Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj żadna mapa w grach AAA nie jest "ręcznie robione" każda gra  wykorzystuje procedularnie generowane modele tworzone w Houdini lub innym programie i nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy ;)

 

Co do samej prezentacji, to pomijając widoczne problemy z frameratem i drewniane strzelanie, to prezentacja zrobiła na mnie wrażenie i rozbudziła wyobraźnie

 

 

Odnośnik do komentarza
25 minut temu, ASX napisał:

Dzisiaj żadna mapa w grach AAA nie jest "ręcznie robione" każda gra  wykorzystuje procedularnie generowane modele tworzone w Houdini lub innym programie i nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy ;)

 

 

Ja tam nadal wierzę że każde drzewo, krzak, kamień lub chrust w Snow Runner i Horizon Forbidden West były zasadzone pojedynczo :)

 

Co do prezentacji to niby wszystko ok ale nadal mam wątpliwości czy wszystko będzie zgodne ze starannie przygotowanymi filmikami z gameplayu.

Rozbudowa statków kosmicznych na papierze wygląda fajnie, może dało by się zrobić statek Przybyszów z Matplanety ale te dźwięki w kosmosie? Niby grafika realistyczna (16 X details) ale dźwiękowo bzdura totalna.

Odnośnik do komentarza

Z pewnoscia nie zastąpi ci mass effecta bo oni nie robia filmowego akcyjniaka.

 

Obejrzalem jeszcze raz. Masakrycznie dobrze to wygląda, szczególnie miasta. Jest poprawa jeżeli chodzi o twarze, bo juz nie sa absolutnymi kukłami. Mega jaranko. Bardzo podoba mi sie minimalistyczny hud i design kreatora postaci. Zajebiscie, ze jest duzo skilli/traitów do wyboru. Muzyka i dzwięki są fantastyczne. Przydałby się recoil do niektorych broni, bo troche sztywno to wygląda.

Odnośnik do komentarza

Gdyby każdy asset w grach był modelowany ręcznie, a potem każda skała, drzewo, krzak umiejscowiony ręcznie to gry powstawałyby 15 lat a nie 5. 

Popatrzcie na przykład na ten, kompletnie amatorską próbkę, modelowania proceduralnego, o ile prościej jest korzystać z takiego generatora niż modelować każdy budynek ręcznie 

 

Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, _mike napisał:

Ja po tym pokazie mam trochę nadzieję, że gra zastąpi mi ME , na które tyle czekam.

 

Tylko te 1000 planet. Po co? Myślałem, że już się skończyły czasy mierzenia sobie prącia przez wielkość mapek :dunno: 

To będzie zupełnie inna gra. Prędzej porównaj to do no Mans sky. Chyba jest w passie to możesz obadać.

Odnośnik do komentarza

Gry Bethesdy zawsze maja to coś, Morrowind, Skyrim, Fallout 3 i 4 też były zajebiste. Niektórym to ciężko dogodzić, ale prawda jest taka, że takiego RPGa jak Starfield jeszcze nie było i jako sztandarowy projekt M$ dodatkowe morze gotówki pozwoli pewnie Starfieldowi błyszczeć już od samej premiery, nawet jak będzie ona w 2024. Co do planet to co niektórzy hejtują to jakiś dramat, przecież nie kazda będzie miała coś do zaoferowania, ale na pewno też te "fabularne" podobnie jak w Mass Effectach będą robione ręcznie. Porównanie do No Man's Sky w necie to najgłubsza rzecz jaką ostatnio słyszałem...

 

To będzie RPG z krwi i kości, pewnie 10-15 dużych planet, reszta pod zbieranie resourców i dla zwiększenia uczucia skali, bo przecież mamy tutaj też system walki statkami kosmicznymi, więc bez zbierania resourców na planetach nie miałoby to sensu. Zapewne będzie to zupełnie opcjonalne na te 25-30h głównego watku odwiedzenie 10 planet pewnie wystarczy.

 

Całość wyglada zacnie, uwielbiałem Fallouta 4 i wszelkie dodatki do niego, a tutaj jest wszystko to co było tam + skala + inny klimat + walka statkami + ulepszona grafika i eksploracja. Jestem kupiony, to będzie wreszcie nowe IP, duża gra AAA od Microsoftu z wielkim rozmachem i skalą.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, PanKamil napisał:

To będzie zupełnie inna gra. Prędzej porównaj to do no Mans sky. Chyba jest w passie to możesz obadać.

NMS ograłem. Podobieństwa są i pewnie się inspirowali robiąc tysiąc planet.

Z tym ME bardziej chodziło mi kosmiczną przygodę i rozwiązywanie tajemnicy galaktyki. Taki przynajmniej vibe złapałem w trakcie pokazu (pewnie z premedytacją się na tym skupili).
Choć im dłużej o tym myślę to pewnie nie wyjdą poza swoje utarte schematy i dostaniemy Fallouta w kosmosie a nie ustrukturyzowaną przygodę.

 

Fanem ich gier nie jestem ale kosmiczne przygody zawsze przygarnę i z chciał dam szansę.

 

Ciekawe czy te 1000 planet to nie jest podwalina na dodanie sensownego contentu w 1000 DLC :yao:

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Faka napisał:

Nie wiem, czego wy się spodziewali po starym silniku, który tylko trochę coś tam odpicowali i mechanika od 20 lat jest taka sama. Gdyby mieli choć jaja i przeszli na UE4, ewentualnie 5 to odbiór pewnie byłby dużo lepszy i pozytywniejszy, od taki Fallout w kosmosie. 

 

Przejście na któryś z tych silników = brak interaktywności znanej z poprzednich gier Beth.

Ten ich silnik to trochę błogosławieństwo i przekleństwo. Graficznie się nie wybija i nigdy nie będzie, ale fizykę mają jedną z najlepszych.

Cyberpunk próbował być jak gra Bethesdy i prezentuje się wyśmienicie, ale nawet kubka tam nie uniesiesz.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...