Skocz do zawartości

Forza Horizon 5


Rekomendowane odpowiedzi

Już kij z tą fabuła, ale ta dowolność i „piaskowatość” jest już wkurwiająca. Brak sztywnie ustalonych wymogów do wyścigów to duży minus. Człowiek dzięki temu odkrywał kolejne auta, a nuż jakieś stawało się kolejnym ulubionym. Teraz człowiek używa kilku na krzyż, a reszta to zapchajdziura do garażu. 

  • Plusik 8
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, balon napisał:

Jako fana wyścigów nie denerwują Ciebie te eventy, w których nie liczy się praktycznie miejsce tylko exp aby odblokować nowe ciuszki? 

 

W tego typu graniu miejsce nie ma dla mnie kompletnie żadnego znaczenia, liczy się czysty fun podczas gry. 

Jesli miałem ochotę coś porywalizować, to wbijałem do rywali i ganiałem się z ziomkami z forumka :)

Odnośnik do komentarza

Wiecie co mnie cieszy najbardziej ? Magicy z Playground w końcu ogarnęli jak zrobić realistyczne oświetlenie.. to daje duże nadzieje, że nowy Motorsport pozamiata, bo Forza zawsze była w tyle za GT jeśli chodzi o oświetlenie, naturalność aut i tras.. nie mogę się już doczekać gameplayu z nowego Motorsport, a sama FH5 no cóż.. będzie grane od premiery, nie mogę się już doczekać. 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, MYSZa7 napisał:

Już kij z tą fabuła, ale ta dowolność i „piaskowatość” jest już wkurwiająca. Brak sztywnie ustalonych wymogów do wyścigów to duży minus. Człowiek dzięki temu odkrywał kolejne auta, a nuż jakieś stawało się kolejnym ulubionym. Teraz człowiek używa kilku na krzyż, a reszta to zapchajdziura do garażu. 

 

pełna zgoda

 

dokładnie z tego powodu pograłem w czwórkę niecałe 10h i odpuściłem

Odnośnik do komentarza
12 godzin temu, kubson napisał:

Zgadzam się z balonem, dwójka miała najfajniej zrobione wyścigi, robiło to strasznie, sztywno przypisane auto do wyścigu i jazda nie wiem kabrioletami z lat 60 po lazurowym wybrzeżu :fsg:

 

W dwójce nie było przypisane stricte auto, ale konkretna kategoria. Jedyny minus, że w niektórych kategoriach było mało aut, więc czasem w wyścigu jechało po kilka takich samych, a dodatkowo były takie kategorie, które miały np. tylko 2 auta z 10 dostępne w podstawce. Jeśli ktoś, jak np. ja nie kupił dlc, bo nie chciał albo już nie były dostępne, to musiał się wozić tymi dwoma furami, we wszystkich wyścigach tejże kategorii. Poza tym, to wolę taki układ właśnie, gdyż często niektórych fur sam z siebie bym nie sprawdził, bo mógłbym jeździć 5 pojazdami na krzyż przez całą grę.

Odnośnik do komentarza
19 minut temu, Luqat napisał:

W dwójce nie było przypisane stricte auto, ale konkretna kategoria.

No o to mi chodziło :)

 

19 minut temu, Luqat napisał:

Jedyny minus, że w niektórych kategoriach było mało aut, więc czasem w wyścigu jechało po kilka takich samych

W czwórce mimo, że można wybrać to masz tak samo. Wybierasz auto i bardzo często ścigasz się z takimi samymi modelami. To w sumie też mogliby zmienić, aby była większa różnorodność przeciwników.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Też tego nie cierpię. Nawet jak jest dużo fur do wyboru, to i tak najczęściej konsola wybiera jedno albo kilka najlepszych. Powinno to być totalnie randomowe, jakie fury jadą, a dodatkowo różnice między nimi nie powinny być zbyt duże, żeby nawet wybierając teoretycznie najsłabszą (pomijam kwestię tuningu) można było - choć nieco trudniej - wygrać wyścig.

Odnośnik do komentarza
23 godziny temu, orion50 napisał:

Wiecie co mnie cieszy najbardziej ? Magicy z Playground w końcu ogarnęli jak zrobić realistyczne oświetlenie.. to daje duże nadzieje, że nowy Motorsport pozamiata, bo Forza zawsze była w tyle za GT jeśli chodzi o oświetlenie, naturalność aut i tras.. nie mogę się już doczekać gameplayu z nowego Motorsport, a sama FH5 no cóż.. będzie grane od premiery, nie mogę się już doczekać. 

 

Nowy Motorsport ponoć ma chodzić na tym samym silniku co MFS, więc jest nadzieja, że oświetlenie da radę, bo w samolocikach często jest foto real :)

Odnośnik do komentarza
27 minut temu, Michał102 napisał:

 

Nowy Motorsport ponoć ma chodzić na tym samym silniku co MFS, więc jest nadzieja, że oświetlenie da radę, bo w samolocikach często jest foto real :)

MFS chodzi na starej iteracji silnika Forza Tech, oczywiście przebudowanego na własne potrzeby,

 

a najnowsza Forza Motorsport ma korzystać z zupełnie nowego silnika, więc myśle że efekt powinien być jeszcze lepszy niż we MFS :)

Odnośnik do komentarza
On 8/10/2021 at 10:16 AM, MYSZa7 said:

Już kij z tą fabuła, ale ta dowolność i „piaskowatość” jest już wkurwiająca. Brak sztywnie ustalonych wymogów do wyścigów to duży minus. Człowiek dzięki temu odkrywał kolejne auta, a nuż jakieś stawało się kolejnym ulubionym. Teraz człowiek używa kilku na krzyż, a reszta to zapchajdziura do garażu. 

 

Oj tak to największa wada czwórki, nie kupuje tłumaczenia "przecież możesz sam auto wybrać" - oczywiście możesz, ale tego nie robisz bo masz kilka ulubionych i nie będziesz spędzał 30 minut w garażu przed każdym wyścigiem myśląc, co by tu wybrać. Najlepszym kompromisem byłyby ograniczenia typu "Klasa C, klasyczne muscle cary, lata 1965-1970" bez możliwości zmiany tego za pierwszym razem, po ukończeniu wyścigu niech już sobie będzie pełna dowolność w następnych podejściach.

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...