Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 16.06.2023 o 10:03, ozoniasty napisał:

Wiadomo coś o wsparciu dla modów na konsolach? 

Nie wiadomo, F4 ma mody na XO, więc może i SF będzie miał.

 

16 minut temu, pawelgr5 napisał:

To IGN, najgorszy sort czlowieka. Oni nawet redfalla probowali kolorować. Nie ufam nawet odrobine.

Wystawili RF jedną z niższych ocen.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, devilbot napisał:

przecież redakcje zapraszane na takie pokazy pewnie dostają gadżety i rozpiskę o czym mają napisać...

Ci co brali udział w testach redfall co śmieszne mieli zabronione mówić o jego wadach. Podpisali NDA i potem chwalili gre. Przyszły recenzje I zmiana o 180 stopni nastąpiła.

 

Ten ziomek potem napisał recenzje I dal 5/10 :)

 

https://www.ppe.pl/publicystyka/315901/gralismy-w-redfall-na-przedpremierowym-pokazie-to-nasze-wrazenia.html

Edytowane przez PanKamil
Odnośnik do komentarza
50 minut temu, ASX napisał:

New Atlantis będzie miało system metra

Podobno to duża lokacja i ten system metra odczytuje jako jeden z elementów szybkiej podróży pomiędzy dzielnicami(?).

Stawiam że miasto jest podzielone na kilka części i z tego metra będzie ładny obrazek na ekranie ładowania.

Nie nastawiam się na przejażdżkę z widokami na okolicę.

Odnośnik do komentarza

Ogólnie ten Creation Engine jest jaki jest, ale za tą interaktywność można go szanować 

 

 

Widać też że poprawili, a właściwie dodali reakcje przeciwników po postrzale. Na gameplayu sprzed roku stali jak słupy gdy się do nich strzelało, a teraz mają fajne kontekstowe animacje w zależności gdzie ich trafiło

 

Małe detale, ale robią robotę 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
40 minut temu, SebaSan1981 napisał:

Ciekawe jak to rozwiążą, lądowanie w dwóch-trzech spotach i ograniczona exploracja w pół otwartych lokacjach?

 

Na prezentacji mówili ze będą generowane proceduralnie, więc pewnie tak że wybierasz spot i teleportujesz się na randomową mapkę wygenerowaną na podstawie cech biomu planety.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Sam krajobraz będzie generowany proceduralnie, przez co dla każdego planety będą wyglądały nieco inaczej.

Jak już wygenerują teren to na niego będą nanoszone lokacje w postaci jaskiń, kopalni może wraków czy opuszczonych baz a te już są przygotowane przez ludzi. Podejrzewam że niektóre z takich lokacji są przygotowywane modułowo to znaczy tak że algorytmy mogą je łączyć w dowolny sposób aby uniknąć powtarzalności. Poza kilkoma dużymi lokacjami jak miasta, stacje czy statek bojowy pokazany na prezentacji, te będą w tych samych miejscach i takie same dla wszystkich.

Podejrzewam że jak wylądujesz gdzieś na planecie to będziesz mógł obejść ją dookoła, zajmie to miesiąc ale jak najbardziej możliwe. Po drodze wpadniesz co jakiś czas na ciekawe miejsce do zwiedzenia. 

Przynajmniej tak ja rozumiem to co przekazują, podobnie działa to na przykład w Valheim w które się zagrywam od ponad półtora roku. Skyrim też w pewnym stopniu opierał się na podobnych schematach i wiele rzeczy było tam dość losowych.

Odnośnik do komentarza
4 hours ago, Dalhi said:

Sam krajobraz będzie generowany proceduralnie, przez co dla każdego planety będą wyglądały nieco inaczej.

Jak już wygenerują teren to na niego będą nanoszone lokacje w postaci jaskiń, kopalni może wraków czy opuszczonych baz a te już są przygotowane przez ludzi. Podejrzewam że niektóre z takich lokacji są przygotowywane modułowo to znaczy tak że algorytmy mogą je łączyć w dowolny sposób aby uniknąć powtarzalności. Poza kilkoma dużymi lokacjami jak miasta, stacje czy statek bojowy pokazany na prezentacji, te będą w tych samych miejscach i takie same dla wszystkich.

Podejrzewam że jak wylądujesz gdzieś na planecie to będziesz mógł obejść ją dookoła, zajmie to miesiąc ale jak najbardziej możliwe. Po drodze wpadniesz co jakiś czas na ciekawe miejsce do zwiedzenia. 

Przynajmniej tak ja rozumiem to co przekazują, podobnie działa to na przykład w Valheim w które się zagrywam od ponad półtora roku. Skyrim też w pewnym stopniu opierał się na podobnych schematach i wiele rzeczy było tam dość losowych.

 

Gdzieś było mówione, że będą generowane proceduralnie, tak jak piszesz? Z tego co wiem to były generowane, nie robione ręcznie, ale będą takie same dla każdego gracza. Po prostu wykorzystali algorytmy przy generowaniu samej topografii planet, a później je wzbogacali o inne rzeczy ręcznie. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Tak jak czoperr pisze, to nie będzie No Mans Sky czy Valheim generowanymi w locie losowymi lokacjami.

 

Starfield będzie korzystał z tworzonych proceduralnie lokacji, tak jak każda inna współczesna gra z otwartym świecie, bo dziś nikt już nie robi tak że każde drzewo, kamień czy góra jest ręcznie wstawiana przez człowieka. Tak samo było w Horizon Forbidden West i Red Dead Redemption 2 czy Skyrim

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...