Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X


Amer

Rekomendowane odpowiedzi

28 minut temu, MaiorZero napisał:

@ProstyHeker jednak z padem nie jest ok. Bumper LB jest w porządku ale RB zaczął sprężynować jak w poprzednim. :yao:

 

Rozumiem, że procedura taka sama i wymiana także za 0 zł? xd

No nie potrafią zrobić porządnego pada, gałgany jedne :frog:

 

Tak, procedura taka sama. Pad powinieneś już mieć na koncie oznaczony jako osobne urządzenie, zgłaszasz, wysyłka 0 zł. 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Teraz dodali taki komunikat. Przynajmniej nie widziałem go wcześniej. :we_need_to_go_deeper:

"Jeśli urządzenie zostało niedawno zakupione, być może kwalifikujesz się do wymiany nowego urządzenia bezpośrednio z miejsca zakupu. Jeśli zdecydujesz się przesłać zlecenie serwisowe bezpośrednio do firmy Microsoft, pamiętaj, że możesz otrzymać odnowione urządzenie w przypadku wymiany. Sprawdź zasady zwrotu sprzedawcy detalicznego, aby uzyskać szczegółowe informacje."

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza

Mam XsX od od ponad dwóch tygodni. Kupiłem standardowy zestaw oraz niebieski pad. Do padów używam akumulatorków Eneloop pro oraz ładowarki bc-700. Wszystko jest w porządku, jednak co pare dni jak pozostawię niebieski pad na boku i potem chcę z niego korzystać to nie reaguje. Przycisk uruchamiania swieci cały czas mimo wciskania. Pomaga wyciągnięcie i wsadzenie baterii. Co może być nie tak?

Odnośnik do komentarza

Pady czy to ms czy sony czy nintendo to jakiś kryminał na tej generacji. Switch wiadomo od kilku lat kłopoty z joy conami i jakieś chałupnicze naprawy. Sam miałem z moim pierwszym switchem kłopot. Xbox Series X mimo że pad mi się podoba ewidentnie są użyte mniej trwałe elemnty niż w starych nie do zajebania padach od xboxa 360. Już te od xboxa one były gorsze bo na 6 padów jakie posiadałem aż dwa reklamowałem z różnych powodów (w jednym przestał działać rb w innym kłopot z łączeniem słuchawek).  Playstation to samo. Nie mam ps5 ale mam pełno zjaomych co już wymieniali pada a pad do ps4.... oh boy od czego zacząć. Miałem 3 i KAŻDY się w jakiś sposób rozjebał. Po pierwsze analogi które się ścierają (tylko jeden od ps4 pro mi się nie starł bo miałem go za krótko :D)  , po drugie naklejka z tyłu co po jakimś czasie się odklejała i musiałem ją benzyną zmywać aby nie kleiła mi palców, nie działał w jednym jack (reklamowałem) w innym miałem kłopot z tiggerem co przestał działać. To samo czytam dzieje się z Elite padem od ms. Kupują ludzie za 500 zł pad a tam co drugi ma jakiś feler... 

 

A najśmieszniejsze że wszystkie te pady kosztują więcej niż generacje /dwie temu. Coraz tańsze buble ale płać więcej... 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
16 godzin temu, michaukowski napisał:

Panowie, ile mniej więcej czeka się na wymianę pada w ramach gwarancji? Niestety, mój pad od Xbox Series S złapał "dryfowanie" lewego analoga i będę musiał go w przyszłym tygodniu wysłać do "sanatorium".

Ja wysłałem swojego w ten poniedziałek, a wczoraj już miałem.

Odnośnik do komentarza

No sam się tego nie spodziewałem, że po pół roku używania konsoli czeka mnie już wymiana kontrolera. A pierwsze wrażenie po wyjęciu z pudełka sprawiał, że będzie solidniejszy niż ten od XONE. Oj, jak bardzo się myliłem.

 

U mnie najpierw lewy analog wydawał dziwny sprężynujący dźwięk po jego wciśnięciu. Nic jednak poza tym się nie działo. Jednak potem przy ogrywaniu Immortals Fenyx Rising zauważyłem dziwną anomalie. Mianowicie kursor na mapie zaczął się sam poruszać. Myślę sobie WTF. I później szybkie śledztwo i ta dam, dryf lewego analoga. Czyszczenie i dmuchanie sprężonym powietrzem nic nie dało i trzeba będzie wysłać na gwarancję.

 

A z zewnątrz, to pad wygląda, jakby nawet nie był używany. Guano, jak nie wiem co. W poniedziałek rano uderzę na infolinię Xboxa i załatwi się sprawę.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Kolejna osoba ze skopanym padem? Jest nas wielu, braci się nie traci!

 

A tak na serio, to kolejne osoby ujawniają skalę problemu. @blantman dobrze prawi, jakość wykonania padów to jakiś żart. W padzie od PS4 spieprzył mi się analog miesiąc od zakończenia gwarancji, a do tej pory mam pady z PSX i PS2 dojechane jak bure suki. Nadal działają i nie ma driftu, guziki się nie blokują. Może i skrzypią, ale mogę pograć w grę w telewizor. Fakt, Dualshock 2 miał problemy z pękającymi liniami na tej elastycznej płytce, ale raczej to ujawniało się po latach od zakupu sprzętu, nie w kilka miesięcy. Koledzy z niebieskiego obozu też mają problemy ze swoimi kontrolerami, więc jest to po prostu rak branży - cięcie kosztów na każdej płaszczyźnie. Szkoda tylko, że winna jest m.in. gumka warta może 20 groszy.

 

To chyba fart, że po 2 latach nie mam driftu w joy-conach. Odbiłem za to padami od XSX :)

@MaiorZero dzięki za repost!

 

Edytowane przez ProstyHeker
Odnośnik do komentarza

W piątek otrzymałem już drugiego (łącznie, licząc tego z konsolą, trzy) Robot White i chyba jest w porządku. Mam nadzieję.
 

Wydaje mi się, że drugi pad jakiego mam czyli Shock Blue jest lepiej wykonany niż trzy Robot White jakie miałem. Zwłaszcza przyciski LB i RB które w Shock Blue mają płytszy i cichszy klik. Żadnego sprężynowania i nic. W tym trzecim Robot White sprężynowania już nie słyszę ale za to właśnie klik jest głośniejszy a przyciski LB i RB bardziej odbijają.

 

Nie mam większej próby ale ciekawi mnie czy pady, w innych kolorach niż te które są dodawane do konsol, są lepiej wykonane.

Odnośnik do komentarza

@MaiorZero

 

Dzięki bardzo za linka do poradnika. Wczoraj udało mi się wszystko zrobić online. Jedyna różnica to taka, że jak ktoś rejestruje chęć naprawy gwarancyjnej po raz pierwszy, trzeba wpierw zarejestrować samą konsolę, a później samego pada. Wtedy, pad pojawi nam się jako osobne urządzenie i dalej już według poradnika. Choć na koniec, po zatwierdzeniu wszystkiego, miałem lekką palpitację serca, bo... pojawił mi się błąd w sklepie. Nic się jednak nie stało, bo wystarczyło tylko poczekać kilka minut, aż system wszystko przemieli. Mam już paczkę gotową z etykietą i czekam na możliwość wysłania. Miałem wysłać nawet dzisiaj w lokalnym spożywczaku (otwarty w niedzielę, punkt obsługi paczek) ale się nie udało, bo... mieli awarię internetu :yuno:. No nic, trzeba iść jutro.

Odnośnik do komentarza

Dzisiaj w końcu udało się wysłać paczkę z padem. Pozostaje tylko czekać na rozwój wydarzeń. Jak już pad wróci, to dam znać co i jak.

 

Edit: Wczoraj otrzymałem pada z gwarancji. Calość w moim przypadku trwała równo tydzień. Oczywiście dostałem pada odnowionego. Również wczoraj trochę go przetestowałem. Póki co wszystko wygląda ok. Ciekawe na jak długo :yao:

Edytowane przez michaukowski
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Wrzucam posta tutaj, bo w sumie awaria xD

 

Info dla osób z małymi dziećmi - nie dawajcie im bez opieki żelków Haribo, jeśli w pobliżu jest stojący XSX. Szczególnie tych długich (jak na foto) żelasków.

 

Kumpel do mnie dzwoni i mówi - mordo, błagam k*rwa, pomóż, bo na gwarancji nie przyjmą, a dzieciak ugryzł żelka i resztę wsadził w otwór w konsoli, wentylator terkocze, a konsola wywala błąd, że jest jej za gorąco. Mówię mu - ryju xDDDDD, pyszczku mój xDDDD, dawaj go do mnie, na twoją odpowiedzialność mogę wyczyścić wentylator.

 

No i rozebrałem jego konsolę (bardzo fajne są poradniki na YT), alko IPA, contact cleaner i wyczyściłem go z tych czerwonych, lepiących smarków. Siła odśrodkowa wywaliła żelka na zewnątrz, przez co od tego lepiszcza blokowały się łopatki i konsola wywalała błąd, jak wchodził na wyższe obroty. Do samego mechanizmu na szczęście nic się nie dostało.

 

Jako prawilny majster zrobiłem pryma sort - wentyl działa bez zająknięcia i konsola też działa bez zająknięcia. Zdjęć nie robiłem, bo wiecie, to były emocje.

 

Otwieram listę produktów spożywczych potencjalnie niebezpiecznych dla konsoli Xbox:

- paluszki,

- czipsy citosy,

- czipsy STIXY,

- tic-tac.

 

Czekam na dalsze propozycje!

 

 

pol_pl_ZELKI-HARIBO-WUMMIS-200g-39305_1.jpg

Edytowane przez ProstyHeker
  • Plusik 1
  • Haha 8
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...