Opublikowano 13 listopada 202413 lis Ja już kilka lat temu pisałem żeby wrzucić wszystko do jednego działu, bo odkąd wszystkie gry zaczęły lądować na PC ten podział na platformy jest śmieszny
Opublikowano 13 listopada 202413 lis 42 minuty temu, Dalhi napisał(a): Z tego samego powodu dla którego istnieje subforum z exami PS, które też są na PC albo jest to kwestią czasu kiedy się tam pojawią. Żeby był ruch i było o co się kłócić. Wracając do tematu to te wymagania wyglądają dość rozsądnie, zobaczymy za tydzień jak to będzie chodzić. Na PC nie ma jeszcze opcji pobierania gry? Można już ściągać preload, chyba, że mnie wzrok wczoraj zawiódł, jak mi się ekran GP na PC wyświetlał.
Opublikowano 13 listopada 202413 lis Patrząc po wymaganiach to jednak obieram wersje na PC. Powinno pójść na epic, plus dysk na kompie znacznie wiekszy niż to co jest na konsoli. Tylko lipa jak ten preload nie działa.
Opublikowano 13 listopada 202413 lis 1 hour ago, Dante said: Patrząc po wymaganiach to jednak obieram wersje na PC. Powinno pójść na epic, plus dysk na kompie znacznie wiekszy niż to co jest na konsoli. Tylko lipa jak ten preload nie działa. Teraz dźwignęli wymagania i zalecane jest RTX 4080 i 32GB RAM.
Opublikowano 13 listopada 202413 lis Chyba nie ma żadnych informacji, więc pewnie w chwili premiery. Mnie ciekawi czy w ogóle dadzą czas recenzentom na ogranie czegoś więcej niż prolog gry xd
Opublikowano 13 listopada 202413 lis Wymagania podniesione, a jeszcze kilka dni/tygodni temu była mowa, że jacy to developerzy nie są zaskoczeni działaniem gry i optymalizacją na komsolach. Wyczuwam ten same case, co dyrektor CDPR mówiący o zajebiście zoptymalizowanej wersji Cyberpunka na PS4.
Opublikowano 13 listopada 202413 lis 5 minutes ago, Rooofie said: Wymagania podniesione, a jeszcze kilka dni/tygodni temu była mowa, że jacy to developerzy nie są zaskoczeni działaniem gry i optymalizacją na komsolach. Wyczuwam ten same case, co dyrektor CDPR mówiący o zajebiście zoptymalizowanej wersji Cyberpunka na PS4. ciekawe ile prawdy było w tym, że na XSS będzie dobrze działać i wystarczy chcieć optymalizować gry a nie tylko narzekać
Opublikowano 13 listopada 202413 lis 10 minut temu, Rooofie napisał(a): Wymagania podniesione, a jeszcze kilka dni/tygodni temu była mowa, że jacy to developerzy nie są zaskoczeni działaniem gry i optymalizacją na komsolach. Wyczuwam ten same case, co dyrektor CDPR mówiący o zajebiście zoptymalizowanej wersji Cyberpunka na PS4. Jednym słowem, coś tutaj wyraźnie śmierdzi.
Opublikowano 13 listopada 202413 lis Tylko tam było ogólnikowe pierdolenie o tym, że "działa zaskakująco dobrze", a tu chyba konkrety były typu "działa w 60fps".
Opublikowano 13 listopada 202413 lis 6 godzin temu, Dalhi napisał(a): Wczoraj odpalałem tą apkę xboxa to mi pobrało 10mb i koniec. Jo mam tak samo. Nigdy się nie bawie w te pobierania wstępne ale jak ktoś ma wolnego neta to se nie pogra po pracy
Opublikowano 14 listopada 202414 lis Taki kwiatek mi na reddit wyskoczył: RTX 4060 dla 60 klateczek w medium 1080p jak sobie DLSS włączysz. Jakoś tak z rozsądnych wymagań sprzętowych obraz mi się zmienił na gówno rozmazane. Już za kilka dni się sami przekonamy. Są jeszcze wykresy od Nvidii, a tam jest około 40 klatek dla 4060 w 1080p natywnie ale niby w maksymalnych ustawieniach: https://www.tweaktown.com/news/101643/nvidia-benchmarks-stalker-2-geforce-rtx-4090-with-dlss-3-hits-4k-120fps-at-max-settings/index.html Edytowane 14 listopada 202414 lis przez Dalhi
Opublikowano 14 listopada 202414 lis Wychodzi na to, że bez 4080 już nie ma co podchodzić do grania na PC. No cóż, znowu konsola za 2k wydaje się być lepszym wyborem.
Opublikowano 14 listopada 202414 lis Coś mi z tą grą śmierdzi. Niby chciałbym zagrać i czekam na premierę ale ten hajp taki jakiś nijaki. Dodając do tego brak konkretnych gameplejow tylko krótkie urywki sklejone w dłuższy filmik to czuje mocne 70 na meta albo nos gracza mi się zepsuł.
Opublikowano 14 listopada 202414 lis Testy dla 4K tylko w DLSS performance xd no nie wiem jak wypadnie konsola za 2k do ogrywania tego tytułu. Czuję w moczu, że będzie strasznie niska rozdzielczość, a to bije po oczach bardziej niż brak konkretnych efektów graficznych czy tekstur wysokiej rozdzielczości.
Opublikowano 14 listopada 202414 lis Unreal Engine 5 powinien zostać zakazany Nic dobrego sobą nie wnosi, a wydajność wszystkich gier kuleje mocno.
Opublikowano 14 listopada 202414 lis Casus Cymbergaja który wychodzi na sprzęty za słabe aby pokazać grę w pełnej krasie. Chociaż z testów mówiono o obłędnej grafice - ogrywanej na komputerach z NASA. Tutaj najwięcej zyska oczywiście PS5PRO dzięki PSSR, a na Xboxie? Nom, czuję, że może być brzydkie zaskoczenie w performance. edit: chip.pl podaje, że nie jest jeszcze znana wersja użytego FSR więc może być to i trójka która podobno podaje już naprawdę konkretny obraz https://www.chip.pl/2024/11/stalker-2-wymagania-systemowe-gry-gsc-game-world
Opublikowano 14 listopada 202414 lis Jak to będzie w gamepass to biore nastepny czwartek i piątek L4.
Opublikowano 14 listopada 202414 lis 3 godziny temu, Czoperrr napisał(a): Wychodzi na to, że bez 4080 już nie ma co podchodzić do grania na PC. No cóż, znowu konsola za 2k wydaje się być lepszym wyborem. Nic nowego, 4080/4090, 7900XT/7900XTX reszta umiera na UE5. Jestem ciekaw bardzo tych 60 fps na XSX tutaj.
Opublikowano 14 listopada 202414 lis 2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a): FSR3 UE5 ma TSR z reguły fajnie działa na AMD. Framegen DLSS i FSR - kto jeszcze się na to placebo nabiera w 2024 xDD --- jak to będzie takie 60 FPS jak w Immortals na PS5 przy użyciu FSR 3 z 30 na 60 fps, to xD, a nie 60 fps.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.