Opublikowano 12 czerwca 20222 l Jeżeli te planety nie będą oferowaly czegoś unikalnego w sferze fabularnej lub gameplayu to chyba bez różnicy? Od latania po surowce to NMS jest. Edytowane 12 czerwca 20222 l przez pawelgr5
Opublikowano 12 czerwca 20222 l 15 minut temu, PanKamil napisał: Oni te 1000 planet projektowali ręcznie czy zrobi to jakoś generator? Poważnie pytasz?
Opublikowano 12 czerwca 20222 l Autor Dzisiaj żadna mapa w grach AAA nie jest "ręcznie robione" każda gra wykorzystuje procedularnie generowane modele tworzone w Houdini lub innym programie i nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy Co do samej prezentacji, to pomijając widoczne problemy z frameratem i drewniane strzelanie, to prezentacja zrobiła na mnie wrażenie i rozbudziła wyobraźnie
Opublikowano 12 czerwca 20222 l 15 minut temu, ASX napisał: Dzisiaj żadna mapa w grach AAA nie jest "ręcznie robione" Słowo klucz: machine learning
Opublikowano 12 czerwca 20222 l Wygląda jak fallout w kosmosie. Przez miesiące było pisane, ale niektorzy wciaz spodziewali sie chyba 3rd person action adventure Spryciarze nie pokazali szybkiego poruszania sie postacia/skrecania w trzeciej osobie
Opublikowano 12 czerwca 20222 l 25 minut temu, ASX napisał: Dzisiaj żadna mapa w grach AAA nie jest "ręcznie robione" każda gra wykorzystuje procedularnie generowane modele tworzone w Houdini lub innym programie i nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy Ja tam nadal wierzę że każde drzewo, krzak, kamień lub chrust w Snow Runner i Horizon Forbidden West były zasadzone pojedynczo Co do prezentacji to niby wszystko ok ale nadal mam wątpliwości czy wszystko będzie zgodne ze starannie przygotowanymi filmikami z gameplayu. Rozbudowa statków kosmicznych na papierze wygląda fajnie, może dało by się zrobić statek Przybyszów z Matplanety ale te dźwięki w kosmosie? Niby grafika realistyczna (16 X details) ale dźwiękowo bzdura totalna.
Opublikowano 12 czerwca 20222 l Jakoś ten gameplay mnie nie porwał, wolałbym więcej dowiedzieć się o kwestiach fabularnych niż o tym, że można sobie customizować statek czy bazy. Poza tym mam wrażenie, że będzie trochę przerost formy nad treścią, ale zobaczymy.
Opublikowano 12 czerwca 20222 l Ja po tym pokazie mam trochę nadzieję, że gra zastąpi mi ME , na które tyle czekam. Tylko te 1000 planet. Po co? Myślałem, że już się skończyły czasy mierzenia sobie prącia przez wielkość mapek
Opublikowano 12 czerwca 20222 l Z pewnoscia nie zastąpi ci mass effecta bo oni nie robia filmowego akcyjniaka. Obejrzalem jeszcze raz. Masakrycznie dobrze to wygląda, szczególnie miasta. Jest poprawa jeżeli chodzi o twarze, bo juz nie sa absolutnymi kukłami. Mega jaranko. Bardzo podoba mi sie minimalistyczny hud i design kreatora postaci. Zajebiscie, ze jest duzo skilli/traitów do wyboru. Muzyka i dzwięki są fantastyczne. Przydałby się recoil do niektorych broni, bo troche sztywno to wygląda.
Opublikowano 13 czerwca 20222 l Autor Gdyby każdy asset w grach był modelowany ręcznie, a potem każda skała, drzewo, krzak umiejscowiony ręcznie to gry powstawałyby 15 lat a nie 5. Popatrzcie na przykład na ten, kompletnie amatorską próbkę, modelowania proceduralnego, o ile prościej jest korzystać z takiego generatora niż modelować każdy budynek ręcznie
Opublikowano 13 czerwca 20222 l Nie wiem, czego wy się spodziewali po starym silniku, który tylko trochę coś tam odpicowali i mechanika od 20 lat jest taka sama. Gdyby mieli choć jaja i przeszli na UE4, ewentualnie 5 to odbiór pewnie byłby dużo lepszy i pozytywniejszy, od taki Fallout w kosmosie.
Opublikowano 13 czerwca 20222 l 9 godzin temu, _mike napisał: Ja po tym pokazie mam trochę nadzieję, że gra zastąpi mi ME , na które tyle czekam. Tylko te 1000 planet. Po co? Myślałem, że już się skończyły czasy mierzenia sobie prącia przez wielkość mapek To będzie zupełnie inna gra. Prędzej porównaj to do no Mans sky. Chyba jest w passie to możesz obadać.
Opublikowano 13 czerwca 20222 l Chyba nie graliście w NMS, jesli porównujecie do tego grę, która ma w sobie 100% bethesdowego stylu. Starfield to klasyczne RPG, więc ani nie będzie tu efektownej rozwałki a'la Doom, ani, mimo tych 1000planet, niekończącej się craftingowej fiesty rodem z NMS.
Opublikowano 13 czerwca 20222 l Mi się podobało, tylko tak przypuszczałem że to będzie drewno jak F4 w innym settingu. Eksploracja pewnie wynagrodzi wiele, ale jak to ma działać w 30fps to XD.
Opublikowano 13 czerwca 20222 l Gry Bethesdy zawsze maja to coś, Morrowind, Skyrim, Fallout 3 i 4 też były zajebiste. Niektórym to ciężko dogodzić, ale prawda jest taka, że takiego RPGa jak Starfield jeszcze nie było i jako sztandarowy projekt M$ dodatkowe morze gotówki pozwoli pewnie Starfieldowi błyszczeć już od samej premiery, nawet jak będzie ona w 2024. Co do planet to co niektórzy hejtują to jakiś dramat, przecież nie kazda będzie miała coś do zaoferowania, ale na pewno też te "fabularne" podobnie jak w Mass Effectach będą robione ręcznie. Porównanie do No Man's Sky w necie to najgłubsza rzecz jaką ostatnio słyszałem... To będzie RPG z krwi i kości, pewnie 10-15 dużych planet, reszta pod zbieranie resourców i dla zwiększenia uczucia skali, bo przecież mamy tutaj też system walki statkami kosmicznymi, więc bez zbierania resourców na planetach nie miałoby to sensu. Zapewne będzie to zupełnie opcjonalne na te 25-30h głównego watku odwiedzenie 10 planet pewnie wystarczy. Całość wyglada zacnie, uwielbiałem Fallouta 4 i wszelkie dodatki do niego, a tutaj jest wszystko to co było tam + skala + inny klimat + walka statkami + ulepszona grafika i eksploracja. Jestem kupiony, to będzie wreszcie nowe IP, duża gra AAA od Microsoftu z wielkim rozmachem i skalą.
Opublikowano 13 czerwca 20222 l Godzinę temu, PanKamil napisał: To będzie zupełnie inna gra. Prędzej porównaj to do no Mans sky. Chyba jest w passie to możesz obadać. NMS ograłem. Podobieństwa są i pewnie się inspirowali robiąc tysiąc planet. Z tym ME bardziej chodziło mi kosmiczną przygodę i rozwiązywanie tajemnicy galaktyki. Taki przynajmniej vibe złapałem w trakcie pokazu (pewnie z premedytacją się na tym skupili). Choć im dłużej o tym myślę to pewnie nie wyjdą poza swoje utarte schematy i dostaniemy Fallouta w kosmosie a nie ustrukturyzowaną przygodę. Fanem ich gier nie jestem ale kosmiczne przygody zawsze przygarnę i z chciał dam szansę. Ciekawe czy te 1000 planet to nie jest podwalina na dodanie sensownego contentu w 1000 DLC
Opublikowano 13 czerwca 20222 l Autor Starfield będzie miał o wiele większy nacisk na historię i narrację niż No Mans Sky.
Opublikowano 13 czerwca 20222 l 2 godziny temu, Faka napisał: Nie wiem, czego wy się spodziewali po starym silniku, który tylko trochę coś tam odpicowali i mechanika od 20 lat jest taka sama. Gdyby mieli choć jaja i przeszli na UE4, ewentualnie 5 to odbiór pewnie byłby dużo lepszy i pozytywniejszy, od taki Fallout w kosmosie. Przejście na któryś z tych silników = brak interaktywności znanej z poprzednich gier Beth. Ten ich silnik to trochę błogosławieństwo i przekleństwo. Graficznie się nie wybija i nigdy nie będzie, ale fizykę mają jedną z najlepszych. Cyberpunk próbował być jak gra Bethesdy i prezentuje się wyśmienicie, ale nawet kubka tam nie uniesiesz.
Opublikowano 13 czerwca 20222 l Nawet IGN wrzucił porównania i serio miałem deja vu, że gdzieś to wszystko widziałem. Edytowane 13 czerwca 20222 l przez PanKamil
Opublikowano 13 czerwca 20222 l 1 minutę temu, PanKamil napisał: Nawet IGN wrzucił porównania i serio miałem deja vu, że gdzieś to wszystko widziałem. Faktycznie kropka w kropkę prawie. Jakby w NMS dodac złożony system dialogowy to byśmy byli już kilka lat po premierze Starfielda
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.