Opublikowano 13 października 20213 l W dniu 12.10.2021 o 07:48, Paolo1986 napisał: Dzięki, będę obserwował. W żadnej innej grze do tej pory takiego efektu nie było, bardziej by mi to wyglądało na błąd w grze, no ale zobaczymy, co będzie dalej. Przeszedłem WD: Legion wersja PS5 i nie miałem takiego problemu, może jakiś bug
Opublikowano 13 października 20213 l Siema, jak ktoś też ma taki problem jak ja z wibracjami w Assasinns creed valhalla to gadałem z pomocą techniczną Ubisoftu i powiedzieli że ten problem występuje na każdej ps5 przez najnowszą aktulizacje i narazie to naprawią ale trochę długo im to zajmuję.
Opublikowano 13 października 20213 l 3 minuty temu, ixo napisał: i powiedzieli że ten problem występuje na każdej ps5 przez najnowszą aktulizacje i narazie to naprawią ale trochę długo im to zajmuję. widze ze narkotyki brane od frostiego
Opublikowano 16 października 20213 l Czy Chińczyki zaczęły już sprzedawać podróbki pada DualSense? W sensie czy zamawiając z allegro czy olx można trafić na taki wynalazek czy póki co jest bezpiecznie?
Opublikowano 20 października 20213 l Miała być ciekawostka i devi mieli olać ale na szczęście tak się nie stało
Opublikowano 20 października 20213 l Ciekawostka. Te adaptacyjne triggery mam na stałe wyłączone. Wibracje jeszcze mogą być.
Opublikowano 20 października 20213 l Ja używam i podoba mi się ten patent, pozostaje kwestia jego implementacji i dobrego pomysłu na nią.
Opublikowano 20 października 20213 l U mnie wsio ryba w sumie - przesiadając się na XOS nie czuję, że brakuje mi haptyki, a tym bardziej triggerów które w niektórych grach zdają się bardzie przeszkadzać niż poprawiać wrażenia.
Opublikowano 26 października 20213 l W dniu 20.10.2021 o 13:30, PanKamil napisał: Miała być ciekawostka i devi mieli olać ale na szczęście tak się nie stało No nie wiem, dla większosci ludzi to wciaż ciekawostka. Kiepskiej gry zadna haptyka czy trgiery nie pociagną, wolałbym żeby ten pad wytrzymwyał na jednym ładowaniu 20h a te bajery bez żalu sobie daruję
Opublikowano 26 października 20213 l Haptyczne wibracje? Najlepsza innowacja na nowej generacji, całkowicie zmienione "czucie" gry
Opublikowano 27 października 20213 l Trzeba sobie powiedzieć szczerze, że to i tak jest najlepszy pad w historii Sony. Bardzo dobrze leży w dłoni, wibracje i haptyka na wysokim poziomie. Nic tylko grać. Zdarzają się oczywiście sztuki z wadami, ale to jest w każdym sprzęcie. Można źle po prostu trafić. Mój od premiery 19 listopada śmiga bez zakłóceń.
Opublikowano 27 października 20213 l Podoba mi się wykorzystanie głośniczków w Doom Eternal - na tyle, że mam dylemat czy grać ze słuchawkami, czy bez. Te wszystkie dźwięki broni są po prostu mistrzowskie. Albo głos komputera pokładowego wychodzący z telewizora i głośniczka pada w tym samym momencie - mega smaczek. W Wreckfest natomiast świetnie działa patent, kiedy triggery wypychają nam palce podczas wpadania w poślizg na szutrowej nawierzchni albo podczas zmiany biegów, gdy pad wydaje charakterystyczny dźwięk i wibruje tak jakby w jego środku znajdowała się przekładania zmiany biegów. Gdy natomiast złapiemy flaka, to pad wibruje tak jakby to on miał flaka. Nie mógłbym już tej gry ogrywać na Xboksie, PS4 lub PC. Niby drobnostki, a zmieniają wrażenia gry. Edytowane 27 października 20213 l przez Lukas_AT
Opublikowano 27 października 20213 l Podobne mam wrażenia teraz w Nioh 2 jak dźwięk zderzenia broni wydobywa się z głośniczka, ale to dla mnie dodatkowy element bo 95% czasu gram na słuchawkach bo jednak na słuchawkach te gry brzmią po prostu świetnie i od czasów gdy odkryłem świetne udźwiękowienie Wiedźmina 3 na słuchawkach już praktycznie tylko tak gram. Ale dual sense dla mnie super leży w dłoni i ne ma tego wkurzającego lightbara. Nawet myślałem, że jako biały pad będzie się brudził ale po kilku miesiącach grania jest jak nowy
Opublikowano 27 października 20213 l Ogrywam GhostRunnera, misja w fabryce i haptyczne wibracje doprowadzają mnie do szału, nie mogę skupić się na rozgrywce, bo cały pad mi napierdala w rytm pracujących maszyn. Uprzedzając pytania to tak, nie można ich wyłączyć Fajny bajer na krótką metę, ale po czasie do wyłączenia. Tak samo miałem z wibracjami na spustach na Xboxie. Adaptycjne triggery po czasie też męczą. Taki plus, że kliknięcia są ciche w porównaniu z tym od Xboxa.
Opublikowano 27 października 20213 l Też nie do końca kupuję zachwyty - zniekształcony małym głośniczkiem brzdęk metalu >> pełny zakres audio ze słuchawek? Za to super są wibracje, fakt. Delikatne "pukanie" w trakcie jazdy konno? Złoto. Dlatego, że dodaje nie odejmując czego nie mogę powiedzieć o grze bez słuchawek.
Opublikowano 27 października 20213 l Zachwyt to za dużo powiedziane, ale bardzo ciekawie się gra z tym dodatkowym dźwiękiem z pada, w niektórych grach DS4 też z tego co pamiętam miał.
Opublikowano 27 października 20213 l Dam kolejny przykład. Gdy w Doom Eternal zdrowie spada nam do stanu krytycznego, pojawia się ten charakterystyczny, krótki dźwięk alarmujący. W wersji na PS5 ten dźwięk wybiega z pada i podczas intensywnej walki znienacka uruchamia się nam ten alarm pod nosem. To dźwięk inny niż z głośników/telewizora, więc człowiek bardziej na niego zwraca uwagę i zdaje sobie sprawę, że zaraz padnie. To jest właśnie smaczek. Nie powiedziałbym, że się tym zachwycam, ale lubię małe smaczki. Jakość głośniczka w Dual Shocku 4 była kiepska względem Dual Sense’a.
Opublikowano 27 października 20213 l 7Dla mnie głośnik mały był najsprytniej wykorzystany w got wyspa Iki. Podczas halucynacji dźwięk osoby mówiącej w głowie bohatera równocześnie wychodzi z tv i pada. Wypada to znakomicie.
Opublikowano 27 października 20213 l 9 godzin temu, MYSZa7 napisał: Ogrywam GhostRunnera, misja w fabryce i haptyczne wibracje doprowadzają mnie do szału, nie mogę skupić się na rozgrywce, bo cały pad mi napierdala w rytm pracujących maszyn. Uprzedzając pytania to tak, nie można ich wyłączyć Fajny bajer na krótką metę, ale po czasie do wyłączenia. Tak samo miałem z wibracjami na spustach na Xboxie. Adaptycjne triggery po czasie też męczą. Taki plus, że kliknięcia są ciche w porównaniu z tym od Xboxa. Jeśli faktycznie nie można haptyki wyłączyć z poziomu gry, to wyłącz ją całkowicie w systemie konsoli.
Opublikowano 27 października 20213 l 2 godziny temu, BEBZ napisał: Jeśli faktycznie nie można haptyki wyłączyć z poziomu gry, to wyłącz ją całkowicie w systemie konsoli. tak zrobię
Opublikowano 28 października 20213 l Sory,że tak z dvpy wyskakuje,ale ile mogę sobie życzyć za nowego czarnego DS? Wszędzie widzę białe w przedziale 230-250
Opublikowano 28 października 20213 l Puściłem na OLX za 2.5 bomby, nabywca nawet się nie targował. Popyt na czarne/czerwone przewyższa podaż, więc kuj żelazo póki gorące.
Opublikowano 28 października 20213 l Sory,że tak z dvpy wyskakuje,ale ile mogę sobie życzyć za nowego czarnego DS? Wszędzie widzę białe w przedziale 230-250 Ostatnio czarnego kupiłem za 235 z wysyłką już.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.