Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

30 fps? To chyba pierwszy Motorsport z takim klatkarzem. 

Ja oczywiacie wybiorę 4K/60 i w nosie mam RT. Ale widać jak na dłoni, że brakuje mocy i to kwestia czasu, kiedy wrócimy na dobre do 4K/30 w gierkach 

 

 

Chris Esaki podczas wywiadu potwierdził, że choć posiada w domu wszystkie platformy, to aktualnie najwięcej gra na Xboksie Series S – w tym wypadku deweloper wybiera tryb jakości, bo choć zazwyczaj preferuje 60 klatek z rozdzielczością 4K (tak gra na Xboksie Series X), to jednak oprawa na najmniejszym Xboksie jest na tyle dobra, że dyrektor kreatywny chce w tym wypadku cieszyć się pięknymi samochodami. Jego zdaniem na Xboksie Series S faktycznie „ulepszenie wizualne jest warte spadku liczby klatek na sekundę”

 

 

 

 

 

Ta mhm :leo:

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Faktycznie, mój błąd. Już poprawiłem.

 

Obejrzałem kilka zapowiedzi i generalne wrażenia są pozytywne. Grający chwała AI, fizykę, grafikę i udźwiękowienie. 

Nie wszystkim natomiast przypadł do gustu system progresji z levelowaniem samochodu, narzekają też na granie na kierownicy bo domyślne ustawienia są kiepskie i trzeba trochę pogrzebać w ustawieniach by czerpać pełnię przyjemności i stare, przestarzałe modele samochodów, które nie powinny mieć miejsca w reboocie serii.

Odnośnik do komentarza

Dobra. Zostało 25 dni do premiery wczesnej wersji. Wszystkie sprzedajne szmaty pograły i dały swoje wypociny na YT lub stronach. 

 

I teraz zasadnicze pytanie. 

 

DLACZEGO DO KURWY NORMALNI GRACZE O 18.00 NIE DOSTALI TEGO PIERDOLONEGO DEMA DO ŚCIĄGNIĘCIA ?! 

Odnośnik do komentarza

 

1 godzinę temu, Bartg napisał:

 

No spora różnica do początkowych filmów, nie wiem kto to zatwierdzal. 

Byle jaki streamer czy tam youtuber wypuszcza filmik który robi robotę bardziej niż materiały które marketing zatwierdza i za co ktoś wzial pieniądze XD w sumie nie pierwszy raz tak się dzieje 

Odnośnik do komentarza

Tak, bo wygenerowanie drugiego obrazu pokazującego akcję z innej perspektywy jest mocno zasobnożerne. A jednocześnie lusterko wsteczne nie stanowi elementu nad którym wzrok gracza skupia się nadmiernie, tylko od czasu do czasu zerka by zobaczyć co się dzieje za plecami. Dlatego w każdej grze obraz w lusterku wstecznym będzie gorszy od tego co się dzieje na głównym ekranie i nic w tej kwestii się nie zmieni, ani teraz, ani za 10 lat. 

Odnośnik do komentarza

Ale co kogo obchodzi ile to mocy wymaga? Jest 2023 rok. Przecież na PC jest to samo, a mocy tam nie brakuje. A już sam RT powinien dawać te odbicia bo od tego jest. Przecież to wygląda kuriozalnie. Przed Tobą super piękna graficzka, a spojrzysz lekko w prawo i widzisz kartonowe odbicia i cofa Cię do ery xbox 360.

Odnośnik do komentarza

Ciebie może to nie interesuje bo nie masz pojęcia o grafice 3d, ale przy tworzeniu gry ma to fundamentalne znaczenie.

 

Zasoby nie są nieograniczone, również na PC. Optymalizacja polega na tym, żeby tam gdzie patrzysz najczęściej była ładna grafika, a tam gdzie nie widzisz, lub patrzysz rzadko, ciąć LOD i efekty i rozdzielczość tekstur. Tak jest we wszystkich grach i na wszystkich platformach. Lusterka tylne, jako element dodatkowy, kosztujący sporo zasobów, również padają ofiarą optymalizacji. 

 

A lusterka w autach oparte na RT to w tej chwili marnotrawienie zasobów, bo lepszy, bardziej czytelny i tańszy pod względem użytych zasobów, efekt wygeneruje dodatkowa kamera z tylu tak jak teraz.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...