Jordanensis 383 Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 FIFA 21 praktycznie niczym nie róźniła się od FIFY 20, oba krapiszcze. FIFA 22 miała pokazać moc, a tu ktoś piszę, że też zapowiada się gówno. Zresztą czego spodziewać się po EA którzy paczami więcej psuli niz naprawiali. Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 592 Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 Najbardziej irytuje ta ich coroczna praktyka z naprawianiem jednej ułomności i celowym wprowadzaniu drugiej, żeby przypadkiem nie powstała gra bardzo dobrze zbalansowana: raz przesadzone strzały z dystansu, innym razem główki, później brak strzałów z dystansu, czy ostatni hit, czyli CPU praktycznie nie korzystające z dośrodkowań - od premiery do teraz nie zostało to poprawione. Cytuj Odnośnik do komentarza
SebaSan1981 3 564 Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 I ej cyne gejm znowu zapewne będzie ruchało graczy w pupala po znajomości udostępniając w fucie legendarnych piłkarzy swoim przyjaciołom tak jak to było w F21. Fifa z gry niegdyś fajnej i ciekawej stała się obesranym nastawionym na łojenie kasy taśmowcem pokroju Madden, gdzie w każdej odsłonie nawet intro jest to samo. Zadziwia mnie że są ludzie na tyle głupi i naiwni by nadal kupować ten szajs - i to na premierę! Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 332 Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 31 minut temu, krzysiek923 napisał: Podobno FIFA 22 na PC będzie miała zabezpieczenie w postaci przypisywania się gry do jednego sprzętu (płyty głównej?) i możliwości uruchamiania jej tylko na nim. Jeśli to się okaże prawdą, ja na pewno nie kupię. Jakaś bzdura wyssana z palca. Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 592 Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 Ta "niegdyś fajna FIFA" to zamierzchłe czasy X360 i PS3, gdzie naprawdę zmiany były rewolucyjne, tak jak drybling 360 stopni w 10, czy taktyczna obrona w 12. Ale to już na 100% w większości inna ekipa opowiada za serię. Kiedyś poza zmianami w gameplayu dbano też o detale, tj. twarze ważniejszych zawodników, teraz nawet na to jest olewka. Cytuj Odnośnik do komentarza
Moldar 2 242 Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 FIFA 21 praktycznie niczym nie róźniła się od FIFY 20, oba krapiszcze. FIFA 22 miała pokazać moc, a tu ktoś piszę, że też zapowiada się (pipi). Zresztą czego spodziewać się po EA którzy paczami więcej psuli niz naprawiali. Ciężko coś nazwać gównem, kiedy niewiele wiemy o grze prócz takiego sobie zwiastunu. Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 592 Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 (edytowane) Grałem w każdą FIFę i na pewno to nie będą zmiany na jakie czekamy, tylko po raz kolejny odcinanie kuponów i odgrzewanie starego kotleta. To po prostu widać. Te same assety, drętwe animacje, murawa.jpg, wszechobecny plastik graficzny. Wróci zielona trawa. Oczywiście marketingowo potrafią nakręcić jak zawsze, ale dobrze wiemy, jak wyglądał "NEXT LEVEL" na XSX i PS5. DOGŁĘBNY ZAPIS MECZU 11 NA 11 Stroje Xsens po raz pierwszy umożliwiają rejestrację ruchu dwudziestu dwóch zawodowych piłkarzy grających z pełnym zaangażowaniem. Ta niespotykana dotąd ilość wysokiej jakości danych dotyczących ruchów prawdziwych piłkarzy wspomaga w grze FIFA 22 zachowanie poszczególnych zawodników, jak i całych zespołów. UCZENIE SI Nowoczesny, opracowany od podstaw algorytm uczenia maszynowego analizuje ponad 8,7 miliona klatek materiału filmowego z zaawansowanych sesji rejestrowania meczów, a następnie tworzy na bieżąco nowe animacje w celu zapewnienia organicznego realizmu w różnych sytuacjach boiskowych. REALISTYCZNY RUCH CAŁEGO ZESPOŁU Dzięki strojom Xsens po raz pierwszy w historii mogliśmy zebrać dane wszystkich dwudziestu dwóch piłkarzy grających z pełnym zaangażowaniem. Zgromadzone dane pozwoliły wzbogacić grę o przeszło 4000 nowych animacji, dzięki czemu mogliśmy zwiększyć intensywność rozgrywki, szybkość reakcji na polecenia gracza i lepiej odwzorować zachowanie poszczególn… TAKTYCZNA SI Bogactwo danych na temat piłkarzy możliwe dzięki wykorzystaniu konsol nowej generacji sprawia, że każdy zawodnik będzie miał większą świadomość ustawienia kolegów i przeciwników na boisku, a także będzie lepiej śledził przemieszczanie się obu drużyn, co zwiększy realizm zachowania taktycznego zespołów. W ATAKU Możliwość podejmowania nawet sześciokrotnie więcej decyzji na sekundę poprawi orientację atakujących w sytuacji na boisku, pozwoli mądrzej poruszać się podczas konstruowania akcji, a także zwiększy szybkość reakcji na bezpańskie piłki. W OBRONIE Zaprogramowana na nowo SI defensywna sprawia, że zespoły działają teraz bardziej jak jeden organizm i przesuwają się po boisku z zachowaniem kształtu formacji, by lepiej zabezpieczyć wolne obszary. ML-FLOW Algorytm uczenia maszynowego ML-flow analizuje dane z ponad 8,7 miliona klatek zarejestrowanych podczas meczów 11 na 11, a następnie tworzy nowe animacje na bieżąco, co pozwala lepiej regulować krok i rytm podczas biegu, lepiej kontrolować piłkę i płynniej ją kopać. FIZYCZNA WALKA W POWIETRZU Rozbudowany system interakcji między piłkarzami synchronizuje animacje zawodników, co zwiększa realizm gry i szybkość reakcji piłkarzy podczas walki o piłkę. Obrońcy i napastnicy będą się popychać, ciągnąć i przepychać, usiłując dojść do dośrodkowań, wybitych piłek i długich podań. Dzięki temu gra głową będzie lepiej wyglądała, a rezultaty takich s… PEWNE PANOWANIE NAD PIŁKĄ Dłuższe animacje dwóch kontaktów sprawiają, że opanowywanie piłki będzie płynniejsze i bardziej naturalne. Piłkarze będą lepiej sprowadzali górne piłki do ziemi, zwinniej przyjmowali piłki zagrane po ziemi, a także skuteczniej osłaniali futbolówkę, co daje nowe sposoby przeprowadzania ataków w FIFA 22. HUMANIZACJA PIŁKARZY Dzięki wykorzystaniu zaawansowanej rejestracji meczu 11 na 11 nowe animacje gry bez piłki i zachowania zawodników w tle pozwalają ożywić piłkarzy na boisku. Rywale będą rozmawiać, pokazywać palcem i instruować się wzajemnie zależnie od aktualnej sytuacji na boisku. Gdy dodamy do tego zaktualizowany system ruchu dopasowujący animacje do powagi sytua… https://www.ea.com/pl-pl/games/fifa/fifa-22 Edytowane 13 Lipca 2021 przez krzysiek923 Cytuj Odnośnik do komentarza
Jordanensis 383 Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 Na papierze zmiany na plus, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 332 Opublikowano 14 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2021 I oby antyaliasing był lepszy, bo strasznie te linie łamało na konsolach. Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 917 Opublikowano 14 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2021 boże co za pierdolenie w tych zapowiedzianych zmianach xdd jak widziałem te przebitki z gameplayu, dalej to samo drewno, które mamy od 5-6 lat, dramat 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 592 Opublikowano 14 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2021 16 godzin temu, easye napisał: Jakaś bzdura wyssana z palca. Cytat Redaktorzy portalu altchar postanowili zasięgnąć informacji u źródła i skontaktować się z przedstawicielem EA (źródło). Pracownik elektroników stwierdził, że w tej chwili nie ma nic do dodania, ale skoro wspomniana informacja znajduje się na karcie Steam, to najpewniej przedstawia ona stan faktyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 332 Opublikowano 14 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2021 LOL, jak to przejdzie to już kompletnie odpłynęli. Co to miałoby na celu? Przekonanie ludzi, że jednak lepiej kupić abonament Premium xD Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 592 Opublikowano 14 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2021 Nikt tego nie zdementował (co wydawałoby się najprostszym rozwiązaniem, gdyby to był fake, bez ziarna prawdy), ale już tej informacji na Steam nie ma (przynajmniej u mnie). Albo błąd, albo badają reakcje. Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 592 Opublikowano 14 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2021 Cytat Możemy potwierdzić, że nie ma limitu aktywacji gry FIFA 22 na komputerach osobistych na platformie Steam. Informacja ta była nieprawdziwa, a oznaczenie limitu zostało już usunięte. Przepraszamy za pomyłkę i dziękujemy naszej społeczności za zauważenie błędu. To było zbyt absurdalne... Ale czy jest na Steam inna gra przypisująca się do konkretnego PC-ta? Skąd takie oznaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza
adasiulko 201 Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 (edytowane) W lw ma być mniej meczy, prawdopodobnie 20. Kwalifikacje do lw trzeba wygrać 3 z 5 meczy, trzy podejścia. Powrót nagród miesięcznych. Turnieje dla prosów tylko na PS5. Dla mnie ok, niech idą grać na PS5, serwery zawsze były gorsze na pleju. Zapomniałem o najważniejszym, ale nie wiem czy to nie jest fake: niby od edycji 23 Fifa ma być free to play. Edytowane 15 Lipca 2021 przez adasiulko Cytuj Odnośnik do komentarza
Sven Froost 486 Opublikowano 17 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2021 Panowie, co wiadomo o wersji na Switcha? Oficjalnie i nieoficjalnie Cytuj Odnośnik do komentarza
Ludwes 1 682 Opublikowano 17 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2021 no a co ma być wiadomo? rzucą fifkę 18 z aktualizacją składów i tyle 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Faka 3 978 Opublikowano 17 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2021 Serio?? Wrzucają fifę z silnikiem 2018 roku i potem daję okładkę 2020? XDDDDDDD O chuj, to już wyższa szkoła dymania nfagów. Cytuj Odnośnik do komentarza
podgoor 22 Opublikowano 17 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2021 5 minut temu, Faka napisał: Serio?? Wrzucają fifę z silnikiem 2018 roku i potem daję okładkę 2020? XDDDDDDD O chuj, to już wyższa szkoła dymania nfagów. Przecież od zawsze to był standard od EA na wszystkich konsolach przenośnych. Czy Vita, 3DS, PSP, DS, wszędzie robili to podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ma_niek 857 Opublikowano 18 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2021 Przynajmniej dają info na okładce. A że idioci i tak to kupują to sobie można łatwy hajs dorobić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Sven Froost 486 Opublikowano 19 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2021 On 7/17/2021 at 6:34 PM, Ludwes said: no a co ma być wiadomo? rzucą fifkę 18 z aktualizacją składów i tyle Czyli znowu Legacy Edition Cytuj Odnośnik do komentarza
Labtec 3 643 Opublikowano 19 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2021 Teraz to nawet PC dostanie Legacy Edition 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 332 Opublikowano 19 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2021 Na starym silniku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ścierpła mi noga 74 Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 (edytowane) oho licencje na niektóre kluby potracone, to będzie super hiper mega NOWOŚĆ! Tworzenie klubu w trybie kariery jakie to przewidywalne czemu oni pokazują gameplay w jakiejś koszmarnej jakości. Po co te filmiki są jako live robione ?! Zapowiada się to samo ślizgające się gówno z kilkoma animacjami więcej. Nie wygląda to jak gra nowej generacji Edytowane 20 Lipca 2021 przez ścierpła mi noga Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 592 Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 https://fb.watch/v/1_C9zf36D/ Litości, przecież to wygląda jak wizualizacja meczu w jakimś Football Managerze. xd Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.