jakbu 160 Opublikowano 23 Lutego Udostępnij Opublikowano 23 Lutego No nic, sposób z tagowaniem QoS przestał działać. Macie jakieś inne pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza
Tomek P. 59 Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Miał ktoś problem z ciągłym rozłączaniem hdr. Podczas gry czy to w menu konsoli ekran robi się na chwilę czarny i wyłącza się hdr. Jak przełączę źródło obrazu i spowrotem dam na xboxa to hdr już jest. I tak co chwilę Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza
Donatello1991 1 172 Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia (edytowane) 5 minut temu, Tomek P. napisał: Miał ktoś problem z ciągłym rozłączaniem hdr. Podczas gry czy to w menu konsoli ekran robi się na chwilę czarny i wyłącza się hdr. Jak przełączę źródło obrazu i spowrotem dam na xboxa to hdr już jest. I tak co chwilę Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka Mi się sporadycznie włącza konsola bez hdr (w opcjach jestvw tedy niedostepne i zablokowane, ze nic nie zrobie ) ewentualnie w bardzo niskiej rozdzielczości. W obu przypadkach muszę uruchamiać ponownie konsole. W sumie zaczęło się to po zmianie tv. Zmiana wejścia hdmi nie pomogła. Edytowane 21 Kwietnia przez Donatello1991 Cytuj Odnośnik do komentarza
Tomek P. 59 Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Tv mam cały czas ten sam. Teraz zaczęło się co chwilę wyłączać. Czarny ekran co chwilę. Zmiana kabla i wejście hdmi nic nie dała Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 083 Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Sprawdź na innym tv. Cytuj Odnośnik do komentarza
Tomek P. 59 Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Innego tv nie mam. Dodam, że ps5 działa normalnieWysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza
Dalhi 163 Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia (edytowane) @Tomek P. Na początek "miękki reset" konsoli, wciśnij przytrzymając jednocześnie przycisk zasilania na konsoli przez 10 sekund. W tym czasie konsola się wyłączy, odczekaj z pół minuty i odpal konsolę jeszcze raz. Jak nie pomoże to twardy reset: https://support.xbox.com/en-US/help/hardware-network/console/reset-console-to-factory-defaults Powinno pomóc, czasem soft wariuje. Edytowane 21 Kwietnia przez Dalhi Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 8 805 Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia W dniu 23.02.2024 o 10:11, jakbu napisał: No nic, sposób z tagowaniem QoS przestał działać. Macie jakieś inne pomysły? Tak - nie usypiać, wyłączać, jak człowiek Cytuj Odnośnik do komentarza
Tomek P. 59 Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia [mention=6574]Tomek P.[/mention] Na początek "miękki reset" konsoli, wciśnij przytrzymając jednocześnie przycisk zasilania na konsoli przez 10 sekund. W tym czasie konsola się wyłączy, odczekaj z pół minuty i odpal konsolę jeszcze raz. Jak nie pomoże to twardy reset: https://support.xbox.com/en-US/help/hardware-network/console/reset-console-to-factory-defaults Powinno pomóc, czasem soft wariuje.Wyłączyłem w tv free sync i na razie jest spokój Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza
jakbu 160 Opublikowano Poniedziałek o 07:42 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 07:42 18 godzin temu, Wredny napisał: Tak - nie usypiać, wyłączać, jak człowiek Bez sensu, jak zwierzę... ostatecznie podłączyłem po kablu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 8 805 Opublikowano Poniedziałek o 12:43 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 12:43 Nigdy w życiu nie usypiałem żadnego sprzętu - zawsze po skończonej sesji wyłączenie i tyle. Nie wiem nawet po co to komu To jakaś gigantyczna oszczędność czasu lub prądu? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.