego xboxa tego pierwszego, oraz gamecuba, więc moja wiedza może być ograniczona. 

Odnośnik do komentarza

Dlatego wsparcie starych Xboxów będzie trwało tylko pewien czas. Okres przejściowy, o którym pisałem kilka postów wcześniej. Wystarczy dodać dwa plus dwa aby to zrozumieć. 

Wspieramy stare Xbox'y póki baza nowych nie urośnie do odpowiedniej liczby. Później się odcinamy. MS jako jeden z pierwszych wydawców sugeruje w wymaganiach do swoich gier korzystanie z dysku SSD. Myślę, że jeśli Lockhart(jak i również pozostało konsole nowej generacji) bedzie sukcesem, to może fajnie przyczynić się do technologicznego pchnięcia branży na przód, tak aby wszystkie gry były pisane pod SSD i niejako wymusić na pctowcach przejście na nowe dyski.

 

Spoko @ASX, ja też mam wrażenie, że w co drugiej wiadomości się powtarzam. Co do grania wspólnego w SoT'a. Chwilowo jestem teoretykiem gejmingu, gdyż nie mam dostępu do konsoli. Ale może kiedyś się zgramy, raczej serwerów nie planują zamknąć, prawda? :kaz:

Edytowane przez zloto
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, zloto napisał:

Dlatego wsparcie starych Xboxów będzie trwało tylko pewien czas. Okres przejściowy, o którym pisałem kilka postów wcześniej. Wystarczy dodać dwa plus dwa aby to zrozumieć. 

Wspieramy stare Xbox'y póki baza nowych nie urośnie do odpowiedniej liczby. Później się odcinamy. MS jako jeden z pierwszych wydawców sugeruje w wymaganiach do swoich gier korzystanie z dysku SSD. Myślę, że jeśli Lockhart(jak i również pozostało konsole nowej generacji) bedzie sukcesem, to może fajnie przyczynić się do technologicznego pchnięcia branży na przód, tak aby wszystkie gry były pisane pod SSD i niejako wymusić na pctowcach przejście na nowe dyski.

 

Spoko @ASX, ja też mam wrażenie, że w co drugiej wiadomości się powtarzam. Co do grania wspólnego w SoT'a. Chwilowo jestem teoretykiem gejmingu, gdyż nie mam dostępu do konsoli. Ale może kiedyś się zgramy, raczej serwerów nie planują zamknąć, prawda? :kaz:

No właśnie myślę, że ten lockhart jest alternatywą dla tych osób z słabszym pc. Pamiętam, że był artykuł o użytkownikach steama, gdzie największa grupa korzysta z ustawień full HD. Więc jeśli będą musieli już coś wybierać w sensownej cenie to pewnie wybiorą właśnie lockhart. Co do pokazu lipcowego czekam jak każdy z was, mam nadziej zobaczyć coś ekstra. W końcu mają co wykorzystać. Nie zmienia to faktu, że dopiero na dobrym tv zobaczymy te graficzne wodorotryski. A coś więcej będzie można powiedzieć po pierwszym roku użytkowania. 

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, czarek250885 napisał:

Czyli przez około 2 lata wspierają podstawową wersję, s, one x, plus nowa generacja lockhart oraz series x. Nie chcę by ktoś źle to odebrał, ale strasznie się rozdrabniają. Tyle różnych sprzętów, każdy o innych parametrach, czy nie wpłynie to negatywnie na jakość danej produkcji? Z jednej strony dobrze, że nie porzucają swoich użytkowników, z drugiej czy nie lepiej wyciągnąć to co najlepsze z next gena? W sumie na pc jest ten sam problem wielu różnych sprzętów i jakoś to tam działa więc może obawy bezpodstawne? Co o tym sądzicie? 

 

Gry od MS i tak są robione na PC i wychodzą day one na Xboxy i blachę więc o czym tym mówisz w ogole?

Odnośnik do komentarza
53 minuty temu, suteq napisał:

I warto wspomnieć, że gierki na PC są naprawdę solidnie zoptymalizowane. 

Zgadzam się. Ja pytając o tworzenie gier na kilka sprzętów nie miałem w zamiarze wywoływać tu burzy. Z kilku postów wnioskuję, że słabsze sprzęty nie będą blokować rozwoju Xboxa series x. Czyli budujemy pod najmocniejszy sprzęt, a później dostosowujemy to pod te inne? Mechaniki nie mają na to wpływu, zmniejsza się płynność, rozdzielczość i jakość grafiki? Tylko wyjaśnijcie mi kwestię różnicy w prędkościach dysków, wiem że na zwykłych prędkość wczytywania jest znacznie niższa, teraz wyjdzie taki hellblade 2 i w założeniu moc Xboxa sx plus jego dysk sprawiają, że przejście z lokacji do lokacji odbywa się płynnie, czy w takim razie na słabszym sprzęcie pojawi się znaczek ładowania,czy zastosują mechanizm z Tomb Ridera (przeciskanie się przez szczelinę)? 

To tylko moja ciekawość, ale z góry dziękuję za wyjaśnienie tej kwestii. 

Odnośnik do komentarza
30 minut temu, czarek250885 napisał:

Zgadzam się. Ja pytając o tworzenie gier na kilka sprzętów nie miałem w zamiarze wywoływać tu burzy. Z kilku postów wnioskuję, że słabsze sprzęty nie będą blokować rozwoju Xboxa series x. Czyli budujemy pod najmocniejszy sprzęt, a później dostosowujemy to pod te inne? Mechaniki nie mają na to wpływu, zmniejsza się płynność, rozdzielczość i jakość grafiki? Tylko wyjaśnijcie mi kwestię różnicy w prędkościach dysków, wiem że na zwykłych prędkość wczytywania jest znacznie niższa, teraz wyjdzie taki hellblade 2 i w założeniu moc Xboxa sx plus jego dysk sprawiają, że przejście z lokacji do lokacji odbywa się płynnie, czy w takim razie na słabszym sprzęcie pojawi się znaczek ładowania,czy zastosują mechanizm z Tomb Ridera (przeciskanie się przez szczelinę)? 

To tylko moja ciekawość, ale z góry dziękuję za wyjaśnienie tej kwestii. 

 

 

Ty no nie wiem, napisz maila do Ninja Theory i zapyta się jak rozwiążą ten problem i czy w ogóle będzie co rozwiązywać. Bo z tego co wiadomo HB2 wychodzi tylko na nextgena. Jak już ktoś poświęca czas aby Ci odpowiedzieć to chociaż w rewanżu poświęć chwilę na przeczytanie tego że zrozumieniem.

Gry crossgenowe będziemy widzieć przez rok, maksymalnie dwa. Generacja pewnie będzie trwała 6/7 lat, w między czasie wyjdzie pewnie wersja pro. 

Doszukujesz się problemu tam gdzie go nie ma. 

Tak się powolujesz na ten lipcowy pokaz, że tak na niego czekasz. No to poczekaj jeszcze dwa/trzy tygodnie i dostaniesz naoczne odpowiedzi. Cierpliwości, bo o kilka kwesti o które pytasz, pewnie nawet deweloperzy jeszcze nie znają odpowiedzi.

 

Edytowane przez zloto
Odnośnik do komentarza
11 minut temu, 20inchDT napisał:

Już ci ktoś pisał, że Hellblade będzie tylko na nową generację. Czego nie rozumiesz w tym, że gry przez pierwszy rok będą crossgenami? To się nie różni niczym od początków poprzednich generacji.

Kurde to był przykład, niech będzie jakiekolwiek tytuł. Poprosiłem o wyjaśnienie mojego pytania co tam jest niezrozumiałego? Proste pytanie do osoby, która może się w tym orientuję i może to wyjaśnić? Czy tu pytań nie można zadawać?

Odnośnik do komentarza

NoDobrze panowie wróćmy do rzeczy poważnych zwłaszcza że pojawiła się ciekawa plotka która może troche rozruszać ten temat.

 

O powrocie Fable i Perfect Dark plotkuje się już od lat, a ostatnio pojawiły dodatkowe  przesłanki które pozwalają wierzyć że zapowiedź powrotu obu serii jest coraz bliżej.

 

Otóż na Twitterze pojawiły się nowe placeholderowe ukryte profile

https://twitter.com/PerfectDarkGame?s=09

 

Jeden poświęcony grze Perfect Dark, którego jedynym obserwującym jest Ken Lobb, żywa legenda branży a obecnie jeden dyrektorow w Xbox Gamę Studios który już w przeszłości pracował w czasie gdy był jeszcze w Nintendo nad Perfect Darkiem na N64

 

Drugim kontem, również niedawno utworzonym jest również ukryty profil Fable

Zobacz użytkownika Placeholder (@fable): https://twitter.com/fable?s=09

 

Co dodatkowo ciekawe opcja odzyskiwania konta zdaje się prowadzić do e-maila zarejestrowanego w domenie Microsoftu o nazwie fableawakening@microsoft.com więc możliwe że całkiem przypadkowo gracze odkryli podtytuł nowej gry.

 

To wszystko wygląda na misternie zaplanowany i przemyślany  trolling w którym biorą udział sami pracownicy Xboxa jak lobb albo Microsoft serio szykuje dwie bomby na lipcową prezentację

Odnośnik do komentarza

Dokładnie. Też mam nadzieję, że Playground i Initiative wymyślą sobie te gry na nowe. Jak robić reset po tylu latach, to taki twardy. Plus branża się zmieniła, to co się podobało ileś lat temu, niekoniecznie teraz może zatrybić. Czytałem plotki, że nad Fable pieczęć sprawuje sam Ralph Fulton, czy dotychczasowy główny prowadzący serie Horizon, ta ponoć zyskała nowego detektora kreatywnego. Moim zdaniem to dobry znak. Jeszcze pamiętam jakie były podmie(pipi)ki z pierwszego Horizona, że co to za różowy kolor i w ogóle, a gościu z pomocą Turn 10 stworzył najaśniejszy punkt w tej generacji dla MS. 

Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, ASX napisał:

NoDobrze panowie wróćmy do rzeczy poważnych zwłaszcza że pojawiła się ciekawa plotka która może troche rozruszać ten temat.

 

O powrocie Fable i Perfect Dark plotkuje się już od lat, a ostatnio pojawiły dodatkowe  przesłanki które pozwalają wierzyć że zapowiedź powrotu obu serii jest coraz bliżej.

 

Otóż na Twitterze pojawiły się nowe placeholderowe ukryte profile

https://twitter.com/PerfectDarkGame?s=09

 

Jeden poświęcony grze Perfect Dark, którego jedynym obserwującym jest Ken Lobb, żywa legenda branży a obecnie jeden dyrektorow w Xbox Gamę Studios który już w przeszłości pracował w czasie gdy był jeszcze w Nintendo nad Perfect Darkiem na N64

 

Drugim kontem, również niedawno utworzonym jest również ukryty profil Fable

Zobacz użytkownika Placeholder (@fable): https://twitter.com/fable?s=09

 

Co dodatkowo ciekawe opcja odzyskiwania konta zdaje się prowadzić do e-maila zarejestrowanego w domenie Microsoftu o nazwie fableawakening@microsoft.com więc możliwe że całkiem przypadkowo gracze odkryli podtytuł nowej gry.

 

To wszystko wygląda na misternie zaplanowany i przemyślany  trolling w którym biorą udział sami pracownicy Xboxa jak lobb albo Microsoft serio szykuje dwie bomby na lipcową prezentację

Jeśli ktoś jest zainteresowany tematem, na kanale Randala pojawiło się wideo dotyczące obu gier. Plus porusza temat listy ewentualnych pozycji, które mogą pojawić się na lipcowym pokazie.   https://youtu.be/QIAFgSnLTlA

Edytowane przez czarek250885
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...