Dalhi 177 Opublikowano 20 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2023 (edytowane) Proponuję wsłuchać się co mówi gość od około 33 minuty z linku powyżej. Zacytuję " So even if friends were to visit the same planet that you had, you would have a different story to tell" Co jednoznacznie sugeruję i w zasadzie wprost opisuje jak jest, bez wdawania się w szczegóły. Mają system który generuje topografię na podstawie cech planety, biomu, na teren nakładane są ręcznie przygotowane lokacje w losowych miejscach. Za wyjątkiem miast, czy innych fabularnych lokacji które zostaly przygotowane i umiejscowione tak jak piszecie. Reszta dokładnie tak jak to się odbywa w grach jak Valheim, czy NMS(tego co jest tam nie znam bo gra to nudna kupa). Edytowane 20 Czerwca 2023 przez Dalhi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bielik 728 Opublikowano 20 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2023 8 godzin temu, Szermac napisał: Tego się nie da obronić, nawet nie podjął próby 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
drozdu7 2 690 Opublikowano 20 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2023 No takie dropy to delikatna lipa, ale to już zobaczymy we wrześniu co wysmażyli na XsX, bo na pc to gra się tak czy siak obroni pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 325 Opublikowano 20 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2023 Wyjdzie to zobaczymy. Ktoś w ogóle zadał sobie trud włączenia tego filmiku z tłitera i posłuchania tej minuty czy tylko przeczytał nagłówek skrojony pod tezę i elo? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 592 Opublikowano 20 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2023 No dokładnie. Jak dla mnie nic sensacyjnego Digital Foundry nie powiedziało, po prostu podali fakty: - widać było na directcie fragmenty gameplayu ze spadkami FPSow. - i wiadomo też że Bethesda nigdy nie zrobiła gry na konsole która trzymałaby stabilne 30 klatek, więc jest bardzo wysokie prawdopodobieństwo że ze Starfieldem będzie podobnie. Nikt się tego nie spodziewał. Cytuj Odnośnik do komentarza
KamilM 131 Opublikowano 20 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2023 A ja liczę, że nad tym jeszcze popracują. Mając końcu jeszcze trochę czasu do premiery. MS nie może sobie pozwolić na kolejną wtopę po Redfallu. Liczę, że gierka jednak dostarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza
dee 8 808 Opublikowano 20 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2023 Przecież ten Dream Walker to twitterowy troll pokroju yetiego, z permanentnym bólem dupska o Starfielda. Takie gowno to wrzucać mozna, ale do CW Cytuj Odnośnik do komentarza
Faka 3 978 Opublikowano 20 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2023 W sumie to chociaż wypadałoby mieć te stabilne 30 klatek jak na bethesdę lol. Zwłaszcza, że konsola jest dobra, ale w programowanie i optymalizacje to powinny sobie w pizdę wsadzić dynamity, żeby im się te zwoje mózgowe trochę poprawiły. Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 172 Opublikowano 20 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2023 1 godzinę temu, ASX napisał: i wiadomo też że Bethesda nigdy nie zrobiła gry na konsole która trzymałaby stabilne 30 klatek, więc jest bardzo wysokie prawdopodobieństwo że ze Starfieldem będzie podobnie. Nikt się tego nie spodziewał Todd Howard podkreślał, że wolą stabilność, a więc tej stabilności oczekuję. Nie pamiętam by przed premierą Fallouta 4 czy Skyrima padały podobne stwierdzenia. A więc jeśli gra będzie ciągle skakać poniżej 30 klatek, to będzie niezła wtopa. Trzeba było bronić tego locka inaczej i nie używać stwierdzeń o preferowaniu stabilności, jeśli jej nie będzie. Cytat Fortunately in this one, we've got it running great. It's often running way above that. Sometimes it's 60. But on the consoles, we do lock it because we prefer the consistency, where you're not even thinking about it. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 592 Opublikowano 20 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2023 Godzinę temu, Lukas_AT napisał: Todd Howard podkreślał, że wolą stabilność, a więc tej stabilności oczekuję. Nie pamiętam by przed premierą Fallouta 4 czy Skyrima padały podobne stwierdzenia. A więc jeśli gra będzie ciągle skakać poniżej 30 klatek, to będzie niezła wtopa. Trzeba było bronić tego locka inaczej i nie używać stwierdzeń o preferowaniu stabilności, jeśli jej nie będzie. Ja też oczekuje żeby to 30 fpsów było chociaż stabilnie. Ale patrząc na dokonania Bethesdy związane z optymalizacją innych ich "stabilnych" 30 fpsowych gier jak Skyrim, Fallout 3 i 4 czy Oblivion to podobnie jak Digital Foundry mam obawy, że jednak nie będzie zbyt stabilnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 172 Opublikowano 20 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2023 Można oczywiście mieć nadzieję, że nie będzie aż tak źle. W czasach 7 generacji Bethesda musiała zmagać się z Cellem (na X360 chyba nie było tragedii), a w czasach ósmej generacji z Jaguarem. Teraz od początku mamy w miarę wydajny procesor i najbardziej stabilny klatkarz ze wszystkich generacji licząc od PS1. Do tego może te obsuwy pomogły. Nie jest więc to ta sama sytuacja. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. jimmy 1 163 Opublikowano 21 Czerwca 2023 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 Dla niektórych tutaj wraz z rozwojem branży akceptowalny klatkaż maleje zamiast rosnąć. Co dalej? 9 FPS w 2025? Chooy mnie obchodzi, że Bugthesda nigdy nie zrobiła stabilnej gry. Ich progres nie dotyczy? Może by tak 1 klatkę więcej za każde 100 planet z generatora Todda Howarda? 11 Cytuj Odnośnik do komentarza
drozdu7 2 690 Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 Ja się zgadzam z kolegą powyżej, tłumaczenie czegoś "bo to Bethesda" no to tak słabo. Może jednak ogarną te stabilne 30 klatek 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Faka 3 978 Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 No 30 klatek to powinno być minimum, które każde studio to ma mieć ogarnięte i w chuju mam tłumaczenia, że sprzęt niedomaga, to ciekawe skąd te 12 teraflopów? Nintento to nie liczę. Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 418 Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 Może być jak BB gdzie były i dalej są dropy a gra się i tak broni. Tylko co innego ps4 a teraz 12 terafanków, trochę inne by się miało oczekiwania. Poza tematem to ciekawe jak mistrzowie optymalizacji z FS by sobie poradzili z teoretycznym eksem na PS5, chociaż taki ER premierowo git wszędzie śmigał. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 271 Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 Bethesda drugie nintendo i tym niedorozwojom wybacza się wszystko tylko oni nie robią gry na tablet o mocy xiaomi za 500zł Cytuj Odnośnik do komentarza
Faka 3 978 Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 Przecież to ER napierdalał w 60-klatkach, to o czym my tu mówimy, jak bethesda ma problem z ogarnięciem 30 klatek lol Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 592 Opublikowano 21 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 Odkad napisanie "mam obawy że Starfield będzie równie słabo zoptymalizowany co poprzednie gry Bethesdy" jest akceptowaniem słabego framerate'u i ich tłumaczeniem? to tak jakby nazwac napisanie "reprezentacja Polski od lat zawodzi na wielkich turniejach, mam obawy że teraz znowu chuya zagrają" tłumaczeniem i akceptowaniem słabej gry reprezentacji Polski. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dalhi 177 Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 Gra nie będzie działać płynnie, pokazali dużo rozgrywki i to rwie. To stwierdzenie pewnych faktów, w tym przypadku już nawet udokumentowanych i konfrontacja tego ze słowami gościa od sprzedaży jest bezcelowe. Pytanie tylko jak bardzo hooyowo będzie. Przed premierą raczej się nie dowiemy. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 592 Opublikowano 21 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 No to że będą problemy techniczne, spadki framerate'u i bugi jest w zasadzie pewne, wątpliwości budzi jedynie do skali tych wszystkich problemów Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 8 godzin temu, Faka napisał: No 30 klatek to powinno być minimum, które każde studio to ma mieć ogarnięte i w chuju mam tłumaczenia, że sprzęt niedomaga, to ciekawe skąd te 12 teraflopów? Nintento to nie liczę. Minimum, to piwinno być 40 klatek, co w połączeniu z TV 120hz daje już jako taki komfort gry. Zaraz pewno ktoś wyskoczy, że jeszcze niedawno grało się w dropiących 30 i było git. Kiedyś też się grało w gry gdzie na ekranie były tylko dwie kreski i kropka i też było git, także takie obrony powrotu do czasów growego średniowiecza mozna spuścić w kiblu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 129 Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 Cytuj Odnośnik do komentarza
lukas_k96 304 Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 Fajnie to wszystko wygląda, szykuje się dłuuuugie granie. Ja mam nadzieję, że dowiozą pod kątem fabuły i questów. Liczę na dużo frakcji i rozbudowane ich wątki. Cytuj Odnośnik do komentarza
dee 8 808 Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 Mnie z kolei najbardziej kręci myśl o swobodnel włóczędze po bezkresnych biomach i typowy dla Beth environmental storytelling. Pięknie to zagrało w nowych Falloutach Cytuj Odnośnik do komentarza
Observer 10 230 Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 Oby to było dobre, bo Skyrim do dziś dobrze wspominam, ale to proceduralne tworzenie mnie martwi. Jeśli te questy pojawiające się na biomach są losowe i na każdej planecie będziecie można trafić na ten sam quest to wyjebię płytkę przez okno. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.