Opublikowano 13 grudnia 202413 gru Patch do PS5 Pro już jutro. Wleci na święta u mnie jak złoto (bardziej po świętach) tylko mam nadzieję, że ogarną to porządnie, a nie jak w Silent Hillu 2.
Opublikowano 14 grudnia 202414 gru Małpa teraz fajnie lata na PRO Tryb balance jest ostrzejszy i vrr 120 też w tym trybie daje radę
Opublikowano 14 grudnia 202414 gru 49 minut temu, balon napisał(a): Balance na pro ile fps? 60 czy 40? 40 fps
Opublikowano 14 grudnia 202414 gru Kuźwa, żałuję, że tego patcha ściągałem. Gierka mocno zbrzydła w performance, wyraźnie się wszystko rozmazało, jasność też potężnie zwiększyli, ch#j wie po co Teraz w tym balance wygląda to mniej więcej tak, jak wcześniej w performance, ale mocny stuttering i ogólnie tnie w tych niby 40. Piszę o normalnym PS5 jakby co.
Opublikowano 15 grudnia 202415 gru Nie wiem co oni tam zrobili z podstawową wersja, ale na Pro jest o wiele lepiej. Widać że na trybie balance się skupili.
Opublikowano 15 grudnia 202415 gru Mapa była od początku w gierce? Bo jakoś dopiero po tym patchu musnąłem touchpada i mi się pokazała No i tego trybu Balance od początku też sobie nie przypominam - był?
Opublikowano 15 grudnia 202415 gru 7 minut temu, Wredny napisał(a): Mapa była od początku w gierce? Bo jakoś dopiero po tym patchu musnąłem touchpada i mi się pokazała No i tego trybu Balance od początku też sobie nie przypominam - był? Serio, wreszcie dodali? Nie, wzorem Starfielda, była to decyzja designerska .
Opublikowano 15 grudnia 202415 gru Czyli to jednak po patchu - z wyglądu coś jak w Elden Ring, taka rysowana. I można się teleportować pomiędzy kapliczkami, po prostu najeżdżając na nie na tej mapie właśnie.
Opublikowano 15 grudnia 202415 gru 1 minutę temu, Wredny napisał(a): Czyli to jednak po patchu - z wyglądu coś jak w Elden Ring, taka rysowana. I można się teleportować pomiędzy kapliczkami, po prostu najeżdżając na nie na tej mapie właśnie. Brakowało mi tej mapy podczas grania, szczególnie w jednym chapterze. Z jednej strony czyniło to grę jeszcze trudniejszą, ale zupełnie niepotrzebnie.
Opublikowano 15 grudnia 202415 gru Dodali też możliwość wyboru z bestiariusza potworasa lub bossa do stoczenia ponownie pojedynku, są nagrody za to itp. Najs. Ciekawe czy to o ten upgrade chodziło pod koniec roku, za pewne tak. Ploty ostatnio były, że dodadzą jeszcze mini rozdział. Ale to chyba jednak w przyszłym roku dopiero.
Opublikowano 21 grudnia 202421 gru Dzisiaj odpaliłem i mapka fajna sprawa bo w demku to trochę błąkałem się po omacku.
Opublikowano 28 grudnia 202428 gru 34 minuty temu, monika256 napisał(a): Pomóżcie 👏 jak na nowo zregenerować wachlarz? Im więcej atakujesz podstawowymi atakami tym Qi odnawia się szybciej. Ataki specjalne ładują wolniej. Bardzo szybko ładuje się przy atakowaniu 'wiatrakiem' na przykład. I jest jeszcze armor set, który założony w całości regeneruje Qi w przyspieszonym tempie
Opublikowano 28 grudnia 202428 gru Golden set to przy dobrym buildzie jest praktycznie easy mode. Zanim boss jest w stanie coś zrobić mamy znowu spirita lub np wachlarz. Można wsiąść spirit który zamraża potem podchodzimy do bossa i kręcimy kijkiem zanim boss się odmrozi mamy znowu wachlarz i tak w kółko.
Opublikowano 2 stycznia2 sty https://thegamepost.com/black-myth-wukong-xbox-release-delayed-xbox-series-s-memory/ Wg szefa studia gra nie wyszła na Xboksa przez małą współdzieloną pamięć w Series S, żadnego deala z Sony nie ma i nie było. Edytowane 2 stycznia2 sty przez DarkStar
Opublikowano 5 stycznia5 sty Małpa jest grana. Na PS5 Pro w trybie Balanced stabilne 45 klatek i uczta dla oczu
Opublikowano 5 stycznia5 sty Gram sobie na PC, jestem w drugim akcie i jest bardzo dobrze. Nie wiem czemu wydawało mi się, że jest to jakiś wymagający od początku tytuł, ale na razie idę jak przecinak - jedyne większe problemy zrobili mi w pierwszym akcie typ z kamienną głową, z którego wypada special odpalany pod R2+L2 i tygrysek w drugim. Trochę drażnią niewidzialne ściany, uwzględniając fakt, jak mocno gra kładzie nacisk na eksplorację poza główną ścieżką, natomiast bawię się ogólnie wyśmienicie.
Opublikowano 5 stycznia5 sty 23 minuty temu, jimmy napisał(a): Małpa jest grana. Na PS5 Pro w trybie Balanced stabilne 45 klatek i uczta dla oczu Tryb Performance nie daje rady?
Opublikowano 5 stycznia5 sty 12 minut temu, Square napisał(a): Tryb Performance nie daje rady? Próbowałem Balanced i Performance i imo nie warto poświęcać fajerwerków graficznych dla tych paru klatek więcej. 45fps jest mega przyjemne i responsywne. Patch pod Pro dał najmniej właśnie trybowi wydajności (nie korzysta nawet z PSSR i nie zawsze trzyma te klatki w przeciwieństwie do balansika).
Opublikowano 8 stycznia8 sty Szybkie pytanie: czy talenty w drzewku Przeobrażeń boostują tylko konkretną transformację czy wszystkie? Czyli czy wydając iskrę na Niezłomnego który "zwiększa wskaźnik obrony" to zwiększam obronę tylko tego kamiennego golema czy pozostałych przeobrażeń też?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.