Skocz do zawartości

FIFA 22


Rekomendowane odpowiedzi

Najbardziej irytuje ta ich coroczna praktyka z naprawianiem jednej ułomności i celowym wprowadzaniu drugiej, żeby przypadkiem nie powstała gra bardzo dobrze zbalansowana: raz przesadzone strzały z dystansu, innym razem główki, później brak strzałów z dystansu, czy ostatni hit, czyli CPU praktycznie nie korzystające z dośrodkowań - od premiery do teraz nie zostało to poprawione.

Odnośnik do komentarza

I ej cyne gejm znowu zapewne będzie ruchało graczy w pupala po znajomości udostępniając w fucie legendarnych piłkarzy swoim przyjaciołom tak jak to było w F21. Fifa z gry niegdyś fajnej i ciekawej stała się obesranym nastawionym na łojenie kasy taśmowcem pokroju Madden, gdzie w każdej odsłonie nawet intro jest to samo. Zadziwia mnie że są ludzie na tyle głupi i naiwni by nadal kupować ten szajs - i to na premierę!

Odnośnik do komentarza
31 minut temu, krzysiek923 napisał:

Podobno FIFA 22 na PC będzie miała zabezpieczenie w postaci przypisywania się gry do jednego sprzętu (płyty głównej?) i możliwości uruchamiania jej tylko na nim. Jeśli to się okaże prawdą, ja na pewno nie kupię.

Jakaś bzdura wyssana z palca.

Odnośnik do komentarza

Ta "niegdyś fajna FIFA" to zamierzchłe czasy X360 i PS3, gdzie naprawdę zmiany były rewolucyjne, tak jak drybling 360 stopni w 10, czy taktyczna obrona w 12. Ale to już na 100% w większości inna ekipa opowiada za serię. Kiedyś poza zmianami w gameplayu dbano też o detale, tj. twarze ważniejszych zawodników, teraz nawet na to jest olewka.

Odnośnik do komentarza
FIFA 21 praktycznie niczym nie róźniła się od FIFY 20, oba krapiszcze. FIFA 22 miała pokazać moc, a tu ktoś piszę, że też zapowiada się (pipi). Zresztą czego spodziewać się po EA którzy paczami więcej psuli niz naprawiali. 

Ciężko coś nazwać gównem, kiedy niewiele wiemy o grze prócz takiego sobie zwiastunu.
Odnośnik do komentarza

Grałem w każdą FIFę i na pewno to nie będą zmiany na jakie czekamy, tylko po raz kolejny odcinanie kuponów i odgrzewanie starego kotleta. To po prostu widać. Te same assety, drętwe animacje, murawa.jpg, wszechobecny plastik graficzny. Wróci zielona trawa. Oczywiście marketingowo potrafią nakręcić jak zawsze, ale dobrze wiemy, jak wyglądał "NEXT LEVEL" na XSX i PS5.

 

DOGŁĘBNY ZAPIS MECZU 11 NA 11

Stroje Xsens po raz pierwszy umożliwiają rejestrację ruchu dwudziestu dwóch zawodowych piłkarzy grających z pełnym zaangażowaniem. Ta niespotykana dotąd ilość wysokiej jakości danych dotyczących ruchów prawdziwych piłkarzy wspomaga w grze FIFA 22 zachowanie poszczególnych zawodników, jak i całych zespołów.

 

UCZENIE SI

Nowoczesny, opracowany od podstaw algorytm uczenia maszynowego analizuje ponad 8,7 miliona klatek materiału filmowego z zaawansowanych sesji rejestrowania meczów, a następnie tworzy na bieżąco nowe animacje w celu zapewnienia organicznego realizmu w różnych sytuacjach boiskowych.

 

REALISTYCZNY RUCH CAŁEGO ZESPOŁU

Dzięki strojom Xsens po raz pierwszy w historii mogliśmy zebrać dane wszystkich dwudziestu dwóch piłkarzy grających z pełnym zaangażowaniem. Zgromadzone dane pozwoliły wzbogacić grę o przeszło 4000 nowych animacji, dzięki czemu mogliśmy zwiększyć intensywność rozgrywki, szybkość reakcji na polecenia gracza i lepiej odwzorować zachowanie poszczególn…

 

TAKTYCZNA SI

Bogactwo danych na temat piłkarzy możliwe dzięki wykorzystaniu konsol nowej generacji sprawia, że każdy zawodnik będzie miał większą świadomość ustawienia kolegów i przeciwników na boisku, a także będzie lepiej śledził przemieszczanie się obu drużyn, co zwiększy realizm zachowania taktycznego zespołów.

 

W ATAKU

Możliwość podejmowania nawet sześciokrotnie więcej decyzji na sekundę poprawi orientację atakujących w sytuacji na boisku, pozwoli mądrzej poruszać się podczas konstruowania akcji, a także zwiększy szybkość reakcji na bezpańskie piłki.

 

W OBRONIE

Zaprogramowana na nowo SI defensywna sprawia, że zespoły działają teraz bardziej jak jeden organizm i przesuwają się po boisku z zachowaniem kształtu formacji, by lepiej zabezpieczyć wolne obszary.

 

ML-FLOW

Algorytm uczenia maszynowego ML-flow analizuje dane z ponad 8,7 miliona klatek zarejestrowanych podczas meczów 11 na 11, a następnie tworzy nowe animacje na bieżąco, co pozwala lepiej regulować krok i rytm podczas biegu, lepiej kontrolować piłkę i płynniej ją kopać.

 

FIZYCZNA WALKA W POWIETRZU

Rozbudowany system interakcji między piłkarzami synchronizuje animacje zawodników, co zwiększa realizm gry i szybkość reakcji piłkarzy podczas walki o piłkę. Obrońcy i napastnicy będą się popychać, ciągnąć i przepychać, usiłując dojść do dośrodkowań, wybitych piłek i długich podań. Dzięki temu gra głową będzie lepiej wyglądała, a rezultaty takich s…

 

PEWNE PANOWANIE NAD PIŁKĄ

Dłuższe animacje dwóch kontaktów sprawiają, że opanowywanie piłki będzie płynniejsze i bardziej naturalne. Piłkarze będą lepiej sprowadzali górne piłki do ziemi, zwinniej przyjmowali piłki zagrane po ziemi, a także skuteczniej osłaniali futbolówkę, co daje nowe sposoby przeprowadzania ataków w FIFA 22.

 

HUMANIZACJA PIŁKARZY

Dzięki wykorzystaniu zaawansowanej rejestracji meczu 11 na 11 nowe animacje gry bez piłki i zachowania zawodników w tle pozwalają ożywić piłkarzy na boisku. Rywale będą rozmawiać, pokazywać palcem i instruować się wzajemnie zależnie od aktualnej sytuacji na boisku. Gdy dodamy do tego zaktualizowany system ruchu dopasowujący animacje do powagi sytua…

 

https://www.ea.com/pl-pl/games/fifa/fifa-22


 

Edytowane przez krzysiek923
Odnośnik do komentarza
16 godzin temu, easye napisał:

Jakaś bzdura wyssana z palca.

fifa-2022.jpg

 

Cytat

Redaktorzy portalu altchar postanowili zasięgnąć informacji u źródła i skontaktować się z przedstawicielem EA (źródło). Pracownik elektroników stwierdził, że w tej chwili nie ma nic do dodania, ale skoro wspomniana informacja znajduje się na karcie Steam, to najpewniej przedstawia ona stan faktyczny.

 

Odnośnik do komentarza
Cytat

Możemy potwierdzić, że nie ma limitu aktywacji gry FIFA 22 na komputerach osobistych na platformie Steam. Informacja ta była nieprawdziwa, a oznaczenie limitu zostało już usunięte. Przepraszamy za pomyłkę i dziękujemy naszej społeczności za zauważenie błędu.

To było zbyt absurdalne... Ale czy jest na Steam inna gra przypisująca się do konkretnego PC-ta? Skąd takie oznaczenie?

Odnośnik do komentarza

W lw ma być mniej meczy, prawdopodobnie 20. Kwalifikacje do lw trzeba wygrać 3 z 5 meczy, trzy podejścia. Powrót nagród miesięcznych. Turnieje dla prosów tylko na PS5. Dla mnie ok, niech idą grać na PS5, serwery zawsze były gorsze na pleju.

 

Zapomniałem o najważniejszym, ale nie wiem czy to nie jest fake: niby od edycji 23 Fifa ma być free to play.

Edytowane przez adasiulko
Odnośnik do komentarza

oho licencje na niektóre kluby potracone, to będzie super hiper mega NOWOŚĆ! Tworzenie klubu w trybie kariery :D jakie to przewidywalne

 

 

czemu oni pokazują gameplay w jakiejś koszmarnej jakości. Po co te filmiki są jako live robione ?! Zapowiada się to samo ślizgające się gówno z kilkoma animacjami więcej. Nie wygląda to jak gra nowej generacji

Edytowane przez ścierpła mi noga
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...