Opublikowano 16 stycznia 20241 r Zawsze ktoś może pojechać do Bełchatowa czy Sosnowca i tam grać +2 do mrocznego klimatu. Jeśli premiera w maju to insajderzy mieli rację, szok
Opublikowano 17 stycznia 20241 r Nie spodziewałem się tak wcześnie, stawiałem raczej późne lato. Zobaczymy czy dziś potwierdzą.
Opublikowano 17 stycznia 20241 r 9 minut temu, Dalhi napisał: Zobaczymy czy dziś potwierdzą. Od razu Ci odpowiem: dzisiaj to na stówę nie, może jutro na Direct
Opublikowano 17 stycznia 20241 r 1 godzinę temu, Bzduras napisał: Od razu Ci odpowiem: dzisiaj to na stówę nie, może jutro na Direct Myślałem że to już dziś, ale mniejsza o to.
Opublikowano 18 stycznia 20241 r No i data się potwierdziła. Po trailerze i zapowiedziach - sprawdzę w Game Passie, ale jedynka mi nie podeszła, więc nie wiem czy z dwójką nie będzie tak samo.
Opublikowano 18 stycznia 20241 r Właściwie już wszystko co najważniejsze to pokazali mocnym poprzednim trailerem więc już została im ta data premiery.
Opublikowano 18 stycznia 20241 r Autor Cena 50 dolarów Długość ma być podobno na jedynki czyli 7-8h. Klasycznej singlowej gry. Dla mnie optymalnie, bo takie cienamitc exoerience na dłuższą metę mnie nuży.
Opublikowano 19 stycznia 20241 r Ja tam bym nie chciał z kolei by była zbyt krótka. W okolicach 10h. Bo tak to wiem że wieczorem założę słuchawki to będę miał świetną przygodę która będzie wyglądać i brzmieć jak należy.
Opublikowano 19 stycznia 20241 r To będzie bardziej dopieszczony Ryse Son od Rome na XSX. Takiej liniówki Xbox potrzebuje na cito.
Opublikowano 19 stycznia 20241 r Robią to od 2017 roku, gra ma być na 7 godzin. Czyli wyprodukowanie 1h gameplayu kosztuje ich rok pracy. Coś tam chyba nie gra w zarządzaniu.
Opublikowano 19 stycznia 20241 r 1 minutę temu, Rooofie napisał: Robią to od 2017 roku, gra ma być na 7 godzin. Czyli wyprodukowanie 1h gameplayu kosztuje ich rok pracy. Coś tam chyba nie gra w zarządzaniu. Ja myślę że oni zafiksowali się na tym ukazaniu emocji, wszystko kręci się wokół gęby Senuy. Te wszystkie sesje, podejrzewam że pierdolili się z tym niemiłosiernie Ale no zawsze są memy z twarzami z gier MS, więc tu może z kolei będzie najpiękniejszy ryj w branży;)
Opublikowano 19 stycznia 20241 r Grę robi 40 osób, co na dzisiejsze standardy jest śmieszną liczbą. Nie dziwi zatem skala projektu. Zastanawia bardziej co robi druga część studia.
Opublikowano 19 stycznia 20241 r 7 minut temu, zloto napisał: Grę robi 40 osób, co na dzisiejsze standardy jest śmieszną liczbą. Nie dziwi zatem skala projektu. Zastanawia bardziej co robi druga część studia. Kiedyś była zajawka jakiegoś horroru(?). Nie pamiętam tytułu. Pierwsza Senua była męcząca, długo ją przechodziłem. Co nie zmienia faktu że jak na swój czas wyglądała fantastycznie, idą o krok dalej i robi to wrażenie. Wypadałoby żeby rozgrywka nie ssała pałki, bo oprawa audio wizualna raczej nie zawiedzie.
Opublikowano 19 stycznia 20241 r 1 minutę temu, Dalhi napisał: Kiedyś była zajawka jakiegoś horroru(?). Nie pamiętam tytułu. Project MARA
Opublikowano 19 stycznia 20241 r 19 godzin temu, Bigby napisał: Brak pudełkowego wydania, jakby kogoś to interesowało. 18 godzin temu, ASX napisał: Cena 50 dolarów Czyli jedyna opłacalna opcja to miesiąc gamepassa. Szkoda, liczyłem, że XBOX też dostanie u mnie jakieś pudełko do kolekcji w tym roku (no jeszcze Indy i Avowed będą). 5 godzin temu, Rooofie napisał: Robią to od 2017 roku, gra ma być na 7 godzin. Czyli wyprodukowanie 1h gameplayu kosztuje ich rok pracy. Coś tam chyba nie gra w zarządzaniu. Też sobie o tym pomyślałem. Ja wiem, że małe studio, ale jak na taką popierdółkę, w której tylko idziesz i słuchasz głosów w słuchawkach to śmiesznie wygląda to całe opóźnianie premiery i przekładanie od lat.
Opublikowano 19 stycznia 20241 r Eksperci się odezwali. Grę robi ~40 osób, więc biorąc pod uwagę wartość produkcyjną są absurdalnie wydajni. Statystycznie to co robi tutaj jedna osoba, to w innych robi 10-20 osób i wcale im to szybciej nie idzie. Edytowane 19 stycznia 20241 r przez SnoD
Opublikowano 19 stycznia 20241 r Chodzi mi o to, że spuszczają się nad dźwiękiem i innymi elementami filmowości a gameplayowo to nadal symulator chodzenia z ubogą walką na 7 godzin. Liczyłem, że pójdą w tej części bardziej w kierunku nowych God of Warów a z tego co widzę wyjdzie jakaś liniowa gierka do przejścia i zapomnienia. Stąd komentarz o zarządzaniu i żałuje, że druga część poszła w tę stronę. Edytowane 19 stycznia 20241 r przez Rooofie
Opublikowano 19 stycznia 20241 r 18 minut temu, Rooofie napisał: Chodzi mi o to, że spuszczają się nad dźwiękiem i innymi elementami filmowości a gameplayowo to nadal symulator chodzenia z ubogą walką na 7 godzin. Liczyłem, że pójdą w tej części bardziej w kierunku nowych God of Warów a z tego co widzę wyjdzie jakaś liniowa gierka do przejścia i zapomnienia. Stąd komentarz o zarządzaniu i żałuje, że druga część poszła w tę stronę. bo dokładnie na tym ta gra polega. na filmowości i robieniu klimatu dźwiękami, szeptami i muzyką. ma być klimat a nie jakiś akcyjniak. jezu serio ktoś chciałby to przerabiać na jakiegoś gowa czy innego hatfu ciachańca?
Opublikowano 19 stycznia 20241 r 4 minuty temu, Colin napisał: bo dokładnie na tym ta gra polega. na filmowości i robieniu klimatu dźwiękami, szeptami i muzyką. ma być klimat a nie jakiś akcyjniak. jezu serio ktoś chciałby to przerabiać na jakiegoś gowa czy innego hatfu ciachańca? To wracamy do początku, 7 lat klepać symulator chodzenia z dojebanymi szeptami do ucha? No tak średnio bym powiedział.
Opublikowano 19 stycznia 20241 r czyli ewidentnie nie rozumiesz tej gry i sensu jest istnienia. co poradzę
Opublikowano 20 stycznia 20241 r Sens istnienia gier to możliwość grania, więc gameplay to raczej bardzo istotna rzecz.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.