Opublikowano 1 marca1 mar To ogólnie jest piękna gra i sam klimacik wylewa się z ekranu, ale to pozory bo przy pierwszym przejściu też trochę się napociłem z niektórymi bossami
Opublikowano 1 marca1 mar 13 godzin temu, Czoperrr napisał(a): Po godzinie na dzisiaj muszę skapitulować, Skażona Rzemieślniczka daje wycisk bardziej niż wszyscy bossowie w Dark Souls. Jutro do niej wrócę. Na którym poziomie trudności?
Opublikowano 1 marca1 mar 52 minutes ago, dominalien said: Na którym poziomie trudności? Przewodnik dusz, ale już przeszedłem.
Opublikowano 1 marca1 mar Hmmm, nie pamiętam który jak się nazywa. Walki z bosami w Kenie są zdecydowanie głównym punktem programu, może kiedyś spróbuję jeszcze na najwyższym poziomie trudności. Ten na którym grałem za pierwszym razem (jeden niżej od najwyższego) był bardzo wymagający. Edytowane 1 marca1 mar przez dominalien
Opublikowano 1 marca1 mar Obecnie jest łatwiej, bo doszły nowe bardzo dobre skille dla bomb, no i amulety.
Opublikowano 2 marca2 mar Przy walkach faktycznie trzeba się napocić ale jak znajdziesz sposób to jest trochę łatwiej. Edytowane 2 marca2 mar przez BRY@N
Opublikowano 2 marca2 mar Kena ? mega gierka. Bez wielkiego świata, bez online pierdół, śliczna, skondensowana, czasami wymagająca, ale nie frustrująca. Dla mnie to taka modelowa gra video. Kena ? mega gierka. Bez wielkiego świata, bez online pierdół, śliczna, skondensowana, czasami wymagająca, ale nie frustrująca. Dla mnie to taka modelowa gra video. Były jakieś wzmianki o drugiej części?
Opublikowano 21 marca21 mar Nic tak nie motywuje do ogrania gry jak to, że wypada z plusa. Trzech bossów za mną, walki dość wymagające, spodziewałem się czegoś łatwiejszego. Grafika kolorowa i przyjemna dla oka, lokacje dość liniowe, ale pare poukrywanych pokemonów i znajdziek znalazłem. Muzyczka też wpada w ucho, na ten moment nie ma się raczej do czego przyczepić. Niech ktoś mi powie jak się robi screenshoty, bo jak wciskam przycisk to mi najpierw pauzuje gre
Opublikowano 21 marca21 mar Jak zrobisz tę drugą opcję screenshotowania, to powinno działać. Już nie pamiętam, jak się które ustawienie nazywało. Jak ustawisz w menu PS5 tak jak w Switchu, że klik to screenshot, trzymanie to więcej opcji, to się robi screenshot, albo odwrotnie. Plus można nagrać video ostatniej minuty i robić screenshota puszczając dopiero to video hehe. Czemu całe create nie działa jak w każdej innej grze to nie wiem, ale w ten sposób można nadal cyknąć screenshot danego momentu.
Opublikowano 21 marca21 mar ale mi dał popalić corrupt taro, ciekawe czy ktoś kupił dzieciakowi te gre patrzac na okladke
Opublikowano 22 marca22 mar Trudny to jest dopiero zabawa na całego ale z tego co pamiętam musisz przejść raz grę żeby go odblokować, ale fakt przy pierwszym przejściu nie jest to spacerek
Opublikowano 22 marca22 mar 7 hours ago, Shen said: Na normalu jade, wiekszosc bossow z elden ringa to się chowa. No dokładnie też mnie Kena na normalu wymęczyła bardziej niż calakowanie Eldena.
Opublikowano 22 marca22 mar @mario10 jest hard od razu, po przejściu odblokowuje się jeszcze wyzszy poziom.
Opublikowano 22 marca22 mar Skończone. Przyjemny tytuł, długość idealna, nie zdążył znudzić. Walka dopiero nabrała rumieńców po odblokowaniu łuku i bomb. Gra podobno bardzo dobrze się sprzedała, a nadal żadnej zapowiedzi nowego tytułu od twórców.
Opublikowano 18 kwietnia18 kwi Ehh ja to jednak jestem. Wiedziałem że tytuł wylatuje z abonamentu 15 kwietnia, ale grałem tak opieszale - na hardzie - że doszedłem do ostatniego bossa i nie zdążyłem go pokonać. . No cóż mam nadzieje że będzie szybko na jakiej promocji i skończę, bo to świetna, przepiękna graficznie i wymagająca w walce przygoda.
Opublikowano poniedziałek o 09:363 dni W dniu 18.04.2025 o 19:59, Sep napisał(a):Ehh ja to jednak jestem. Wiedziałem że tytuł wylatuje z abonamentu 15 kwietnia, ale grałem tak opieszale - na hardzie - że doszedłem do ostatniego bossa i nie zdążyłem go pokonać. . No cóż mam nadzieje że będzie szybko na jakiej promocji i skończę, bo to świetna, przepiękna graficznie i wymagająca w walce przygoda.Współczuję bo zanosiło się u mnie na to samo z Animal Well lecz spiąłem poślady i docisnąłem przed deadlinem. Równie „przyjemne” mogą być sytuacje kiedy przechodzisz gierkę, robisz 100% kiedy jest w abonamencie po czym z niego wypada a następnie twórca wydaje dodatek. Na przykład Sea of Stars. Na szczęście kopię miałem na półce bo kocham Sabotage ale w innym przypadku byłbym zły.
Opublikowano wtorek o 11:382 dni Małe studio, które zrobiło grę na spontanie, pewnie ten sukces finansowy ich trochę zaskoczył.Coś robią - wiadomo z ogłoszeń o pracę, że tworzą konsolową grę na UE5. Szukają też oprócz grafików senior producenta, który "weźmie projekt w garść i zapewni progres i wydanie" i "ma doświadczenie z produkcją co najmniej gry od początku do końca", czyli zapewne nie jest tak, że szykują niespodziankę i lada dzień ogłoszą coś gotowego, tylko że proces jest rozmemłany i gra nie idzie im zbyt szybko.Gra tworzona przez tych speców od grafiki od początku na PS5 i UE5 powinna powalić wyglądem. Ale w tym tempie to może z kolei PS6 nadejdzie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.