Opublikowano piątek o 06:565 dni Nie widze tej gry. A mówiąc bardziej dosadniej zapowiada się chujowo Musze sam zagrać i sprawdzić czy ten gameplay ma jakąś racje bytu
Opublikowano piątek o 07:015 dni Zapowiada się na hit w stylu Exoprimal. Nie rozumiem Capcomu, mogli zrobić remake Dino Crisis a oni przepalają hajs na takie gówna.
Opublikowano piątek o 07:125 dni Mało co mnie tak odrzuca jak to sterylne plastikowe japońskie sci-fi w grach. Ja odpuszczam na 100%.
Opublikowano piątek o 07:155 dni Ten gameplay z hackowaniem w trakcie walki z każdym przeciwnikiem może być męczący na dłuższą metę. I jeśli przez całą grę będziemy chodzić po takiej sterylnej bazie to rzeczywiście troszkę lipa.
Opublikowano piątek o 07:165 dni Jedyne co może uratuje rozgrywkę to bardziej dynamiczni przeciwnicy, bo potrafię sobie wyobrazić jakieś emocje jak trzeba szybko zrobić hack tuż po uniku w ostatniej sekundzie, ale nie przy blaszakach łażących spacerkiem.
Opublikowano piątek o 07:205 dni Takie hakowanie w postaci łamigłówki bardziej by mi pasowało jako opcja na silniejszych przeciwników niż wymagany element przy każdym starciu. Na razie to sobie domysły możemy snuć. Może tak będzie, a może walki jest bardzo mało?
Opublikowano piątek o 08:405 dni btw cały czas myślałem, że to jest ex na PS5, wydawało mi się, że pierwszy raz tę grę widziałem na jakimś pokazie Sony
Opublikowano piątek o 08:575 dni Straszne gówno i gra ewidentnie jest trzymana przy życiu tylko dlatego żeby udowodnić, że ja dowiozą, a nie jak DD.
Opublikowano piątek o 09:085 dni Nie wierzę że z tak fajnego pierwszego trailera wyszła gra gdzie przeciwników będzie się niszczyć przy pomocy najbardziej przejedzonych w historii gier puzzli "puść wodę przez rurki".
Opublikowano piątek o 12:125 dni Ja tam wciąż wierzę, że może być dobrze, ale ten gameplay nie nastraja jakoś pozytwnie.A można było zrobić coś w rodzaju Niera Automaty, gdzie hakowanie przenosiło gracza w całkiem inny wymiar. Przy pomocy SSD w obecnej generacji Diana mogłaby "wskakiwać" w ciało przeciwnika, tam odbywałaby się jakaś fajna, platformówkowa gierka z przeskakiwaniem lub unikaniem przeszkód, na końcu której znajdowałoby się dźwignię otwierającą krytyczne punkty przeciwnika, po czym odpalałaby się animacja, w której Diana spada na plecy bohatera. Gdyby gracz pokonał ten platformowy poziom w szybkim czasie, mógłby w czasie animacji spadania wybrać innego przeciwnika i jego też od razu załatwić.A gdyby nie miał cierpliwości do tych minigierek, to mógłby naparzać w przeciwnika pięściami, co również skutkowałoby otwarciem tych wrażliwych miejsc. Trwałoby to dłużej, ale byłby wybór. Edytowane piątek o 12:125 dni przez Wojtq
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.