Opublikowano 18 października 20222 l 14 minut temu, balon napisał: Te 40ks przy 120Hz na jakiej zasadzie to działa? jak masz 120hz w TV gra automatycznie odpali ci się w trybie 40 klatek 15 minut temu, balon napisał: Rozumiem, że jak mam taki TV i w opcjach wyświetlania obrazu konsoli ustawię częstotliwość obrazu na 120 to będzie gierka działał w 40ks na XSX? To się coś na obrazie odbija? nie odbija się, to są te same ustawienia graficzne. Różni się tylko klatkarz
Opublikowano 18 października 20222 l Dzięki panowie. W moim TV zakres VRR jest od 48-120Hz, nie oznacza to, że dopiero od 48ks „złapie”? Chyba tylko coś na tym TV Sony HX 9005 było zrypane z VRR i jakość obrazu spadała. Dobrze pamiętam? Czy to naprawili?
Opublikowano 18 października 20222 l Zaraz....mnie się wydaje że VRR nie jest potrzebne do 40fps. Wystarczy tv z obslugą 120hz zeby wyswietlał lock 40fps. VRR ewentualnie do odblokowanego klatkażu 40+ fps (jesli gra to obsluguje).
Opublikowano 18 października 20222 l 2 minuty temu, Magik napisał: Zaraz....mnie się wydaje że VRR nie jest potrzebne do 40fps. Wystarczy tv z obslugą 120hz zeby wyswietlał lock 40fps. VRR ewentualnie do odblokowanego klatkażu 40+ fps (jesli gra to obsluguje). No właśnie też coś mi się tak wydaje, chyba VRR jest na wyższe wartości?
Opublikowano 18 października 20222 l 11 godzin temu, tjery napisał: Z tego co czytałem ma być RTGI, więc RT będzie widoczny wszędzie przez cały czas. Czym jest RTGI? To samo co RT? Mniej albo bardziej?
Opublikowano 18 października 20222 l 6 minut temu, Elitesse napisał: Czym jest RTGI? To samo co RT? Mniej albo bardziej? ray tracing global ilumunation to technika oświetlania sceny, lokacji za pomocą śledzenia promieni i ich odbić. Daje to znacznie bardziej realistyczne oświetlenie, bo tak jak w rzeczywistości naśladuje ona w ograniczonym stopniu to że każda powierzchnia w realnym świecie też odbija światło i oświetla otoczenie.
Opublikowano 18 października 20222 l A ja wczoraj pobralem calosc. Dzisiaj z rana kawka, skarpetka i odpalam....chuia! Aktualizacja piekny kawalerze, sciagaj od nowa 44GB.
Opublikowano 18 października 20222 l Na PC? Jeśli tak to nic się nie pobiera, tylko deszyfruje preload. W ostatnich dniach już kilka razy był ten temat przerabiany. Jeśli na konsoli to jakaś chujnia, bo nie powinno tak być.
Opublikowano 18 października 20222 l 22 minuty temu, Elitesse napisał: Czym jest RTGI? To samo co RT? Mniej albo bardziej? Tak jak pisał ASX, oświetlenie globalne w RT. Tu to dobrze widać od 20 sekundy i dalej:
Opublikowano 18 października 20222 l no na przykłądzie Dying Light 2 to robi wrażenie. Ale przy Requem chyba nie będzie aż takiego wow, bo tu nie ma cyklu dobowego, więc developerzy mogli na sztywno wypalić oświetlenie.
Opublikowano 18 października 20222 l Ale wy jesteście pewni że to będzie miało RTGI? W plikach gry jest podobno tylko wzmianka o cieniach w RT.
Opublikowano 18 października 20222 l W żadnym wypadku, gdzieś to przeczytałem i tak rozsiewam że niby cienie i RTGI
Opublikowano 18 października 20222 l 32 minuty temu, balon napisał: No właśnie też coś mi się tak wydaje, chyba VRR jest na wyższe wartości? to zależy od gry, tv i konsoli. W niektórych telewizorach np. LG VRR działa w przedziale od 20-120 fpsów, na PS5 VRR z tego co wiem jeśli gra nie wspiera natywnie VRR (nie wiem jak jest z Plague Tale) działa on w przedziale od 48-120hz.
Opublikowano 18 października 20222 l Mogą zrobić to co zrobili w remasterze GTA5 czyli główne źródło światła potraktowane przez RT i dzięki temu oświetlenie dynamicznych obiektów (bo zakładam że reszta jest obliczona wcześniej) powinno wyglądać lepiej, w szczególności roślinności.
Opublikowano 18 października 20222 l 44 minuty temu, balon napisał: No właśnie też coś mi się tak wydaje, chyba VRR jest na wyższe wartości? To nie zależy od VRR, jak na wyjściu HDMI ustawisz format ulepszony w tym TV to będzie działać w 40FPS. Nie ustawiaj formatu VRR bo wszystkie strefy podświetlania będą cały czas się świecić i będzie to wyglądać jak gówno
Opublikowano 18 października 20222 l Autor 1 godzinę temu, balon napisał: Te 40ks przy 120Hz na jakiej zasadzie to działa? Jak tam w opcjach video xboxa masz wszystkie opcje na zielono to samo działa.
Opublikowano 18 października 20222 l 51 minut temu, ASX napisał: ray tracing global ilumunation to technika oświetlania sceny, lokacji za pomocą śledzenia promieni i ich odbić. Daje to znacznie bardziej realistyczne oświetlenie, bo tak jak w rzeczywistości naśladuje ona w ograniczonym stopniu to że każda powierzchnia w realnym świecie też odbija światło i oświetla otoczenie. 30 minut temu, tjery napisał: Tak jak pisał ASX, oświetlenie globalne w RT. Dzięki za wyjaśnienia ale dalej nie rozumiem czym to się różni od "zwykłego" RT. Albo inaczej. RT rozumiałem, że jest właśnie tą techniką oświetlania scen i lokacji za pomocą śledzenia promieni i ich odbić. Z tego co piszecie, to nie jest to tym samym. Natomiast w zapodanym filmie było tylko napisane o tym, że RT jest włączony bądź nie.
Opublikowano 18 października 20222 l 2 godziny temu, Donatello1991 napisał: Podobny poziom co HFW, ale tam mamy otwarty świat i 60 fps więc nawet nie ma co porównywać, bo wtedy szczury przegrywają. No ja nie za bardzo słyszę muzykę w grze, bo słuchawek nie mam do xboxa, a w pilocie zepsuło i się parę przycisków w tym do podglaszania, więc w sumie czytam tylko dialogi, żeby wiedzieć o co kaman. Zawsze możesz spróbować znaleźć apke do telewizora na swoim telefonie just saying Chyba, że to jakiś stary przedwojenny rzęch bez funkcji Smart.
Opublikowano 18 października 20222 l 13 godzin temu, PiPoLiNiO napisał: Gram na 77' z odległości 190 cm. CO XD
Opublikowano 18 października 20222 l 3 minuty temu, Elitesse napisał: Dzięki za wyjaśnienia ale dalej nie rozumiem czym to się różni od "zwykłego" RT. Albo inaczej. RT rozumiałem, że jest właśnie tą techniką oświetlania scen i lokacji za pomocą śledzenia promieni i ich odbić. Z tego co piszecie, to nie jest to tym samym. Natomiast w zapodanym filmie było tylko napisane o tym, że RT jest włączony bądź nie. Masz Global Ilumination jako tradycyjne, stosowane od lat rozwiązanie do oświetlania sceny i masz RTGI czyli Ray Traced Global Ilumination, bardziej dokładne, realistycznie odwzorowane oświetlenie. Żadne "zwykłe" czy inne RT. Najlepsze przykłady to Cyberpunk, Dying Light 2 i Metro Exodus Enhanced Edition. Różnica bywa ogromna. Poza tym masz też osobne ustawienia Ray Tracingu dla cieni, refleksów i kilku innych rzeczy.
Opublikowano 18 października 20222 l Rozumiem że bez znajomości jedynki nie ma co podchodzić do gry ?
Opublikowano 18 października 20222 l Teraz, Ma_niek napisał: Rozumiem że bez znajomości jedynki nie ma co podchodzić do gry ? Nie polecam.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.