Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X


Amer

Rekomendowane odpowiedzi

28 minutes ago, JeDaj said:

[mention]Czoperrr [/mention] a próbowałeś im podać inny adres mailowy? Może wtedy ta obesrana etykieta w końcu przyjdzie.

Adres mailowy mam przypisany do konta, poza tym tak jak mówiłem etykietę można też było pobrać ze szczegółów naprawy na profilu Microsoft. 

Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, Popi napisał:

Blad czopera polegał na tym że chłop niepotrzebnie zaczął drążyć temat tego napędu, to była w ogole jakaś sytuacja 1 na milion że napęd nie czyta, jestem przekonany że z czasem samo by się naprawilo a może w zła stronę płyta była wkladana?? a tak huy konsolka rozjebana, kupa nerwów i się karaluchy z obu obozów uaktywniają, trzeba było czoper zostać przy gamepassie, byś był spokojniejszy i konsola byłaby cała a tak chuj, no ja mam gamepassa i jestem szczęśliwym człowiekiem nawet nie mam zamiaru sprawdzać napędu mam tylko cyber punka na płycie i działa, a tak gamepassik i nie mam zamiaru se ryć głowy że może napęd czegoś nie czytać, nawet nie kupię już żadnej gry na cd bo to co jest w gamepassie starczy mi na lat 10 pozdrawiam 

 

Blad czopera polegal na tym ze chlop niepotrzebnie w ogole kupil xboxa. Mam nadzieje ze pomoglem.

  • Haha 2
  • Minusik 14
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, schabek napisał:

 

Blad czopera polegal na tym ze chlop niepotrzebnie w ogole kupil xboxa. Mam nadzieje ze pomoglem.

 

bardzo dobrze że kupił , źle że nie przeczekał bo napędy się same naprawiają po czasie. Terozki xkom sie na niego wysra że to wogole kajs wysylal a można było poczekać i cieszyć się funkel nówka konsolą ale tak to jest jak ktoś nie umie zapanować nad emocjami ino robi chaos w sieci. roszczeniowym cza być ale z zimną głową a nie na wariata dejcie bo mi sie nalezy 

  • Plusik 1
  • Haha 2
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Popi napisał:

 

bardzo dobrze że kupił , źle że nie przeczekał bo napędy się same naprawiają po czasie. Terozki xkom sie na niego wysra że to wogole kajs wysylal a można było poczekać i cieszyć się funkel nówka konsolą ale tak to jest jak ktoś nie umie zapanować nad emocjami ino robi chaos w sieci. roszczeniowym cza być ale z zimną głową a nie na wariata dejcie bo mi sie nalezy 

 

Tak jak mowisz, niepotrzebnie sie zagotowal, zamiast poczekac do poniedzialku kiedy to ziemia kreci sie najwolniej a napedy bluray najszybciej moze cos by z tego bylo a tak jest jak jest.

  • Haha 7
Odnośnik do komentarza

W czwartek z ciekawości wysłałem wniosek reklamację rękojmia do Xkom z opisem sytuacji i chęcią zwrotu lub wymiany towaru na nowy i dzisiaj dostałem info, że w poniedziałek przyjedzie kurier po paczkę, niestety zero informacji co się z tym zadzieje później i co mam spakować. Będę tam dzisiaj dzwonił zeby się nie okazało, że dam im cały komplet a konsola pójdzie na serwis. 

Odnośnik do komentarza

Dzwoniłem tam teraz i gościu na infolinii nie wie, prawdopodobnie i tak będą to wysyłać na serwis więc bezsens totalny żebym im odsyłał cały komplet. No lipna sytuacja. Chyba jednak odeślę do ms na wymianę jak już przyjdzie etykieta, napisze wierszyk po niemiecku i dołączę czekoladę żeby mi na złość nie niszczyli już sprzętu 

 

EDIT: napisałem do xkom raz jeszcze czy zamierzają wysłać to na serwis producenta to odpisali:

 

Quote

Dzień dobry,

 

dziękujemy za przesłaną wiadomość. Uprzejmie informujemy, iż dostarczenie sprzętu do sprzedawcy jest niezbędne celem weryfikacji zgłoszonej przez Pana wady towaru, decyzja o wymianie bądź zwrocie środków nie może zostać podjęta bez wcześniejszej weryfikacji i zapoznania się ze zgłoszonym problemem ze sprzętem.

 

W razie pytań pozostajemy do dyspozycji.

 

 

Spoiler

:xboxssie:

Edytowane przez Czoperrr
Odnośnik do komentarza

Też mi się pojawił Xbox One którego nie miałem, gościu na support nie wiedział dlaczego. No i drugi Xbox series x też się pojawił ale jak wchodzę to mam te same informacje. Więc albo masz to samo albo dostaniesz inną konsolę. Jak wchodzisz w szczegóły to masz inny numer seryjny? Ja cały czas nie wiem co mam robić 

Edytowane przez Czoperrr
Odnośnik do komentarza

Też miałem jakieś dziwne, zdublowane sprzęty.

 

@Czoperrr wysyłaj komplet, bo taka jest procedura ze sklepem - oni muszą dostać to, co Ci sprzedali.

Jasne, odeślą to na serwis, konsola wróci jeszcze bardziej ujebana i oczywiście wciąż wadliwa, ale wtedy już nie będą mieli wyjścia i dostaniesz kasę/nowy sprzęt.

Odnośnik do komentarza

 

16 minut temu, Texz napisał:

Nie wiem co ten MS odpierdziela, na koncie oprócz Xboxa One, którego nie mam, pojawiła się druga konsola XSX z innym numerem seryjnym. Czyżbym oczymś nie wiedział i miał się dopiero dowiedzieć? 

 

O Philu złoty! :xboss:

 

 

Miałem to samo - do konta dopisało mi xone. Nikogo o to nie pytałem, po prostu wywaliłem z konta :usmiech:

Odnośnik do komentarza

Opcje mam więc dwie :

 

1. Wysłać całość do xkom na rękojmię żeby wysłali to znów do serwisu i nie wiadomo co dalej. Dodatkowo wysyłam im pada i cała resztę 

2. Wysyłam na wymianę sama konsolę standard Exchange do serwisu dorzucajc kartkę i czekoladki pisząc że proszę o wymianę na brand new bo Phil o wszystkim wie. Numer zgłoszenia daje na Xbox Twitter skoro poszło już wyżej. 

 

Co radzicie? 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...