Opublikowano 19 lutego 20223 l Na trybie z 60 fps jak mam ustawienia tv w moim neo qled wyostrzanie na 10 (domyślne) to wszelkiego rodzaju roślinność trawa itp jest strasznie postrzępiona i brzydko wyglada. Tylko na horizon tak mam.
Opublikowano 19 lutego 20223 l 17 minut temu, madhunt3r napisał: Na trybie z 60 fps jak mam ustawienia tv w moim neo qled wyostrzanie na 10 (domyślne) to wszelkiego rodzaju roślinność trawa itp jest strasznie postrzępiona i brzydko wyglada. Tylko na horizon tak mam. Bo to nie wina TV tylko samej gry.
Opublikowano 19 lutego 20223 l Jak zmniejszę ostrość tv do 0 to jest zdecydowanie lepiej ale obraz jest bardziej miękki.
Opublikowano 19 lutego 20223 l Wiadomo ile jest Kotłów? Bo te miejscówki z pierwszego Horizina były najbardziej spektakularne. Szczególnie ten pierwszy, klimatem przypominający podziemny Syjon z Matrixa.
Opublikowano 19 lutego 20223 l Pięknie wyglądają te zwłoki po wybuchu zbiornika z kwasem. Czuć moc wylewająca sie z gameplayu
Opublikowano 19 lutego 20223 l Ale te drzewka skilli mogli inaczej zrobić, np jak w Borderlands bardziej przejrzyste.
Opublikowano 19 lutego 20223 l 3 godziny temu, Donatello1991 napisał: No, ale co z oczami? Ja gram w okularach i po 2h Już czerwone się robi, a wiadomo jak gra wciągnie to i mrugnąć się zapomina. Zainwestuj w płaski TV, wiesz taki bez tej ''dupy z tyłu'' albo czas do okulisty
Opublikowano 19 lutego 20223 l 4 minuty temu, Donatello1991 napisał: Mi właśnie pasują i tak rozwijam tylko walkę i skupienie. to pierwsze drzewko Warrior? a nie wiesz czy ten skill odpalany wtedy r1 co się zbiera valor i bonusy w trakcie jego trwania boostuja tylko melee Damage?
Opublikowano 19 lutego 20223 l Ten pierwszy boostuje krytyczne trafienia strzałami, nie sprawdzałem czy melee też, ale od tego jest ten drugi w drzewku, więc obstawiam, że nie, Ja na razie dopakowuje melee, bo jest spoko rozbudowane i daje fajne możliwości oraz polepszenie skupienie w trzecim. Ogólnie spoko te drzewka, ale na start mogą trochę przytłoczyć.
Opublikowano 19 lutego 20223 l 13 minut temu, Daddy napisał: Zainwestuj w płaski TV, wiesz taki bez tej ''dupy z tyłu'' albo czas do okulisty Oled bociku.
Opublikowano 19 lutego 20223 l Też mam sporo w melee bo daje radę w porównaniu z jedynką ale ten skill w drzewku hunter i 30% Boost do łuku mnie kusi teraz.
Opublikowano 19 lutego 20223 l Ta pierwsza otwarta miejscówka, to zupełnie jak "Biały Sad" z W3, podoba mi się takie "lokalne" podejście, questy poboczne dobre, dlugie, jakies male historyjki są. Ta nowa minigierka to też widzę potencjał duży, gwinta moze nie pobije, ale widać poziom rozbudowania od początku bardzo wysoki. Wiele małych rzeczy poprawili względem jedynki i to widac w każdym aspekcie, nie mogę się doczekać aż gra się bardziej otworzy, 6h za mną i na razie spelnia wszystkie oczekiwania. Edytowane 19 lutego 20223 l przez KrYcHu_89
Opublikowano 19 lutego 20223 l Minigierka zapowiada się na przemiodne dodatkowe plansze advance wars których nie dostaniemy w remasterze na switcha niedługo ;]
Opublikowano 19 lutego 20223 l 3 godziny temu, walek napisał: Wiadomo ile jest Kotłów? Bo te miejscówki z pierwszego Horizina były najbardziej spektakularne. Szczególnie ten pierwszy, klimatem przypominający podziemny Syjon z Matrixa. 6 z czego dwa w ramach misji fabularnych
Opublikowano 19 lutego 20223 l Im dłużej gram na grafice, tym mniej mi te 60klatek potrzebne do szczęścia.
Opublikowano 19 lutego 20223 l Mam to samo odczucie, przełączałem kilka razy na lepszą wydajność, ale zostaję przy rozdzielczości
Opublikowano 19 lutego 20223 l a jagdzie patrzę tam słyszę, że jednak nie warto poswiecac plynnosci na rzecz grafiki bo ta nie odbiega jakoś wyraznie.
Opublikowano 19 lutego 20223 l Opuściłem "Biały Sad", odjaniepawliło się nieźle, już jestem bardziej zaangażowany w fabułę, niż byłem w poprzedniej części. Bardzo fajnie poprzez rozmowy przedstawia i opisuje się tutaj świat, można się przez to lepiej wczuć.
Opublikowano 20 lutego 20223 l Przed chwilą skończyłem grać, no i co można powiedzieć? To jest po prostu podrasowany Zero Dawn. Wydaje się, że wszystkie bolączki poprzednika zostały poprawione. Robiłem kilka side questów i jest o wiele lepiej, wydarzenia w nich zazębiają się i mogą się łączyć z innymi misjami pobocznymi w danym mieście; łączy je np. ta sama intryga. Oczywiście nie było tutaj nie wiadomo jakich szokerów, raczej growa sztampa - wytrop kogoś, zabij, pogadaj, pozbieraj. Walka jest taka jaka poprzednio, czyli bardzo spoko, ale nieco ulepszona, szczególnie walka włócznią. Polowanie na maszyny jest dalej soczyste, a jak się trafi na kilka szybkich i agresywnych, to chwila nieuwagi i po ptokach. Standardowo mamy masę znaczników na mapie, znajdźki, itepe, itede, klasyka, jak kogoś takie gry brzydzą i nudzą, no to tutaj nie ma czego szukać. Ja się bawię zajebiście.
Opublikowano 20 lutego 20223 l Nie lubię za bardzo Aloy w tej części, zachwouje się póki co na zasadzie "jestem bohaterem, najlepsza i nie słucham się nikogo".
Opublikowano 20 lutego 20223 l Zgadzam sie z powyższym postem. Horizon:Forbidden jest jest jak druga cześć Gears of War- Bigger, better, more Badass. Jest mega fajnie, sympatycznie, miodnie, ale nigdy nie powiem, ze to nowa generacja. Jest spora różnica w grafice między ps4, a PS5, ale do „szkokerow” audio-wizualnych na miarę Devil May Cry 3, Metal Gear Solid 2, czy Gran Turismo 3 bardzo jej daleko, jak to bylo czasow PS2. Minal prawie rok od premiery PS5 i nadal nie ma gry, ktora pokazała by moc nowej generacji. Nie to, ze jestem hejterem gry, bo gra jest cudowna (w Horizon Zero Dawn panad 100 godzin), tylko niech teksty pod tytułem, ze mamy w końcu next-genow niech pójdą w zapomnienie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.