Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mass Effect: Legendary Edition

Featured Replies

Opublikowano

Kiedyś się już o tym rozpisywałem jak mass effecty były jeszcze świeże w mojej głowie ale tak, uważam, że zmiany w sequelach nie spłaszczyły erpegowej otoczki ale ją......ulepszyły. IMO system z jedynki sprawiał tylko wrażenie bogatszego, bo oferował więcej skilli na postać, więcej punktów do przydzielenia i więcej ekwipunku do zebrania ale wcale to nie przekładało się na eee....głębię. Każda postać miała swoją profesję, którą w zasadzie rozwijało się tak samo i nie byłło sensu za dużo zmieniać. Właściwie, to od połowy gry Liara i Tali zabijały wszystko spamem mocy bez cooldownów, czytaj - wszystko wybuchało i latało. Tak, teoretycznie na każdy skill dawało się więcej punktów.....tylko po co ? Po co podnosiliśmy ekwipunek i inne itemy dosłownie co chwilę, wałęsając się po pustych przestrzeniach, skoro każdy dawał 1 lub dwa punkty jakiegoś stata więcej ale nie zmieniał za wiele.

 

Teraz zmiany, jakie zaszły w dwójce, to IMO duże usprawnienie również warstwy erpegowej. Skilli jest mniej i składaja się z mniejszej liczby punktów do przydzielenia ALE nie można już rzucać nimi na przemian. Każda postać ma co najmniej jedna alternatywę w kierunku, jakim możemy ją budować.  Teraz postacie na prawdę między sobą się różnią i budując skład, bierzemy pod uwagę ciekawsze aspekty, jak synergia między postaciami i mocami, power combosy i fajniej rozwinięty system osłon i odporności, gdzie trzeba sie już zastanowić, zanim zaczniemy walić adeptem w armora. Action skille to też duży krok na przód. ALE UWAGA - większość tych rzeczy ma znaczenia na poziomie trudności hard i wyżej, bo normal jest właśnie...spłaszczony. Większość zwykłych przeciwników ma uniwersalne odporności i brakuje im osłon. Na hardzie i wyżej niemal wszyscy mają jakis rodzaj osłony, przewaznie bariera lub zbroja, co ma bardzo duże przełożenie na to, w jakim składzie idziemy na misje i z czego do nich walimy.

  

Dla mnie, zagranie w jedynkę po dwukrotnym przemieleniu trójki było w tych aspektach zaskoczeniem, bo miałem w głowie właśnie ogół tych opinii, jakoby uprościli warstwe er-peg-ie i gra stała się bardziej action-orientet w sequelach. Z pierwszym się zgadzam, z drugim zupełnie nie. 

Zresztą nawet devi opowiadają w tych trailerach, jak jedynka była toporna w niektórych z tych kwestii i implementują do niej rozwiązania z dalszych części (zmieniają jednak więcej, niż się spodziewałem). No i będzie to dobra okazja do zweryfikowania wspomnień z trylogii i zmian między kolejnymi odsłonami.                     

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 680
  • Wyświetleń 155,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Mass Effect bez tyłka Mirandy to nie Mass Effect.

  • Nie, W menu kolekcji zmieniasz na ang i tyle.   Gram sobie, nic lepszego w tym roku nie wyjdzie niż najlepsza trylogia ever. Każde słowo chłone jak ambrozje. Ciarki przy openingu nawet na sk

  • Prawda jest taka że ta najlepsza growa trylogie ever kupilbym nawet bez żadnych zmian, dają DLC na jednym nośniku i już siusiak staje. MUSZE TO MIEC.

Opublikowano

Ja anulowałem preorder, mam w co grać i nie będę kolejnej gry napoczynał, wjedzie używka po wakacjach.

Opublikowano

Pinnacle Station nie bedzie w jedynce? To zadna strata w sumie bo sa o wiele lepsze dodatki, ale mam nadzieje, ze wiecej nie wytna. Na pewno za jakus czas wjedzie plytka. 

Opublikowano
4 minuty temu, Yap napisał:

Pinnacle Station nie bedzie w jedynce?

Nie będzie bo coś nie tak z kodem źródłowym czy coś.

Opublikowano

Ja niestety nie mam TV 120Hz, ale w 60iu fps’ach na SeX’ie mozna juz szarpnac z powodzeniem. 

Opublikowano

Na telewizorach hdmi 2.0 działa 1440p 120 fps? 

Opublikowano

Fajne te bonusy, chociaż jeśli się nie mylę, to mam cały ten zestaw na kompie jeszcze z czasów grania w trylogię. Ale i tak miło.

 

Fajnie też, że nawet na bazowej PS4 celują w 1080p/60 w trybie "performance" i że w ogóle będzie wybór, nic mi w takim razie więcej nie potrzeba.

Opublikowano

Szkoda tylko, że się w tym remastrze nie pokusili o zrobienie prawilnego zakończenia całej trylogii. Oglądanie RBG na końcu trochę słabe. 

Opublikowano

Zależy czy chcesz robić wszystko, czy nie. 

 

Ja ostatnio przechodziłem wszystkie części i taka jedynka zajęła mi 15h, dwójka trochę ponad 20, trójka podobnie, ale nie robiłem wszystkiego. 

 

No myślę, że można powiedzieć, że około 20h średnio.

Opublikowano

Na 100% me1 koło 25/30h, me2 prawie 70h, me3 też kolo 60/70h. Mówię tu z dlc.

Opublikowano

No DLC jest dużo i wiekszość co najmniej dobra:) Ojj pograłbym ale pewnie później bo czasu nie ma na 5 przejście całości a inne gry też istnieją:)

Opublikowano

Ja właśnie mega się cieszę, bo nie grałem w żadne DLC, a słyszałem, że dobre. Dodatkowo nie widziałem prawilnego zakończenie po patchu, więc podwójna podjarka

Opublikowano
7 godzin temu, Donatello1991 napisał:

Ile średnio zajmuje przejście każdej z części? 

 

Mnie jakoś 30-40h wychodziło za pierwszym razem w każdą część, starając się robić wszystko, co się da (a ta seria akurat ma spoko side questy, a niektóre, przede wszystkim w ME2, to praktycznie trzon historii). Było to w stu procentach naturalne dla mnie, bo chłonąłem ten świat i cieszyły mnie wszystkie zadania (gorzej, że część można dosyć łatwo pominąć i nie mieć już możliwości ich powtórzenia, ot trzeba zwiedzać huby, słuchać rozmów i się czasem włączać). 

 

Oczywiście nie mówię tu o jakichś trofeach na kiju etc.

Edytowane przez kotlet_schabowy

Opublikowano

jedynka sidequesty ma jednak słabe. Mówie o tych na planetach w identycznych lokacjach i troche strzelania. Chyba tylko jeden ma jakieś znaczenie i efekty.

Spoiler

ten na ziemskim księżycu.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.