Opublikowano czwartek o 11:044 dni Owszem kwalifikacje są w trybie Power Pack, ale start dalej z rolki
Opublikowano czwartek o 14:184 dni no i kupiłem ale jak myślę w co pogram na kierownicy po pracy to jakoś bardziej mam ochotę odpalić ACC
Opublikowano czwartek o 15:074 dni Mogli kopsnąć chociaż trochę kredytów za wbicie tego 70 poziomu kolekcjonera
Opublikowano czwartek o 16:234 dni 5 godzin temu, Bartg napisał(a):Owszem kwalifikacje są w trybie Power Pack, ale start dalej z rolki Grałem tylko 1 wyścig, ale start był normalny z grida. Może być, że różne kategorie mają różne konfiguracje, np. endurance chyba IRL ma start z rolki. I w sumie problemem to nie jest o ile to nie jest start jak w normalnych wyścigach, że między każdym jest po 3-4s przerwy.
Opublikowano czwartek o 16:314 dni Właśnie oglądam SuperGT, a wcześniej innego gościa i na razie były starty z pól normalnie. Może rzeczywiście LeMans czy inne maja rolling starty jak w rzeczywistości. Póki co jest dobrze. Niby są predefiniowane auta do wyścigów, ale jak na razie są po trzy, które ustawiają jednocześnie poziom wyzwania. Czyli mamy furę najszybszą, pośrednią i słabszą. No i te malowania i tuny aut
Opublikowano czwartek o 20:444 dni Przejechałem pierwszy wyścig na najwyższym poziomie. Kwalifikacje na drugim, wyścig wygrany. Jak dla mnie poziom trudności jest idealnie wyważony pod moje możliwości. Przynajmniej na razie. Szkoda, że nie ma nowych trofeów, tylko 20% więcej kredytów i odznaczenie wyścigu dwiema papryczkami. Jak ktoś dawno ograł podstawkę, to nie powinien się zastanawiać nad tym DLC.
Opublikowano czwartek o 21:354 dni 50 minut temu, Marcin_wawa napisał(a):Przejechałem pierwszy wyścig na najwyższym poziomie. Kwalifikacje na drugim, wyścig wygrany. Jak dla mnie poziom trudności jest idealnie wyważony pod moje możliwości. Przynajmniej na razie. Szkoda, że nie ma nowych trofeów, tylko 20% więcej kredytów i odznaczenie wyścigu dwiema papryczkami. Jak ktoś dawno ograł podstawkę, to nie powinien się zastanawiać nad tym DLC.Ile w tym dlc szutrowych zawodow? Bo jak wiecej jak 5 to olewam.
Opublikowano czwartek o 21:444 dni Zagrałem 2 wyścigi, pierwszy Civic przejechałem aby zaliczyć bo nienawidzę tych tras miejskich i podsterowności aut FF w tej serii, za to drugi na Tsukubie bardzo fajny, chociaż za łatwy, i nie wiem po co dali opony wyścigowe do tak słabych aut. Drażni wiele Kazowych bzdur, masa tekstu to przewinięcia, pokazy aut przed startem itp., ale ogólnie jest to krok w dobrą stronę, chociaż poziom ścigania do ACC to nie ma podejścia. No i przypomniałem sobie kolejny raz jak dramatycznie płytki jest force feedback w tej grze. Pewnie jeszcze program chwilę ale na dłuższą metę nie widzę tego, i znowu żałuję że dałem zarobić Kazowi kasę mimo że za każdym razem sobie powtarzam że nigdy więcej. Edytowane czwartek o 21:454 dni przez gtfan
Opublikowano czwartek o 22:144 dni Trochę więcej pograłem, wrażenia pozytywne, AI to przepaść względem podstawy, format to samo, ale to wiadomo. Z wkurzających rzeczy nie można wyłączyć treningów (skipnąć można, ale trzeba za każdym razem zacząć trening i dopiero skip), podobnie kwale czasem 1 okrążenie wystarczy i trzeba przewinąć czas i czekać aż wszyscy dojadą zamiast zakończyć sesję. Dodatkowo mam wrażenie, że w każdej sesji trzeba przewinąć te same wskazówki, pokaz przed startem każdego samochodu, którego skipnąć nie można. Ogólnie sporo marnowania czasu, ale samo ściganie jest świetne. Czy warte ceny ciężko powiedzieć, jak dla mnie to akurat to co dali to był taki próg bólu. Wolałbym za $20 bez tych 5 milionów kredytów, ale bawię się dobrze. Jak mówiłem, na bezrybiu i rak ryba, więc przesadnie na value nie narzekam. Dziwne, że w wyścigach i kwalach nie ma żadnych kar - można się rozbijać, ścinać, itp. i gra nic z tym nie robi.W ogóle wyścigów jest 50, ale na tej planszy widocznej od razu jest tylko 46, więc jakieś 4 muszą być ukryte. Być może to te endurance. Edytowane czwartek o 22:194 dni przez Chmielinski
Opublikowano piątek o 07:013 dni Mam i ja. Potrzebowałem dokładnie tego, GT7 już mnie mocno znudziło i nie miałem ochoty wracać. Ale nowe wyścigi i w dodatku w goglach VR2 sprawiają że znów mam podjarkę z Gran Turismo.
Opublikowano piątek o 07:503 dni 10 godzin temu, Donatello1991 napisał(a):Ile w tym dlc szutrowych zawodow? Bo jak wiecej jak 5 to olewam.Ciężko powiedzieć, bo eventy są poukrywane przed ich odblokowaniem. Ale według tej strony https://www.gran-turismo.com/us/news/00_5250784.html widzę 3 eventy. Pytanie ile to wyścigów.Super GT narzekał na Sophy na niektórych torach, że albo mają zbyt wysoką lub zbyt niską prędkość na prostych. Zobaczymy. Ja po pierwszym wyścigu na Nurburgring w Porsche jestem pod wrażeniem. Co do ceny, to oczywiście mogłaby być niższa ale nie ma alternatywy na ps5.
Opublikowano piątek o 09:353 dni No masa tego pierdolenia w kazdych zawodach. Niepotrzebne kompletnie.
Opublikowano piątek o 15:153 dni 7 godzin temu, Marcin_wawa napisał(a):Ciężko powiedzieć, bo eventy są poukrywane przed ich odblokowaniem. Ale według tej strony https://www.gran-turismo.com/us/news/00_5250784.html widzę 3 eventy. Pytanie ile to wyścigów.Super GT narzekał na Sophy na niektórych torach, że albo mają zbyt wysoką lub zbyt niską prędkość na prostych. Zobaczymy. Ja po pierwszym wyścigu na Nurburgring w Porsche jestem pod wrażeniem. Co do ceny, to oczywiście mogłaby być niższa ale nie ma alternatywy na ps5.Każdy event to 1 wyścig. Jak wybierze się najtrudniejszy samochód to najczęściej na prostych jest wolniejszy od rywali, w przypadku Porsche akurat na odwrót, ale to chyba jedyny taki przypadek. Edytowane piątek o 15:153 dni przez Chmielinski
Opublikowano piątek o 21:113 dni zagrałem trzeci wyścig - te stare toyoty na fuji - i jak dla mnie to jest niegrywalne. regulowanie poziomem trudności za pomocą różnych osiągów aut jak dla mnie kompletnie się nie sprawdza. bierzesz wyższy poziom, auto super się prowadzi ale jest tak wolne że nawet jak masz pole position to na starcie objeżdża ciebie kilka aut bo mają tak atomowy start i walą takie dive bomby że nie idzie z nimi rywalizować. potem na zakrętach jest walka i wyprzedzasz, ale potem krótka prosta i oczywiście odjeżdżają jakby to była inna klasa aut. jak już uporałem się z tymi szybkimi na prostej autami to minęło 4 okrążenia i lider odjechał na 4s, i nawet jak na długości okrążenia sporo odrabiałem to potem przychodziła prosta i moja strata wracała do punktu wyjścia. kilka razy powtarzałem i ciągle ten sam schemat, nie da się tak grać. dałem sobie w końcu ten podstawowy poziom, teoretycznie najszybsze auto - i fakt na prostej ma odejście, ale jest tak podsterowne że odechciewa się grać. i mimo że czas w kwalifikacjach miałem praktycznie taki sam to w wyścigu przekładało się to na to że na starcie nie dawałem się objeżdżać i potem sobie spokojnie utrzymywałem małą przewagę nad resztą, bo nawet jak na zakrętach i jakimś chorym hamowaniu mnie dojeżdżali to potem sobie spokojnie na prostej ich robiłem. serio odrabianie sekundy straty na prostej to nie jest normalna rzecz.może za wcześnie na werdykt ale jak dla mnie to jest po prostu rozczarowanie. Kaz zamiast zrobić porządne wyścigi gdzie faktycznie walczymy z równie szybkimi autami to oczywiście musi kombinować. dam jeszcze szansę następnym wyścigom bo widziałem będą GT300 i GT500, oby tam ściganie było sensowniej rozwiązane. Edytowane piątek o 21:373 dni przez gtfan
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. 30/50 wyścigów za mną, powoli odblokowuję endurance. Wymagają ukończenia całej ścieżki i są 4 - Europa (Spa), Azja (Suzuka), Nurburgring i Historyczne (Le Mans). W większości wyścigów balans jest spoko, póki co wszystko przejeździłem w najtrudniejszej opcji i czasem zdarzały się kwiatki, o których pisze @gtfan , ale to raczej wyjątki, poza tematem startów, bo tu faktycznie boty mają jakiś launch control i chyba nigdy nie udało mi się utrzymać 1. miejsca po starcie z PP. Drugi zawód to brak wyścigów na strategię. W późniejszych fazach pojawiają się dłuższe wyścigi po 20-25 min i jest w nich zużycie opon i paliwa, ale nie ma podkręconych mnożników, przez co nie ma żadnej potrzeby, żeby stawać na pit stopy. Zmiennej pogody za bardzo też nie ma, póki co widziałem tylko w jednym wyścigu na Nurburgringu i chyba nawet rozumiem dlaczego, bo boty zjechały po intery od razu jak zaczęło się robić ślisko, nie patrząc na to, że wg prognozy deszcz miał trwać 1-2 okrążenia. Najlepsze, że potem znowu zjechali na slicki na ostatnie okrążenie, zamiast na tych interach już dojechać. Jeśli chodzi o starty to jest różnie - czasem z miejsc, czasem lotny i jest w tym jakaś logika, tzn. wyścigi w amerykańskiej ścieżce są lotne i tak samo wszystkie dłuższe z samochodami GT3. Z tego co kojarzę to mniej-więcej pokrywa się z tym jak poszczególne serie podchodzą do startów w realu.Także to nowe AI idealne nie jest, ale nadal wyścigi w tym DLC to przepaść względem tych w podstawie i mam nadzieję, że doszlifują pozostałe braki i użyją jej w głównym trybie singla w GT8. Edytowane 3 godziny temu3 godz. przez Chmielinski
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.