Skocz do zawartości

A Plague Tale: Requiem

Featured Replies

Opublikowano
14 minut temu, balon napisał:

Te 40ks przy 120Hz na jakiej zasadzie to działa?

 

jak masz 120hz w TV gra automatycznie odpali ci się w trybie 40 klatek 

15 minut temu, balon napisał:

Rozumiem, że jak mam taki TV i w opcjach wyświetlania obrazu konsoli ustawię częstotliwość obrazu na 120 to będzie gierka działał w 40ks na XSX? To się coś na obrazie odbija?

nie odbija się,

to są te same ustawienia graficzne. Różni się tylko klatkarz

  • Odpowiedzi 984
  • Wyświetleń 75,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • grafika jest piekna (zwlaszcza "z daleka", z bliska juz mniej ale i tak), klimat sie wylewa z ekranu, gameplay to w sumie poki co to samo co w jedynce, jade teraz 3 chapter i jak na razie jest troche

  • Podobny poziom co HFW, ale tam mamy otwarty świat i 60 fps  więc nawet nie ma co porównywać, bo wtedy szczury przegrywają. No ja nie za bardzo słyszę muzykę w grze, bo słuchawek nie mam do xboxa,

  • Dokładnie tak, choć ja oceniam przeskok z 7 na 9/10 - idealnej noty nie dam, ale kuźwa dawno tak gra nie wciągnęła mnie swoją historią, świetnie napisanymi, wiarygodnymi relacjami międzyludzkimi i ogó

Opublikowano

Dzięki panowie.
 

W moim TV zakres VRR jest od 48-120Hz, nie oznacza to, że dopiero od 48ks  „złapie”?
 

Chyba tylko coś na tym TV Sony HX 9005 było zrypane z VRR i jakość obrazu spadała. Dobrze pamiętam? Czy to naprawili? 

Opublikowano

Zaraz....mnie się wydaje że VRR nie jest potrzebne do 40fps.

Wystarczy tv z obslugą 120hz zeby wyswietlał lock 40fps.

VRR ewentualnie do odblokowanego klatkażu 40+ fps (jesli gra to obsluguje).

Opublikowano
2 minuty temu, Magik napisał:

Zaraz....mnie się wydaje że VRR nie jest potrzebne do 40fps.

Wystarczy tv z obslugą 120hz zeby wyswietlał lock 40fps.

VRR ewentualnie do odblokowanego klatkażu 40+ fps (jesli gra to obsluguje).

No właśnie też coś mi się tak wydaje, chyba VRR jest na wyższe wartości?

Opublikowano
11 godzin temu, tjery napisał:

 

Z tego co czytałem ma być RTGI, więc RT będzie widoczny wszędzie przez cały czas.

 

Czym jest RTGI? To samo co RT? Mniej albo bardziej?

Opublikowano
6 minut temu, Elitesse napisał:

 

Czym jest RTGI? To samo co RT? Mniej albo bardziej?

ray tracing global ilumunation

 

to technika oświetlania sceny, lokacji za pomocą  śledzenia promieni i ich odbić. Daje to znacznie bardziej realistyczne oświetlenie, bo tak jak w rzeczywistości naśladuje ona w ograniczonym stopniu to że każda powierzchnia w realnym świecie też odbija światło i oświetla otoczenie. 

Global Illumination and Path Tracing (Global Illumination and Path Tracing:  a Practical Implementation)

 

Opublikowano

A ja wczoraj pobralem calosc. Dzisiaj z rana kawka, skarpetka i odpalam....chuia! Aktualizacja piekny kawalerze, sciagaj od nowa 44GB.

Opublikowano

Na PC? Jeśli tak to nic się nie pobiera, tylko deszyfruje preload. W ostatnich dniach już kilka razy był ten temat przerabiany.

 

Jeśli na konsoli to jakaś chujnia, bo nie powinno tak być.

Opublikowano

Nie deszyfruje, pobiera od nowa. :notlikethis:

Opublikowano
22 minuty temu, Elitesse napisał:

 

Czym jest RTGI? To samo co RT? Mniej albo bardziej?

 

Tak jak pisał ASX, oświetlenie globalne w RT.

 

Tu to dobrze widać od 20 sekundy i dalej:

 

 

Opublikowano

no na przykłądzie Dying Light 2 to robi wrażenie. Ale przy Requem chyba nie będzie aż takiego wow, bo tu nie ma cyklu dobowego, więc developerzy mogli na sztywno wypalić oświetlenie. 

Opublikowano

Ale wy jesteście pewni że to będzie miało RTGI? W plikach gry jest podobno tylko wzmianka o cieniach w RT.

Opublikowano

W żadnym wypadku, gdzieś to przeczytałem i tak rozsiewam ;) że niby cienie i RTGI

Opublikowano
32 minuty temu, balon napisał:

No właśnie też coś mi się tak wydaje, chyba VRR jest na wyższe wartości?

to zależy od gry, tv i konsoli. 

W niektórych telewizorach np. LG VRR działa w przedziale od 20-120 fpsów, na PS5 VRR z tego co wiem jeśli gra nie wspiera natywnie VRR (nie wiem jak jest z Plague Tale) działa on w przedziale od 48-120hz.  

 

Opublikowano

Mogą zrobić to co zrobili w remasterze GTA5 czyli główne źródło światła potraktowane przez RT i dzięki temu oświetlenie dynamicznych obiektów (bo zakładam że reszta jest obliczona wcześniej) powinno wyglądać lepiej, w szczególności roślinności.

Opublikowano
44 minuty temu, balon napisał:

No właśnie też coś mi się tak wydaje, chyba VRR jest na wyższe wartości?

To nie zależy od VRR, jak na wyjściu HDMI ustawisz format ulepszony w tym TV to będzie działać w 40FPS.

Nie ustawiaj formatu VRR bo wszystkie strefy podświetlania będą cały czas się świecić i będzie to wyglądać jak gówno :pawel:

Opublikowano
  • Autor
1 godzinę temu, balon napisał:

Te 40ks przy 120Hz na jakiej zasadzie to działa?

 

Jak tam w opcjach video xboxa masz wszystkie opcje na zielono to samo działa. 

Opublikowano
51 minut temu, ASX napisał:

ray tracing global ilumunation

 

to technika oświetlania sceny, lokacji za pomocą  śledzenia promieni i ich odbić. Daje to znacznie bardziej realistyczne oświetlenie, bo tak jak w rzeczywistości naśladuje ona w ograniczonym stopniu to że każda powierzchnia w realnym świecie też odbija światło i oświetla otoczenie. 

Global Illumination and Path Tracing (Global Illumination and Path Tracing:  a Practical Implementation)

 

 

30 minut temu, tjery napisał:

 

Tak jak pisał ASX, oświetlenie globalne w RT.

 

 

Dzięki za wyjaśnienia ale dalej nie rozumiem czym to się różni od "zwykłego" RT. Albo inaczej. RT rozumiałem, że jest właśnie tą techniką oświetlania scen i lokacji za pomocą śledzenia promieni i ich odbić. Z tego co piszecie, to nie jest to tym samym. Natomiast w zapodanym filmie było tylko napisane o tym, że RT jest włączony bądź nie.

Opublikowano
2 godziny temu, Donatello1991 napisał:

Podobny poziom co HFW, ale tam mamy otwarty świat i 60 fps  więc nawet nie ma co porównywać, bo wtedy szczury przegrywają.

No ja nie za bardzo słyszę muzykę w grze, bo słuchawek nie mam do xboxa, a w pilocie zepsuło i się parę przycisków w tym do podglaszania, więc w sumie czytam tylko dialogi, żeby wiedzieć o co kaman.

Zawsze możesz spróbować znaleźć apke do telewizora na swoim telefonie just saying :teehee: Chyba, że to jakiś stary przedwojenny rzęch bez funkcji Smart.

Opublikowano
3 minuty temu, Elitesse napisał:

 

 

Dzięki za wyjaśnienia ale dalej nie rozumiem czym to się różni od "zwykłego" RT. Albo inaczej. RT rozumiałem, że jest właśnie tą techniką oświetlania scen i lokacji za pomocą śledzenia promieni i ich odbić. Z tego co piszecie, to nie jest to tym samym. Natomiast w zapodanym filmie było tylko napisane o tym, że RT jest włączony bądź nie.

 

 

Masz Global Ilumination jako tradycyjne, stosowane od lat rozwiązanie do oświetlania sceny i masz RTGI czyli Ray Traced Global Ilumination, bardziej dokładne, realistycznie odwzorowane oświetlenie.

 

Żadne "zwykłe" czy inne RT.

 

Najlepsze przykłady to Cyberpunk, Dying Light 2 i Metro Exodus Enhanced Edition. Różnica bywa ogromna.

 

Poza tym masz też osobne ustawienia Ray Tracingu dla cieni, refleksów i kilku innych rzeczy.

 

Opublikowano
Teraz, Ma_niek napisał:

Rozumiem że bez znajomości jedynki nie ma co podchodzić do gry ?

 

Nie polecam.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.