Skocz do zawartości

Mortal Shell

Featured Replies

Opublikowano

1d9jnc.jpg

274jgm.jpg

3wljg4.jpg

4b2jjn.jpg

55yj8o.jpg8unkuu.jpg

 

Wygląda intrygująco. ;)

 

Premiera ponoć w III kwartale tego roku.

 

Cytat

Publisher Playstack and developer Cold Symmetry have announced Mortal Shell, an “uncompromising, authentic, and hauntingly beautiful” action RPG built upon the “ruthless traditions of the soulslike genre.” It will launch for PlayStation 4, Xbox One, and PC in Q3 2020.

The game, known in its early development days as Dungeonhaven, has produced by a core team of 15 people who have worked on “some of the biggest AAA titles on the market.”

For a small team like ours, developing this title in many ways felt like crossing an ocean on a paddle board,” Cold Symmetry co-founders Andrew McLennan-Murray, Anton Gonzalez, and Vitaly Bulgarov said in a joint statement. “To finally announce Mortal Shell is one of the most exciting and terrifying experiences we’ve had in our lifetimes. The last two years have been a time of non-stop growth, full of shocking revelations of sheer complexity that goes into creating a video game that you, yourself, would really enjoy playing.”

 

 

 

Edytowane przez Bigby

  • Odpowiedzi 97
  • Wyświetleń 25,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Art design jest świetny, bo nie jest robiony przez byle kogo: Vitaly Bulgarov to weteran (a jego projekty kojarzycie z filmów, robotów dla różnych branż, gier) designu, art designu i grafiki komputero

  • Dobra, wytłumaczę Ci prościej bo widzę, że nie trafia:   Porównałem DWA studia do twórców MS żeby jeszcze bardziej podkreślić, że 15 osobowe studio zrobiło lepszego soulslike niż współpraca

  • Standardowa narracja z CW - niektórzy już inaczej nie potrafia na tym forum. A tego przypadku nie bierz zbyt serio - większość gier "przechodzi" na YouTube, a później wypisuje ich "wady", jakby znał

Opublikowano

Wygląda fajnie. Byle sterowanie było responsywne, bo sam design przypadł mi do gustu na tym zwiastunie.

Opublikowano
  • Autor

Soulsów i ich klonów nigdy za wiele.

 

Tym bardziej gdy oczekiwanie na Elden Ring się przedłuża.

 

 

Opublikowano

Art design jest świetny, bo nie jest robiony przez byle kogo: Vitaly Bulgarov to weteran (a jego projekty kojarzycie z filmów, robotów dla różnych branż, gier) designu, art designu i grafiki komputerowej, pracował w Dreamworks, Industrial Light&Magic, Blizzardzie (i wielu innych) a jako industrial designer między innymi w Microsofcie, Panasonicu, Boston Dynamics.

Całkiem ciekawy projekt na boku,  założyciele studia nadal są aktywni gdzie indziej, drugi też jest weteranem - Anton Gonzalez, obecnie senior enviromental artist w Sucker Punch.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Autor

 

 

No i jednak nie w tym tygodniu.

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Obejrzałem kilka gameplay trailerów i wygląda to tak sobie. Jak robią klona soulsów, to mogli chociaz jakiś bardziej oryginalny setting wybrac, a nie znowu rycerzyk vs potwory.

Opublikowano
  • Autor

A ja właśnie oglądam stream Lobosa i podoba mi się bardziej niż na ostatnich trailerach. Całkiem udany souls-like, chociaż wciąż jest co poprawić.

Opublikowano

Dla chętnych jest open beta na epic store. Czuje się jakbym grał w Dark Souls 4 , cały layout , menu i ogólny klimat skopiowany 1:1 z serii DS , ale naprawde fajnie obecnie się to prezentuje i w stosunku do innych klonów nie wydaje mi się tak toporna (wolna).

Opublikowano

No, no, dość konkretnie się ta gierka zapowiada. Ograłem demko i jest lepiej niż dobrze. Rozbudować, dopieścić, zoptymalizować i hulaj dusza. Klimatycznie siadło mi idealnie, to w sumie takie Soulsy ale jednak cięższe i bardziej mroczne.

Opublikowano

Ja się odbiłem, nie jestem fanem jednak grania czołgiem raz w życiu skończyłem Lords Of Fallen i mi wystarczy. Nie odmawiam jednak solidnej grafiki, no i jak na n-tego soulslike klona prezentuje jakiś poziom.

Opublikowano

Mocno kojarzy mi sie z Dante's Inferno.

Opublikowano

Ja też podziękuje za granie czołgiem, i walczenia z czołgami i eksplorowania jak czołg, a fuuuj.

Opublikowano

W DS3 grało się czołgiem? Poruszanie się postacią z lekką zbroją było jak w Bloodborne.

Opublikowano

Skoro we wszystkich innych grach z gatunku ludek śmiga jak małpka, to chyba nic złego w tym, ze w jednej dla odmiany można pobiegać czołgiem. To raczej nic dobrego kiedy wszystkie gierki są takie same.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.