Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

3 hours ago, Soban said:

MS ogolnie juz nie robi starego bledu i kazda ich gra jest day1 on steam, bez zmuszania ludzi do tego ich sklepu.
Pewnie ogarneli, że pecetowcy to tez srogi beton i volvo ma zasadniczo monopol na tym rynku wiec mustard race dziala w mysl no steam, no buy.

Tym bardziej, że terez GP bardzo mocno działa. obstawiam, że sprzedaż bez steam byłaby malutka, bo wszyscy w właśnie w GP ograją. Ba to będzie moja pierwsza gra Bethesdy day one ogrywana. 

Odnośnik do komentarza

Jedynym haczykiem i rzeczą która może pogrążyć Starfielda to bugi. 

 

Ale chyba nawet Xbox zdaje sobie z tego sprawę stąd opóźnienie premiery i żarty Spencera że każdy tester w Microsofcie testuje teraz Starfielda by wyłapać i naprawić jak najwięcej błędów.  

Odnośnik do komentarza

Nie kupił mnie ten filmik. Przypomina mi to sytuację z Age of Empires i Star Wars Galactic Battlegrounds. Ta sama gra tylko graficzki inne. A to wygląda jak Skyrim w kosmosie. Ten sam poziom drewna, kukły jako postacie i łażenie bez celu po ogromnych mapach. Odbiłem się od Morrowinda, Obliviona i Skyrima, gdzie jeszcze setting mi bardziej pasował i raczej nie widzę innej możliwości niż odbicie się od Starfielda. Obym się mylił, ale póki co podchodzę jak pies do jeża

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, ASX napisał:

Jedynym haczykiem i rzeczą która może pogrążyć Starfielda to bugi. 

 

Skyrim po ponad dziesięciu latach to nadal bałagan, a sprzedali tego 60 mln kopii. F4 to jeszcze większy burdel a nadal ma miliony fanów.

Bethesda wyda narzędzia do modowania gry na premierę i już w pierwszym tygodniu będzie wysyp nowych modeli, drobnych poprawek i setki gołych bab. Ta gra to już sukces, a do premiery daleko.

Złotousty Todd ma rzeszę fanów zwłaszcza na rynku PC i trochę drewna i błędów tego nie zmieni.

Jedynie będzie słychać ból dupy o 30 klatek od posiadaczy PS5 :reggie:.

 

Edytowane przez Dalhi
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, Homelander napisał:

Skyrim w kosmosie

A mnie to kupiło właśnie. Ja chce Skyrima w kosmosie. W miarę poważnego, rozbudowanego, z świetna muza, klimatem. Nie chce F4, OW (ha tfu), kosmitów NMS itp. Drewno przeboleje.

 

Porównania do Mass Effecta i to Ansomedy xd. To że oba to kosmos, no to tak to będzie Andromeda. Chyba zwariowaliście.

Odnośnik do komentarza
6 hours ago, Bzduras said:

No przecież nie sprawdzasz gierek, które ci nie leżą bo czas to najważniejsza waluta blablabla. Wóz albo przewóz.

 

Nie sprawdzam crapow czy średniaczków, bo szkoda mi czasu. Albo gatunków, które mi nie leżą, na przykład jrpg, czy multiplayerowe gaasy. Podejście Bethesdy do robienia gier to nie moja bajka i pewnie gdyby nie gamepass to poczekałbym aż bardzo mocno stanieje

Odnośnik do komentarza

Ludzie przełykają drewno i kłamstwa todda od lat, bo do tej pory nikt nie zrobił lepszych przygodowych gier rpg niz becia. IMO żaden inny rpg nie daje tego poczucia przygody i odkrywania swiata co tesy czy fallouty. Fabula i mechaniki moga byc rozne, ale zawsze sie zajebiscie eksploruje te swiaty.

  • Plusik 1
  • beka z typa 2
  • This 2
Odnośnik do komentarza

Czy ja wiem? Wiedzmin 3 troche podniosl poprzeczke jak chodzi o fantasy. W przypadku innego settingu to pelna zgoda. Niemniej jednak nawet oni powinni byc kopani po dupie za zbyt duze archaizmy. Mam nadzieje ze to ich ostatnia gra na tym silniku. TES VI jeszcze w mega powijakach wiec maja czas na zmiane. Loadingi przy wchodzeniu do malutkich pomieszczen to jest beka w chuj i nie ma czego bronic. Podobnie jak brak swobodnego ladowania na planetach. To jest po prostu slabe i koniec.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Mój zapał nieco ostygł jak zobaczyłem ilość mechanik i tych wszystkich pierdół jakie można robić. Mam obawy, że klimaty gry się przez to rozmyje i szybko wjedzie pętla typu zadanie fabularne-łażenie po randomowej, pustej planecie - side quest - crafting. Oczekiwałem jakiejś ambitniejszej fabuły, ale jak patrze na te byle jakie postacie, to nie spodziewam się cudów :v 

Muszę za to pochwalić to jak zrobili cały interfejs, huda itp. Fajnie, że jest minimalistyczny i pasuje do klimatu space sima, a nie jakieś generyczne na siłe sajfajowe efekty

Edytowane przez number_nine
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
45 minut temu, Soban napisał:

Ludzie przełykają drewno i kłamstwa todda od lat, bo do tej pory nikt nie zrobił lepszych przygodowych gier rpg niz becia. IMO żaden inny rpg nie daje tego poczucia przygody i odkrywania swiata co tesy czy fallouty. Fabula i mechaniki moga byc rozne, ale zawsze sie zajebiscie eksploruje te swiaty.

Najlepszy Fantasy RPG Bethesdy to stworzony nie przez nich mod do Skyrima Enderal. A w sci-fi gra Obsidianiu Fallout New Vegas :). 

Oddając im, że to wciąż gry stworzone na ich silnikach i narzędziach. 

Odnośnik do komentarza

Wątpię że  zmienią  ten silnik, zwłaszcza że dopiero przy okazji Starfielda przeszedł przebudowę, co widać  np. po systemie oświetlenia.

 

Jasne brak płynnego wchodzenia w atmosferę i ekrany wczytywania przy wejściu do pomieszczeń są słabe i tego nikt nie obroni, ale z drugiej strony nie ma obecnie żadnego silnika na rynku który oferuje takie możliwości jeśli chodzi o interakcje i złożoność jak Creation Engine.

 

Już nie mówiąc o tym że przerzucenie się na nowy, niedostosowany do tworzenia gier RPG w stylu Bethesdy silnik, konieczność zmiany całego workflow pod nowy silnik i przebudowanie go pod swoje potrzeby  wydłuży produkcję, nawet o kilka lat i patrząc na doświadczenia np. takiego BioWare które swego czasu przy okazji Andromedy i Anthem zmuszono do przesiadki na Frostbite wcale nie jest bezproblemowe.

 

Także to nie jest takie proste, z jednej strony sam chciałbym żeby gry Bethesdy pozbyly się  anarchonizmów jak brak wchodzenia po drabinach (z tym akurat poradzili sobie w Starfieldzie xd) czy ekrany wczytywania przed wejściem do budynków, z drugiej przesiadka na nowy silnik mogłaby sprawić że gry Bethesdy straciłyby nie tylko to co je wyróżnia w negatywnym sensie ale też tym pozytywnym.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, ASX napisał:

Wątpię że  zmienią  ten silnik, zwłaszcza że dopiero przy okazji Starfielda przeszedł przebudowę, co widać  np. po systemie oświetlenia.

 

Jasne brak płynnego wchodzenia w atmosferę i ekrany wczytywania przy wejściu do pomieszczeń są słabe i tego nikt nie obroni, ale z drugiej strony nie ma obecnie żadnego silnika na rynku który oferuje takie możliwości jeśli chodzi o interakcje i złożoność jak Creation Engine.

 

Już nie mówiąc o tym że przerzucenie się na nowy, niedostosowany do tworzenia gier RPG w stylu Bethesdy silnik, konieczność zmiany całego workflow pod nowy silnik i przebudowanie go pod swoje potrzeby  wydłuży produkcję, nawet o kilka lat i patrząc na doświadczenia np. takiego BioWare które swego czasu przy okazji Andromedy i Anthem zmuszono do przesiadki na Frostbite wcale nie jest bezproblemowe.

 

Także to nie jest takie proste, z jednej strony sam chciałbym żeby gry Bethesdy pozbyly się  anarchonizmów jak brak wchodzenia po drabinach (z tym akurat poradzili sobie w Starfieldzie xd) czy ekrany wczytywania przed wejściem do budynków, z drugiej przesiadka na nowy silnik mogłaby sprawić że gry Bethesdy straciłyby nie tylko to co je wyróżnia w negatywnym sensie ale też tym pozytywnym.

Wszystko zależy od odbioru Starfielda. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...