Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Brak płynnego wchodzenia w atmosferę to zwykłe ograniczenia silnika, który jeszcze do niedawna nie potrafił ogarnąć wchodzenia po drabinie. Dla mnie to spory minus, bo móc płynnie z przestrzeni kosmicznej wejść w atmosfere  i wylądować na planecie przy takiej skali produkcji i z taką oprawą byłoby na pewno super doświadczeniem, ale nie jest to coś co przekreśla dla mnie Starfielda. 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, LukeSpidey napisał:

Przecież cały ten pokaz to był gameplay z XSX, a przynajmniej narrator tak zapowiedział na samym początku.

Kojarzę napis "in-game footage" ale nic o tym na jakim sprzęcie to leci. W wolnej chwili jeszcze rzucę okiem ale nic na temat tego że leci to z konsoli nie kojarzę.

Może jestem w błędzie, do sprawdzenia.

Edytowane przez Dalhi
Odnośnik do komentarza
27 minut temu, Magik napisał:

Nie. Jako miejsce lądowania możesz ustawić dowolny punkt na planecie.

 

 

 

No możesz ale co potem sie dzieje, lądujesz faktycznie na tej planecie i możesz ją obejść dookoła, dojść z buta do tego jednego wielkiego miasta itp.? Czy możesz sobie wybrać dowolny punkt, ale lądujesz na zamkniętej mapce jak w ME1 (tylko tym razem mapce wygenerowanej losowo na podstawiech biomu planety)?

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Pupcio napisał:

Mam nadzieje że będą też jakieś planety typu pojebanego bo z tego co widziałem to co planeta to inny biom z ziemi+ martwa skała typu księżyc

Stawiam ze takich nie bedzie. Mialo byc w miare realistycznie. Nie ma za duzo kosmitownawet (ah szkoda ze po raz kolejny nie bedzie tych wszystkich ras znajacych angielski...). Oby tylko te planety byly minimalnie ciekawsze od tych z NMS. 

Odnośnik do komentarza

Interaktywnosc obiektow zarzyna wydajnosc niestety. Na PC to wiekszosc tych gier survivalowych co mozesz teren niszczyc czy costam z nim robic to dziala jak sraka.

Obejrzalem ten pokaz jeszcze raz i rozpierdala mnie ten perk z byciem popularnym i przydupasem 2.0 z obliviona xd Szanuje mocno za kultowy design tego npc.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Soban napisał:

Interaktywnosc obiektow zarzyna wydajnosc niestety. Na PC to wiekszosc tych gier survivalowych co mozesz teren niszczyc czy costam z nim robic to dziala jak sraka.

Obejrzalem ten pokaz jeszcze raz i rozpierdala mnie ten perk z byciem popularnym i przydupasem 2.0 z obliviona xd Szanuje mocno za kultowy design tego npc.

Nowa gra do testowania procków xD. 

Odnośnik do komentarza

W końcu zaprezentowali ta grę tak, że mam ochotę zagrać. 
Środowiska i strzelanko wyglądają bardzo dobrze. Trochę miałem flashbacki z ME1 (co jest w sumie dobre bo uwielbiam ME).

 

Poważne podejście i brak rozumnych alienów też fajny koncept. Strzelam, że się skończy „pierwszym kontaktem” ;)

 

Jedna rzecz jaka mi nie pasuje od początku, to te 1000 planet. Po co robić masę nijakich miejscówek, jak można zrobić ułamek z tego ale jakościowych? 
Nigdy tego nie zrozumiem i jest to dla mnie minus :reggie:

Odnośnik do komentarza
26 minut temu, ASX napisał:

Tak jak Pan z Digital Foundry pisze. To głównie interaktywność świata w Starfieldzie jest głównym powodem dlaczego gra nie będzie działać na konsolach w 60 fpsach.

 

Tylko że to nie jest żadna nowość, już Oblivion na konsolach działał jak gówno z tego samego powodu. Nawet patcha ostatecznie wydali który resetował te przedmioty jak wydajność spadła do jakiś 5 fps żeby dało sie w ogóle grać.

 

Ale jesteśmy dwie generacje dalej na kilkaset razy mocniejszych konsolach, więc już by mogli przestać używać usprawiedliwienia znanego od 20 lat bo troche wstyd.

  • This 1
Odnośnik do komentarza
34 minuty temu, pawelgr5 napisał:

Serio ja jebe jak ktos ma uczulenie na 30 FPS to juz dawno siedzi na PC. 100h w Zeldzie i nawet przez sekunde nie pomyslalem o klatkarzu. Jak gameplay dowiezie to pewnie tutaj tez nie bede o tym myslal.

To zależy od gry, mi Zeldzie 30fps a nawet częste spadki do 20fps nie przeszkadzają, tak samo Medium czy Szczury w 30fps/40fps są dla mnie całkowicie grywalne i przyjemne, za to jak odpaliłem 30fps w Borderlands 3, FH5 czy Ragnarok to rusza się i wygląda paskudnie. 

 

26 minut temu, _mike napisał:

W końcu zaprezentowali ta grę tak, że mam ochotę zagrać. 
Środowiska i strzelanko wyglądają bardzo dobrze. Trochę miałem flashbacki z ME1 (co jest w sumie dobre bo uwielbiam ME).

Dlatego właśnie liczę na SF to pierwszy SciFi RPG który robi ogromne wrażenie od czasu ME1/2, podoba mi się bardziej realistyczne podejście do tematu, bez 10 ras kosmitów gadających po angielsku z czego połowę mógł zaliczyć Shepard i innych bzdur. We wrześniu SF a pod koniec generacji zobaczymy czy Bioware wstało z kolan.

Odnośnik do komentarza

Po obejrzeniu traileru zero hype, ale kurcze ten dłuższy materiał bardzo mnie przekonał. Budowanie statku, zbieranie zespołu, rozwój postaci, walki w kosmosie no wygląda to bardzo fajnie. Mam tylko nadzieję, że Bethesda zaskoczy mnie i przygotuje ciekaw postacie i misję, bo sama eksportacja mnie w końcu znudzi, ale ponad 100 godzin wleci jak w masło. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...